katti pois

Ruiskukoneiden keskustelut
johechevy

katti pois

Viesti Kirjoittaja johechevy »

sellaista kyselisin että mitähän mieltä katsastus miehet ovat etelä-pohjanmaalla kun katti on pois autos..onkos kukaan koittanu ottaa päästöjä vanista kun on katti pois minkälaiset lukemat se heitti noin suurin piirtein?
Micke

Re: katti pois

Viesti Kirjoittaja Micke »

Jos vuosimalli on -90 tai vanhempi, saat tarpeeks hyviä arvoja ilman katti. Ainoa ongelma on jos otteessa lukee katalysaattori, niin kuin se lukee mun rekisteri otteessa :(
johechevy

Micke kirjoitti:Jos vuosimalli on -90 tai vanhempi, saat tarpeeks hyviä arvoja ilman katti. Ainoa ongelma on jos otteessa lukee katalysaattori, niin kuin se lukee mun rekisteri otteessa :(
ei mulla oo minkäänlaista merkintää rek. ottees
johechevy

vani-91 kirjoitti:Jos lukoo ns. "vähäpäästöinen" niin katti pitää olla vaikka sitä ei lukisi otteessa. Taisi olla vm. 90--> Noissa vanhemmissa on jollakin konttoreilla vaadittu että pitää olla katti (sisäkalut pois ja sisälle suoraputki tilalle) eli rekvisiitta pönttö ja katsurin on tyytyväinen :)

Oma on "vähäpäästöinen" (93) vaikka ei sitäkään lue otteessa.

no mistäs sen tietää onko mun oma vähäpäästöinen ei ainakaan lue ottees mitään....
pitää varmaan avata oma ja ottaa sisukset pois niin on katsastus miehet sitten onnellisia.
Wille
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wille »

jos katti on ehjä miksi se pitäisi poistaa?

ja jos sen sisäkalut on tullut jo murusina ulos sille ei tarvitse tehdä mitään

jos kaipaat niitä 5 hevosvoimaa mitä katin poistosta tulee, niin ihan turhaa. missään sitä et huomaa, koska sekin vaikutus tulee vasta 4000rpm tuolla puolen
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
johechevy

Wille kirjoitti:jos katti on ehjä miksi se pitäisi poistaa?

ja jos sen sisäkalut on tullut jo murusina ulos sille ei tarvitse tehdä mitään

jos kaipaat niitä 5 hevosvoimaa mitä katin poistosta tulee, niin ihan turhaa. missään sitä et huomaa, koska sekin vaikutus tulee vasta 4000rpm tuolla puolen

otin katin pois kun se oli halki...eihän näis maamoottoreis oo niin väliä nuo hepat
Vastaa Viestiin