Bensapumppu?

Ruiskukoneiden keskustelut
vekkuli

Bensapumppu?

Viesti Kirjoittaja vekkuli »

Onkohan vika nyt tuossa kuuluisassa 200000km bensapumpussa, kun starttaa hyvin, mutta ei käyntiin lähde, koputtelin tankkia ja laitoin bensaa suoraan kaasariin, kävi hyvin ja normaalisti, mutta kun sammutin ja yritin uudelleen, ei sitten millään opilla käyntiin, sytkä puolen laitoin vasta kuntoon. Kaarahan on Chevrolet W/T 1500. (Check engine soon ja Check cauges valot palavat ja voltit tippuvat tuonne 9 tuntumaan)
vekkuli

Re: Bensapumppu?

No on, se pumppu, kun service valo syttyy n. sekunnin jälkeen, eli ei saa bensaa. Miten paha homma se on vaihtaa? Tankki ei näytä olevan kovin pieni...
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Riippuu vähän mitä on paha ja ei mutta mun mielästä ei kovin paha mutta tankki pitää pudottaa alas.
vekkuli

Micke kirjoitti:Riippuu vähän mitä on paha ja ei mutta mun mielästä ei kovin paha mutta tankki pitää pudottaa alas.
Onneksi tankki ei ole täynnä, mutta nopeasti pimeässä katsottuna aika jumissa joka ikinen pantojen pultti, mutta yritetään... Kannattaako vaihtaa muutakin, kuin pumppu + putsari?
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

vekkuli kirjoitti:
Micke kirjoitti:Riippuu vähän mitä on paha ja ei mutta mun mielästä ei kovin paha mutta tankki pitää pudottaa alas.
Onneksi tankki ei ole täynnä, mutta nopeasti pimeässä katsottuna aika jumissa joka ikinen pantojen pultti, mutta yritetään... Kannattaako vaihtaa muutakin, kuin pumppu + putsari?
Ei tarvii vahitaa jotan muuta jos pensamittari toimii, ja putsari ei oo tankissa se on ojanpuolella runkopalkissa takaakselin kohdalla. Saattaa olla että kannattaa myös katkaistaa pensa putki putsarilta koska se on helpompi päästää siihen kun siellä tankin päälle. Tankkiin menee kaks pensaletkua+ sähköjohto mittariin ja pumppuun, johto on jatkettu pikkasen ennen tankki oikealla. Sitten vasemmalla puolella on tietenkin täyttö putki sekä ilmaputki joka joutuu irroittaa. Nuo pannan pultit kannattaa yrittää rasvata ennen vaikka ruosteen irroittajalla ja semmonen pitkä hylssy+ pulttipyssy on tosi hyvä apua.
Vastaa Viestiin