Nii vikakoodi 15 oisko alilämpöä lämpömittari näytää vähäalle puolta mut ihan lämmintä tulee kapiinii auttasko termari koodiin ei varmaan anturis tai johdois vika eipä noo paljon haittaa mut kulutus vois kai tippuu jos käy kuumempana
33 tuleevarmaan kun egr tulpattu ja poistettu koko venttiili, nii kulkine oli vani 6,2d-89
Moro kysyisin vikakoodeista 15 ja 33
Moro kysyisin vikakoodeista 15 ja 33
Viimeksi muokannut timnau, 03 Joulu 2011, 04:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Moro kysyisin vikakoodeista 15 ja 33
Koodi 14 (vianhakukaavio) Jäähdytysnesteen tuntopää/Korkea lämpötila Jos moottorissa on ylilämpö ongelmia Ongelma on selvitettävä ennen jatkamista.Tarkista johdotus ja liittimet jotka ovat tekemisissä lämpötuntopään kanssa. Vaihda lämpötuntopää.
Koodi 15 (vianhakukaavio) Jäähdytysnesteen tuntopää/Matala lämpötila Kuten yllä, sitten tarkasta liittimet ja johtimet ECM:lle.
Tietääkö kukaan arvoja tolle anturille...
Koodi 15 (vianhakukaavio) Jäähdytysnesteen tuntopää/Matala lämpötila Kuten yllä, sitten tarkasta liittimet ja johtimet ECM:lle.
Tietääkö kukaan arvoja tolle anturille...
Saitko vian paikallistettua? Mulla nimittäin puskee kans tuota koodi 15 ja olis mukava tietää mistä etsiä vikaa.
Chevy Van G20 6.2D -90
Ja itse itselleni vastaten ja toivottavasti toisiakin hyödyntäen. Eli ei ollut vika johdoissa eikä liittimissä vaan itse lämpötila-anturissa. Sain anturin mitattua paikallaan ollessa ja katkostahan se näytti. Ei muuta kuin uusi anturi tilalle ja jo loppui SESsi-valon loiste 
Chevy Van G20 6.2D -90