Loota ongelma
Loota ongelma
Ettei elämä olis lian helppoa niin nyt alkoi loota temppuilemaan. Eli eka havainto että nuo alle tulevat öljyt on myös osaksi laatikosta, aamulla kylmänä ei ottanut kiinni ennen kuin anto kierroksia reippaasti, siitä kun päästin liikkeelle niin ei mikään muu kuin 2 vaihde pelitti. Muutaman kilometrin jälkeen vähäksi aikaa tien sivuun niin alkoi vaihtamaan ja seuraavalta huoltikselta lisää öljyä että saatiin oikea määrä. Kaikki olis tietysti hyvin mutta kun tuossa ei ole enään pakkia
1,2,3,D,N vie eteen päin R tuntuu olevan lukossa samoin kun P ... onko mmitään tehtävissä vai työnnänkö tuonne Köyliön järveen koko pa***n
Re: Loota ongelma
Kyllähän noita vaihteiston korjaajia Suomesta löytyy. Aski irti ja jollekkin sellaiselle korjattavaksi.
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
Päivitystä, kävin kokeilemassa ja kaikki muu toimii paitsi pakki puuttuu. eli R asennossa tuntuu olevan lukossa ja N vetää hiljaa eteenpäin.
minkäs mallin aski sulla on siinä? onko kenties 4l80e jos on niin mulla oli samaa vikaa edellisessä vanissa (g30 6.5l vm 94-95) pakki h.vis kokonaan babyn kanssa tehtiin vaihtokaupat kun kyselin korjaamoilta jotka korjaa kyseisiä lootia niin oli aikas saatanan kallista hommaa johonka minulla ei ollut varaa ja toiseksi ei ollut paikkaa missä olisi voinut itse korjata=( baby sai korjattua sitten askin kuntoon joten babyltä kannattaa kysellä neuvoa
voi olla pienikin vika mutta kannattaa varautua isompaakin
persaukiset ei tämmöisillä ajele =)
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
jone( vtcf member 1438)
KUUvansmember
Soittelin tonne Poriin ja sanoi että pakka hitsaantunut kiinni vähäisen öljyn takia ja siksi ei pakki toimi, eli ei irroita eteenpäin vaihdetta pois päältä. Samoilla linjoilla ESP huittisissa. nyt tartis löytää joku joka pudottais pois askin, itellä ei tällä hetkellä mahdollisuutta eikä kuntoa alkaa moiseen operaatioon.jonezki kirjoitti:minkäs mallin aski sulla on siinä? onko kenties 4l80e jos on niin mulla oli samaa vikaa edellisessä vanissa (g30 6.5l vm 94-95) pakki h.vis kokonaan babyn kanssa tehtiin vaihtokaupat kun kyselin korjaamoilta jotka korjaa kyseisiä lootia niin oli aikas saatanan kallista hommaa johonka minulla ei ollut varaa ja toiseksi ei ollut paikkaa missä olisi voinut itse korjata=( baby sai korjattua sitten askin kuntoon joten babyltä kannattaa kysellä neuvoa![]()
No niin, paja löytyi ja saadaan aski työn alle vielä tällä viikolla
Piti sanoman että löytyi paikka missä saa ylös ja askin alas joka toimitetaan Huittisiin (pitäs olla jo )
No niin, kaveri ottanut askin alas ja sanoi ettei ollut juuri olenkaan öljyä lootassa, eikä kuulemma vuotoa löydy, eli mihin hittoon ne on hävinnyt kun ei allakaan ole ollut lätäkköä sillä kohtaa, moottorista vuotaa hiukan mutta sekin jo osittain korjattu, ei kai 5-7l öljyä häviä 2 kk noin vain????? 
-
Micke
Miten se on ? Onko noissa 4L80E laatikoissa joku alipaine juttu ? Jos on se voi imee öljyä alipainekellon kautta jos kalvo on rikki. Muuten pitäis näkyä mihin se on vuotanut.
Enpäs tiedä, ehkä Pekka Huittisissa kertoo mitä tapahtunut. Eli aski meni ESP autotransille purettavaksi.Micke kirjoitti:Miten se on ? Onko noissa 4L80E laatikoissa joku alipaine juttu ? Jos on se voi imee öljyä alipainekellon kautta jos kalvo on rikki. Muuten pitäis näkyä mihin se on vuotanut.
Ei ole näköjään kiire saada laatikkoa takas.....tämä Pekka on pikkasen hidas touhuissaan,ja välillä se ei vastaa viikkoon luuriin ei mihinkään,toivotaan että sä saat parempaa palveluarepe50 kirjoitti:Enpäs tiedä, ehkä Pekka Huittisissa kertoo mitä tapahtunut. Eli aski meni ESP autotransille purettavaksi.Micke kirjoitti:Miten se on ? Onko noissa 4L80E laatikoissa joku alipaine juttu ? Jos on se voi imee öljyä alipainekellon kautta jos kalvo on rikki. Muuten pitäis näkyä mihin se on vuotanut.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Niin, katsotaan kuinka käy, Porissa sanoi että 4viikkoa jonoaBUMBA kirjoitti:Ei ole näköjään kiire saada laatikkoa takas.....tämä Pekka on pikkasen hidas touhuissaan,ja välillä se ei vastaa viikkoon luuriin ei mihinkään,toivotaan että sä saat parempaa palveluarepe50 kirjoitti:Enpäs tiedä, ehkä Pekka Huittisissa kertoo mitä tapahtunut. Eli aski meni ESP autotransille purettavaksi.Micke kirjoitti:Miten se on ? Onko noissa 4L80E laatikoissa joku alipaine juttu ? Jos on se voi imee öljyä alipainekellon kautta jos kalvo on rikki. Muuten pitäis näkyä mihin se on vuotanut.mä joutusin hakeen laatikon pois ja viemään nätkinille,oli alun perin turhaa koittaa säästää muutamaa satasta,mutta minkäs teet.....porissa meni viikko ja laatikko toimii
Enpäs tiedä, ehkä Pekka Huittisissa kertoo mitä tapahtunut. Eli aski meni ESP autotransille purettavaksi.[/quote]
Ei ole näköjään kiire saada laatikkoa takas.....tämä Pekka on pikkasen hidas touhuissaan,ja välillä se ei vastaa viikkoon luuriin ei mihinkään,toivotaan että sä saat parempaa palvelua
mä joutusin hakeen laatikon pois ja viemään nätkinille,oli alun perin turhaa koittaa säästää muutamaa satasta,mutta minkäs teet.....porissa meni viikko ja laatikko toimii
[/quote]
Niin, katsotaan kuinka käy, Porissa sanoi että 4viikkoa jonoa[/quote]
oliskohan kannattanu kysyä laatikonkorjausta tmi:seppo niemensivu pori
Ei ole näköjään kiire saada laatikkoa takas.....tämä Pekka on pikkasen hidas touhuissaan,ja välillä se ei vastaa viikkoon luuriin ei mihinkään,toivotaan että sä saat parempaa palvelua
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Ei ole näköjään kiire saada laatikkoa takas.....tämä Pekka on pikkasen hidas touhuissaan,ja välillä se ei vastaa viikkoon luuriin ei mihinkään,toivotaan että sä saat parempaa palveluajari kirjoitti:Enpäs tiedä, ehkä Pekka Huittisissa kertoo mitä tapahtunut. Eli aski meni ESP autotransille purettavaksi.
Noo , katsellaan vanihan on tuolla http://www.metsamaki.com/index.html joka otti askin irti ja vei Pekalle, tuskin se kovin kauan voi seisoa pukilla ilman että mitään tapahtuu. Tehdään samalla "syyshuolto" ja tutkitaan nuo öljyvuodot mistä oli juttua tuolla toisessa ketjussa. Se ihmetyttää vieläkin että mihin ne öljyt hävis lootasta, vaihdon jälkeen ajettu 4-5 tkm ja loota ihan kuiva, Metsämäen Kari kun otti pohjan pois niin ei tullut kuin n.1l ööliä askista
Öljypojantiiviste liian kireellä ja poikki. Tihkuttaa tipan kilsalle ja litran tuhannelle.
Tai alunperin laitettu liian vähän öljyä. Sen kun tekee kunnolla niin siinä öljyn täyttelyssä saattaa mennä vanissa jopa tunti.
Tai alunperin laitettu liian vähän öljyä. Sen kun tekee kunnolla niin siinä öljyn täyttelyssä saattaa mennä vanissa jopa tunti.
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
Micke: Ei ole alipainekelloa tuossa mallissa.BUMBA kirjoitti:Ei ole näköjään kiire saada laatikkoa takas.....tämä Pekka on pikkasen hidas touhuissaan,ja välillä se ei vastaa viikkoon luuriin ei mihinkään,toivotaan että sä saat parempaa palveluarepe50 kirjoitti:Enpäs tiedä, ehkä Pekka Huittisissa kertoo mitä tapahtunut. Eli aski meni ESP autotransille purettavaksi.Micke kirjoitti:Miten se on ? Onko noissa 4L80E laatikoissa joku alipaine juttu ? Jos on se voi imee öljyä alipainekellon kautta jos kalvo on rikki. Muuten pitäis näkyä mihin se on vuotanut.mä joutusin hakeen laatikon pois ja viemään nätkinille,oli alun perin turhaa koittaa säästää muutamaa satasta,mutta minkäs teet.....porissa meni viikko ja laatikko toimii
BUMBA: Laatikko korjattuna metsämäen korjaamolla
No jos ensi viikolla sais auton takas ajoon.
Ihme että yleensäkkään liikkui yhtään jos oli vaan litra öljyä lootassa...
Joo niin oli, lootassa n. 1l ja turbiinissa saman verran. Rempan jälkeen menny 11l ja nyt toimii hyvin. Kukaan ei vaan tiedä mihin öljyt hävinny ennen tuota.cheyenne kirjoitti:Ihme että yleensäkkään liikkui yhtään jos oli vaan litra öljyä lootassa...
-
rockraiteri
mulla tihku niinki jännästi, että sen yoken päässä oli piiikkunen reikä mistä pikkuhiljaa tihku lootaölppää jos auto oli loivassakin mäessä, tasasella ei tihkunu mutta pikku hitsi sinne päähän nii eipä oo enää tiputellu sieltä
Chevy Van Starcraft G30 6.5 diesel
Moikka! Omassa vanissa 4l80e loota, joka nokkiintuu helposti vääristä öljyistä. Vuokohta saattaa olla öljynlauduttimen letkuissa. Paikallaan ei tipu, mutta ajaessa tulee ja leviää auton alle huomaamatta. Olet onnenpekka jos loota jäi ehjäksi tuolla öljymäärällä. Alipaine vaikuttaa ainoastaan kick-dovniin ja autokruiserin käyttäytymiseen. Laatikon hinta jenkeissä 3500$ kuljetus päälle. Tuumaili Iikori.
toisen pakan mäntä halki laski öljyn läpi..yks kuula jumissa ja jousi poikki.. osiin meni 245€jonezki kirjoitti:minkäs mallin aski sulla on siinä? onko kenties 4l80e jos on niin mulla oli samaa vikaa edellisessä vanissa (g30 6.5l vm 94-95) pakki h.vis kokonaan babyn kanssa tehtiin vaihtokaupat kun kyselin korjaamoilta jotka korjaa kyseisiä lootia niin oli aikas saatanan kallista hommaa johonka minulla ei ollut varaa ja toiseksi ei ollut paikkaa missä olisi voinut itse korjata=( baby sai korjattua sitten askin kuntoon joten babyltä kannattaa kysellä neuvoa![]()
http://cid-f46914d4a68447c1.photos.live ... 0G30/4L80E