Sivu 1/1

Mansevans weekend 2-4.7.2010

Lähetetty: 29 Kesä 2010, 10:19
Kirjoittaja Wille
Kylmäkoskella luonnonkauniissa pirkanmaalaisessa ympäristössä, hitaita liikkeitä aurinkoisessa ilmastossa.

Ohjelmassa juttuja ja asioita. aamulla herätys ja illalla ajoissa nukkumaan. päivällä tapahtumia ja sellaista.

Paikalla saa saapua perjantaina mutta tuskin mansevans porukkaa ehtii paikalle ennen kello kolmea iltapäivällä, mutta ei hätää kyllä siellä opastetaan.

http://www.savikoskenloma.fi/

Aamupalaa tarjoillaan 4e hintaan A-oikeuksin varustetusta pubista.

Grilliruokaa mansen grillistä silloin tällöin.

Livebändi soittaa lauantai iltana musiikkia.

Mansevans kioskissa myyrään karkkia ja muuta herkkua.

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Lähetetty: 29 Kesä 2010, 17:25
Kirjoittaja wolfracing
:D :lol: Selkeästi politikon vikaa Willessä :wink: :mrgreen:

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Lähetetty: 04 Heinä 2010, 20:23
Kirjoittaja jykä-68
kiitos Mansevans, :D oli mahtava viikonloppu niin ilmojen kuin seurankin suhteen

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Lähetetty: 05 Heinä 2010, 11:23
Kirjoittaja Obelix
Moi

Kiittii joo kivasta ja kuumasta viikonlopusta.....

Jotain kuvia voi käydä kattelemas www.journeyman.fi sivuilla...



T: Leevi

Re: Mansevans weekend 2-4.7.2010

Lähetetty: 05 Heinä 2010, 21:31
Kirjoittaja Rölli
Kiitokset järjestäjille hauskasta viikonlopusta :lol:
T:Piia ja "neiti C" 8)