abs vikaa...

Alakerran jutuista jutellaan täällä

tomppa2706

abs vikaa...

Viesti Kirjoittaja tomppa2706 »

Nyt tarvis apuja, eli auto piti katsastaa ja eilen sitten rupesin tutkimaan tuota abs valoa, tai meinasin vaihtaa sen ku se ei ole ikinä palannut ( auto ollut minulla noin 6kk ) niin kyseessä siis -89 astro :D no purin mittariston ja rupesin kattelemaan sitä liuskaa missä on ne symbolit esim vilkulle ja muille. No eihän siellä ollut sympolia koko abseille tietoni mukaan sen pitäisi olla vasemmassa nurkassa? se ny oli tiedossa, että absit ei pelaa :( mut meinasin vetästä polttimolle piuhat vaikka öljynpaine anturilta, jotta ois näyttäny ees siltä, että kaikki on ok ja valo sammuu hetken päästä :D No löin kaiken kasaan ja lähdin kokeilee onneani ja sattu just sellain kaveri mikä oli turhankin tarkka ja kokeili sitten jarrut vielä lumellakin ja hylky tuli :cry: voiskohan olla boxi paskana, vai oisko näille ihan joku sulake, vai mistä lähtis vikaa etsimään? Katsuri ehdotti myös, että jos jostain sais vastaavuus todistuksen ja tekis autosta absittoman :shock: no tämä kyllä mulle kävis, mutta mistä sellasen todistuksen saa ja miten käytännössä tapahtuu koko toimenpide? Tietysti kun ei ny tällä hetkellä hajuakaan, ni kertokaa ny alkuun helpoimmat mistä vikaa kannattaa etsiä? Ps. kysäsin piruttaa uuden boxin hintaa, ni kuulemma 800,- saishan noita käytettynä, mut onko se vika sitten siinä, vai missä :roll:
tomppa2706

Re: abs vikaa...

Viesti Kirjoittaja tomppa2706 »

Nii ja viel sellanen, et onko täs kaikissa 4 pyöräs abs jarrut, vai vaan takana :idea: katsuri ei osannu sanoa :D vaikka sen osaskin, ettei ne toimi :lol:
jupo

Re: abs vikaa...

Viesti Kirjoittaja jupo »

Mulla oli kerran -89 Astro, minun mielestäni niissä on absit vain taka-akselissa, ja tunnistin on jossain vaihdelaatikon takaosassa, siis ei takapyörissä. Häiriövalo syttyi kerran, ja koodi viittasi keskusyksikköön. Keskusyksikön irtikäyttö auttoi, koskaan enää ei valo minun aikanani syttynyt. Varmaan joku resetointi tuli tehtyä.
Vastaa Viestiin