Terve! mulla on alkanu toi ylivaihde temppuilemaan, tasasella kun ajelee niin kokoajan laittaa ylivaihdetta päälle ja pois. laatikon öljyistä en tajuu mitään

oon joku 100 kertaa koittanu kattoa niitä mutta aina tikku ihan punasena pitkälle yli "sallitun" rajan. johtuu ilmeisesti siitä etten tajuu miten sitä tikkua pitää kahtella.. kone lämpösenä+kierrättää kaikki vaihteet läpi n3sec jokaista vaihdetta ja sitten parkille ja avot! tikussa pitäs näkyä joku raja? mulla tikku on n20cm ihan punasena enkä mitään rajaa ole nähnyt. auto kumminki toiminut reilun vuoden "vaihteiston" osalta aivan mainiosti. elikkä kysymyksen kuuluu

jos jollain teistä ammattilaisista ois jokupäivä tässä lähiaikoina aikaa kahtoa toi mun laatikkoöljyn määrä ja näyttää mulle että miten sitä tikkua oikein kahtellaan niin ois mahtava juttu. öljyt oon vaihdattanu 2kertaa vuoden sisään laatikkoon ja koneeseen että kyllä sinne ilmeisesti on oikea määrä laitettu joskus sitä öljyä. mutta nytten olen ollu vähä huolissaan kun laatikko alkanu sekoilemaan.
Jos täältä löytyis joku asiantuntia mua neuvomaan ton tikun käytössä niin ilmoitusta vaan!
ps. tulen tietenkin paikanpäälle näyttämään ettei muille aiheudu minkäänlaisia kustannuksia.
Asustelen tässä helsingissä eli suhteellisen lähialueilta jos apua löytyis.
Ja tietenkin Laatikko on TH700
T.Arto