5.7 bensa lataus?
5.7 bensa lataus?
justiinsa vaihdoin uuden laturin kun vanha tuli tiensä päähän, niin mittasin akun navoilta jännitemittarilla paljonko lataa, näytti 15,7-15,9v mutta minkä takia vanin oma volttimittari on ihan tapissaan punasella? en ymmärrä miten se voi näyttää melkein 18volttia jos kerta akun navoilta ei näytä kuin tuota alle 16volttia??
yksikin kolhu niin olen pilalla..
-
Kylmä-Mika
Re: 5.7 bensa lataus?
ei saakeli:D ei voi olla rikki ;P kyllä kai siinä mittarissa on pakostikkii jotain vikaa mutta jännä siinä mielessä että se kuitenkii näyttää sen akun varauksen virrat päällä oikein mutta käyntiin kun laittaa niin johan pomppas mittari tappiin, onkos se tuo 15,7-15,9 ihan ok lataus vai onko vähän liiankin paljon?
-
Kylmä-Mika
Sopivasti lataa, ja virrat päällä se mittari näyttää vaan normi jännitteen mikä akussa on.
Itsellä on tossa Dieselvehkeessä vähän lataus/akkuongelmia. Mittari näyttää käynnissä alle keskitason
Itsellä on tossa Dieselvehkeessä vähän lataus/akkuongelmia. Mittari näyttää käynnissä alle keskitason
Midvanners
aijjoo, no ootkos sinä mitannu jännitemittarilla paljonko se lataa, kun tuo vanin oma mittari taitaa olla vaan vähän sinnepäin suuntaa antava, ainakin omasta mielestä;P
-
Kylmä-Mika
Ei sen pitääsi enempää ku 14,5v paikkeilla ladata ,niin ainakin mulla 13,8-14,4 riippuen kuormasta yms....
Kyllä jos se oikeesti lataa noin paljon niin äkkiä kiehuu akku ja helposti muutakin hajoo..
Oliko oikea laturi ettei vaan puutu jännitteensäädin
Kyllä jos se oikeesti lataa noin paljon niin äkkiä kiehuu akku ja helposti muutakin hajoo..
Oliko oikea laturi ettei vaan puutu jännitteensäädin
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
koskiselta tilasin ihan uuvven laturin, kaippa tuossa pitäis olla jännitteen säädin tai sitten siitä olis fiksua mainita myyntiesitteessä että puuttuu osia? eikös kuitenkii latais jotain 18volttia jos siinä ei olis säädintä?
soitin koskiselle ja kysyin niin kehotti kokeilee uudella akulla, kun tuo nykyinen on jo vähän huonossa hapessa että kuulemma vois siitä johtua että lataa noin paljon?