Haku löysi 14 tulosta
- 07 Heinä 2009, 22:30
- Keskustelualue: Moottorit Diesel
- Aihe: Ford powerstroke vs chevy duramax
- Vastaukset: 2
- Luettu: 1007
Ford powerstroke vs chevy duramax
Hakusessa olisi seuraavaksi pickuppi, diiseli tietysti. Duramaxia kaavailin kunnes lueskelin jenkkifoorumeita. Suutinvikoja niiden mukaan jokaisella ja kokoajan. Vaihtoehto olisi ford. Ikinä ei sellaista ole ollut muuta kuin jotain eurokinnereitä. Yhdellä tutulla on econoline jota kovasti kehuu, tos...
- 01 Helmi 2009, 04:10
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: 1999 vanin vanteiden tiedot
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1662
Re: 1999 vanin vanteiden tiedot
No nyt selvis miksi oli vaikeaa, vanteet tulevat ruotsin kautta, välikäsi siellä oli ymmärtänyt että yhden vanteen pitäisi kestää se 3900kg!!
No nyt on asia selvä ja paketti tilattuna.
- 29 Tammi 2009, 17:36
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: 1999 vanin vanteiden tiedot
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1662
Re: 1999 vanin vanteiden tiedot
Meni tää silti vaikeaks. Tavarantoimittajalle oli ilmoitettu jenkeistä että ei riitä kantavuus. Vaikka kuvastossa lukee load rating 2500lbs. Ymmärtäisin itse tuosta että kantavuus per vanne, reilu 1000kg, niin eikös ne nyt sit riitä? Kokonaismassa on jotain 3900kg.
- 29 Tammi 2009, 11:00
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Aseharrastuksen puolesta
- Vastaukset: 23
- Luettu: 3146
Re: Aseharrastuksen puolesta
Allekirjoitettu.
- 09 Tammi 2009, 11:46
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: 1999 vanin vanteiden tiedot
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1662
Re: 1999 vanin vanteiden tiedot
Juu ei mitään niin dramaattista muutosta, 17" vanteet ja niihin korkeat, luultavasti maastokuviolliset renkaat päälle. Nyt on kysely ameriikasta päällä. Oikeastaan suurin ongelma on tuo vanteiden kantavuus.
- 08 Tammi 2009, 23:01
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: 1999 vanin vanteiden tiedot
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1662
Re: 1999 vanin vanteiden tiedot
Katoin jo tallissa kesärenkaasta, ei muita merkintöjä kuin max load 3000. Luulis netistä löytyvän jostain joku taulukko, ei vaan saa nyt oikeita sanoja hakukoneeseen.
- 08 Tammi 2009, 15:52
- Keskustelualue: Renkaat
- Aihe: 1999 vanin vanteiden tiedot
- Vastaukset: 8
- Luettu: 1662
1999 vanin vanteiden tiedot
Kertokaahan nyt tietämättömälle 99 vuoden vanin vanteiden offsetit jne. Kuorkkialusta joten 8 pulttinen jako. Kesäksi olisi tarkoitus päivittää vanteet ja tuntuu olevan myyjillä vaikeaa saada tietoa noista.
- 31 Joulu 2008, 01:32
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: 99 vanin nopeusmittari
- Vastaukset: 1
- Luettu: 651
99 vanin nopeusmittari
Huomasin tuossa kun pidempään ajoi että nopeusmittari rupesi takertelemaan ärsyttävästi. Kait näissä sähköinen nopeusanturi on, josko siellä jotain skeidaa on? Tutkiskelin guuglella että jotain vastaavia "ongelmia" on ollut esim. muissa letukoissa ja vaihdettu takuuseen koko mittaristo. Jo...
- 11 Joulu 2008, 22:37
- Keskustelualue: Kori, maalaus ja sisustus
- Aihe: Missä on Chevy vanin värikoodi?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 3304
Re: Missä on Chevy vanin värikoodi?
Missäköhän pääkaupunkiseudulla on tuollaista puljua missä on väriskanneri? Deco värissä ei vissiin ole? Siellä on kuitenkin sen verta osaava kaveri sotkemassa maaleja että voi osua melko lähelle mallikappaleen kanssa.
- 11 Joulu 2008, 17:12
- Keskustelualue: Kori, maalaus ja sisustus
- Aihe: Missä on Chevy vanin värikoodi?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 3304
Re: Missä on Chevy vanin värikoodi?
Eipä ole mitään lätkää? Muuta kuin vin koodi.
- 03 Joulu 2008, 23:17
- Keskustelualue: Kori, maalaus ja sisustus
- Aihe: Missä on Chevy vanin värikoodi?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 3304
Re: Missä on Chevy vanin värikoodi?
Juuri sitä, siellähän vanhemmissa vaneissa on yleensä ollut lappu kiinni. Molemmissa ovissa on jäljet sen kokoisista tarroista...
Monenkohan eri sävyn sinisenä noitakin on ollut?
- 03 Joulu 2008, 22:36
- Keskustelualue: Kori, maalaus ja sisustus
- Aihe: Missä on Chevy vanin värikoodi?
- Vastaukset: 14
- Luettu: 3304
Re: Missä on Chevy vanin värikoodi?
Jaahas. 99 vuoden vanissa ei ole hanskalokerossa rpo lappua, veikkaisin että on OLLUT apparin ovessa. Joku repinyt pois
Onkohan muuta paikkaa mistä voisi selvitä?
- 28 Marras 2008, 15:06
- Keskustelualue: Audio-Video
- Aihe: 1999 vanin orggis radion vaihto.
- Vastaukset: 9
- Luettu: 3682
Re: 1999 vanin orggis radion vaihto.
Kiitoksia tiedoista. Piuhat ja kehykset onkin jo valmiina.
- 28 Marras 2008, 11:13
- Keskustelualue: Audio-Video
- Aihe: 1999 vanin orggis radion vaihto.
- Vastaukset: 9
- Luettu: 3682
1999 vanin orggis radion vaihto.
Tervehdys kaikille. Tuli tuollainen 99 vuoden vani pihaan ja nyt pitäisi se orggis delco heivata mäkeen ja laittaa parempaa tilalle. Mites se delco sieltä pois saadaan ilman suurempaa väkivaltaa?