No NiiN pistän tänne uuden osion kun noita kuvia tuntuu syntyvän ku sieniä sateella yritän samalla vähän valaista kuvien tarkoituksia.. kaikki kuvat ei ole itelle tehty mutta olen asianomaisilta luvan saanu niitä julkaista.. ja toivottavasti jatkossakin..
täähän ei nyt kauheesti VANnailuun liity mut Off Topic:iin kyl menee
laitteet hommasin jo viime syksynä mutta reenailin vaan mukana tulleeseen harjoituskappaleeseen.. sekä etin netistä tietoa ja taitoa..no taitoa ei sieltä löytynyt mut tietoa jonkin verran ja aina oppii jotain uutta kun kuvia tekee..
meni puol vuotta kun sitten uiskalsin ton valmiiksi tehdyn kuvan värittää.. oli se aika hankala tohon omaan rintaan hakata muit aika hyvin se kyllä onnistu..
Liitteet
ensimmäinen hakkaus :kuvan väritys
sekalaista 036.jpg (12.56 KiB) Katsottu 12953 kertaa
ei toi hakkaaminen niin kauhean vaikealta tuntunut eli rupesin netistä kattelemaan pääkallojen kuvia . yhden mukavan kuvan sieltä löysinkin ja eiku sitä suunnittelemaan ja vähän muuttamaan kuvaa... sen aattelin polveen reenata ku siihen on ainekin helppo hakata
sen verran vielä että saan moneen kertaa tehä ääriviivatkin kun homma on vielä vähän hakusessa..
Liitteet
valmis kuva
tattoo 019.jpg (16.8 KiB) Katsottu 12952 kertaa
sunnittelua paperilla
tattoo 004 (2).jpg (10.94 KiB) Katsottu 12952 kertaa
no siinähän kävi sit silleen että rupes pikkuhiljaa kyselijöitä olemaan ja lupasin yhden kuvan tehä jollekki toiselle.. asianomainen halusi jonkinlaisen sydämmen käsivarteen ja taas lehistä ja netistä kuvia selailemaan
nälkä se kasvaa syödessä itse kullakin ja lisää piti kuvia saada.. ite halusin toiseen polveen kanssa pääkallon kuvan ja tässä vaiheessa olin saanu lisää tietoa neulojen eri tarkoituksesta .. eli nyt piti kokeilla terävämpää rajaviivan tekoa.. paperilla suunnittelua ja sitten polven kimppuun..
tätä kuvaa en saanu kerralla valmiiksi kun sattumalta loppu musta väri..
tattoomaailmasta tilailin uutta väriä ja samalla tilasin uudet johdot laitteseen kun ne vähän temppuili
Liitteet
hakattu kuva
talvi lajeja 076.jpg (14.99 KiB) Katsottu 12953 kertaa
siirtokuva
talvi lajeja 069.jpg (14.57 KiB) Katsottu 12953 kertaa
no eräs nimeltä mainitsematon halusi kans lisää kuvia.. ja kyselin ettei vaan rupee kaduttaa myöhemmin ja vastaus oli et lisää vaan.. huvittavinta koko hommassa oli se että kyseinen henkilö oli neulakammonen taas piti saada jotain "siroa" kuvaa käsivarteen ja semmonen sit kans tehtiin
Liitteet
sydän ja perhonen
tattoo taas 019.jpg (13.8 KiB) Katsottu 12952 kertaa
perhonen se siinä
tattoo taas 014.jpg (22.07 KiB) Katsottu 12952 kertaa
huomasin eräässä lehessä komean liekki kapinan lippu ja semmonen oli itelle saatava taas vähän kopiointis ja kuvan muuntelua ettei vaan sattumalta ihan samanlaista tulisi vastaan,,
Liitteet
aika värikäs polvi jo
tattoo reenauksia 021.jpg (18.11 KiB) Katsottu 12950 kertaa
kuva vaiheessa
sekolaista 021.jpg (18.59 KiB) Katsottu 12950 kertaa
kuva valmis
tattoo reenauksia 005.jpg (21.72 KiB) Katsottu 12950 kertaa
lisää mä haluun lisää.. kuuluu tuolta sanottavan.. tällä kertaa usko.toivo & rakkaus ja niskaan semmosen haluaa taas ettimään kuvia ja niitä muokkailemaan . tässä vaiheessa olin hokannu jo ton värityksenkin miten se onnistuu jo paremmin..
Liitteet
alkuperäinen versio
usko toivo rakkaus 1.jpg (21.62 KiB) Katsottu 12950 kertaa
oma versio
usko toivo rakkaus.jpg (16.19 KiB) Katsottu 12950 kertaa
valmis kuva
usko toivo rakkaus 017.jpg (14.35 KiB) Katsottu 12950 kertaa
no sit olin pyöritelly ajatusta lasten nimistä rintaa ja erillaisia kuvia hahmotellu paperille.. pe iltana päätin ruveta tuumasta toimeen ja rintaan kuvan hakata,, ensimmäinen siirtokuva meni vähän pieleen ja uutta tekemään.. kun rupesin kuvaa hakkaamaan huomasin että nyt tuli haukattuu liian iso palanen ..käsi puutu koko ajan ja rupes näkee kuvan kahtena ku niin lähelle yritti hakata.. kuva ei oikein hyvin onnistunut mutta ajatushan tässä oli tärkeintä..
tänään tiistaina tuli postista varjostusvärejä eli seuraavaksi pääsen harjottelemaan varjostusta kuviin .. jatketaan tarinaa kuvien lisääntyessä.. moni on lisää kyselly teenkö mutta olen vielä toistaiseksi kieltäytynyt.. kun olen vasta harjoittelu asteella
toivottavasti oli mielenkiintosta luettavaa vaikkei VANeista ollutkaan puhetta..
Liitteet
tyttärien nimet rinnassa
tattoota taas 002.jpg (17.6 KiB) Katsottu 12951 kertaa
varjostusvärejä 4:jää eri sävyä
tattoota taas 001.jpg (27.61 KiB) Katsottu 12951 kertaa
hienoohan tät on lukea. täällä yks odottelis et saat harjotukset harjoteltuu.
voisit sitte mulle ne liekit hakkaa ranteeseen. voin kyl itte piirtää mut toi tatuointikone ku ei vieläkään pysy omassa kädessä
VTCF 1551 Ennemmin Bensakasi kun Diiselikuutonen
EXÄT:
Astro vm86
G30 vm76
Astro vm88
G10 vm84
+ n.40 muuta autoa
Nykyisin:
Astro vm90
Caprice vm88
Volvo 940 vm93
muista alottaa varjostus sitten "laimeimmalla värillä" ja mennäpikkuhiljaa tummempaan ni tulee tasasmpi varjo.
nii ja yks hyvä varjostus "kikka". esim ruskeat varjot ni laimentaa vaan ruskeeta septidinillä ja pikkuhiljaa lisää tippa tipalta ruskeeta että saa tummemman varjon ja koneen iskunopeus n 4 kertaa hitaammalle ku linjoja tehtäessä..
ja FLAT neulalla saa hiukka erinlaista varjoa ku piettää neulaa sillai vinosti, mutta perus pyöreellä SHADERILLA hyvä alotella..
Ittekki varjostushommissa jaTATUOIMISSSA melko alottelija mutta tuos nyt muutama huomio mitä itte "virheitten" kautta oppinu
hyvältähän se kuiten näyttää, zemppiä varjosteluihin!
kiitoksia hilussi vinkeistä.. no pitihän se saman tien yks kuva tehä missä oli pikkasen varjostusta..kuva iski silmään netistä ku selailin erilaisia tattoo kuvia.. ja eikös se pieni arpikin kaunistus olisi .. ja sitä rataa
sen verran tosta siirtokuvasta että parhaiten kuva tarttuu iholle ku laittaa ensin suuvettä iholle..
Liitteet
kopsattu paperiversio
tattoo renauksia (106).jpg (7.39 KiB) Katsottu 12900 kertaa
siirtokuva
tattoo renauksia (92).jpg (12.41 KiB) Katsottu 12900 kertaa
valmis kuva
tattoo renauksia (104).jpg (20.04 KiB) Katsottu 12900 kertaa
joo ei mitn, vähän tuota tietoa ammatti ihmisiltä irtoaa joten pitää nää pienetkin tiedot jakaa.. vaikka saattaaki olla jo sulla tiedossa
itte siissän kuvan seuraavasti: karvat veks, pyyhkäsy septidinillä (iho kosteaksi) siirtokuva paikoilleen ja sen jälkeen "töpytän" septidin rätillä siirtopaperin kosteaksi ja siirtokuva pois. tämän jälkeen jotain kostuttavaa rasvaa mustejäljen pääle, suojaa siirtokuvaa musteen pyyhkimiseltä ja tosiaan muste irtoaa helpommin
Sie kehityt kyllä valtavaa vauhtia jos vrt ekoja kuviasi viimisimpiin, varsinki linjat näyttää todella hyviltä!
mitä noita tattoo kavereita jututtanu ni tekemällä vaan melkein oppii mut noi niksit ja salat meinaa olla kiven alla.. tattoomaailman tiskintakaa saa kuulemma hyviä vinkkejä ja neuvoja.. en ole vielä sielä kerenny käymään...oon sieltä vaan tavaraa ja värejä tilaillu
Käy kaupasa hakemassa pala sian nahkaa(tuoretta)ja treenaa siihen muuten oot kohta niin kirjava että sua ei erota kunnon venkulasta toi nahka on lähinnä ihmisen ihoa,mä treenailin sillä ja hyvä tuli..kait
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
nonii eihän se viikonloppu menny etteikö olis lisää kuvia hakannu omaan jalkaan tein yhden tumman ruusutatuoinnin, jossa oli tarkotuksena vain reenata varjostusta ja toiseen reeninahkaan väsäsin kyseisen henkilön lasten nimet sydänten ja perhosten kera
Liitteet
valmis kuva omassa jalassa
tattoota taas 299.JPG (13 KiB) Katsottu 12773 kertaa
valmis kuva "reeninahassa"
tattoota taas 277.JPG (24.73 KiB) Katsottu 12773 kertaa
hyvältä näyttää! ylempi kuva näyttääpi rajoiltaan selkemmältä ku alempi?? oothan tarkkana neulojen kansa, hyvä puhuu ku itte oon tehny SR:llä aikoinaan ääriviivoja tietämättä lyhenteiden mrkitystä
eli S meinaa shaderia eli varjo neulaa ja L taas lineriä, tai näin oon päissäni miettiny, viisaammat korjatkoon.
Tosi hyvän näköstä nuo sinu varjostukset, ja hyvä kuvan asettelu!
Vielä ku saamma BUMBA:ki laittaan tekeleistään kuvia
Mä jätän väliin......kun on vaan ihan harrastus,ehkä joskus mulla on ekat kuvat tehty jo 80 luvulla käsi pelin,perhosneulat jäde tikussa eli klassikoita ja perinteisiä:))niitä kun ei nää enään paljon kun kaikki tekevä nykyään koneilla kuvansa,toki ovat pikkasen hienonpiakin mutta lisää tulee kun on aihetta,en paiski "luottotietoja" vaan huvikseni vaan perustan ajatuksen siihen että joka kuvalla olis muisto/tarina elämään mitä voi kiikustuolissa muistella
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
sunnuntai ehtooreenaus tuli sit tehtyä..
AC/DC:een mailmaan tutustuin jo ala.asteen kuudennella luokalla, silloin C-kasettiaikaan
eli tuli sit Angus hakattua käteen..
samalla kokeilin vähän erikokosia neuloja miltä ne tuntu värityksessä..
Liitteet
kuva josta idea lähti
sekalaista 3 033.JPG (19.27 KiB) Katsottu 12598 kertaa
ääriviivat
sekalaista 3 037.JPG (14.26 KiB) Katsottu 12598 kertaa
valmis kuva
sekalaista 3 045.JPG (17.94 KiB) Katsottu 12598 kertaa
Niinpä... Kun Babyllakin on ollut Autoja jo pitemmän aikaa, niin niitä ei enää tarvita *erään elimen* jatkamiseen...
Nykyään Baby jatkaa kättä tai polvea tai milloin mitäkin kohtaa tatuoinnilla
No toisaaltahan vanhin Tyttärenikin pienenä sanoin että käsi on liian lyhyt jos ei ylettynyt ottamaan jotain hyllyltä...
cheyenne kirjoitti:Niinpä... Kun Babyllakin on ollut Autoja jo pitemmän aikaa, niin niitä ei enää tarvita *erään elimen* jatkamiseen...
Nykyään Baby jatkaa kättä tai polvea tai milloin mitäkin kohtaa tatuoinnilla
No toisaaltahan vanhin Tyttärenikin pienenä sanoin että käsi on liian lyhyt jos ei ylettynyt ottamaan jotain hyllyltä...
noh tänään taas testailin uusia värejä
Liitteet
tattoo 07.2011 019.JPG (25.32 KiB) Katsottu 12163 kertaa
tattoo 07.2011 017.JPG (20.64 KiB) Katsottu 12163 kertaa
tattoo 07.2011 026.JPG (20.55 KiB) Katsottu 12163 kertaa