MIDNIGHT SUN MEET 2007

Meetingien jälkipuinti
magenta
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Loka 2005, 09:45
Paikkakunta: Vantaa

MIDNIGHT SUN MEET 2007

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
Mitenkäs se nyt on kun V8:ssa oli, että olisi Tamminiemi, Loviisa ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Viesti Kirjoittaja jari »

ei oo kun vammalan ELLIVUORESSA. mihis aikaan torstaina mahtaa paikalle voida saapua ku aattelin tulla perheen kanssa heti aamusta!!!
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
jambalaya65
Viestit: 175
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
Paikkakunta: Haukivuori

Midnight Sun Meet

Viesti Kirjoittaja jambalaya65 »

Valitettavasti V-8 lehden tapahtumakalenteriin jäi väärä paikka. OIKEA PAIKKA ON Hotelli Ellivuori. Kuten kerholehden mainoksessa mainitaan! Uskotaan kuitenkin omaa julkaisuamme. Paikalle saa tulla silloin kun siltä tuntuu. Meetinghän alkaa torstaina. Vastaanoton saamme varmaan pystytettyä torstaihin kello 12 mennessä.
Jone/PJ
Jone Haakivuoresta
blazoffer
Viestit: 547
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 20:18

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Uskaltaiskohan sitä körötellä Ellivuorelle tolla käyttiksellä kun Blazeri on vielä pahasti kesken, enkä usko että tämänhetkisessä kunnossa irtoaa edes puuhatarroja.

Ei muuten, mutta kun siellä on kuitenkin isoja ja rumia setiä jotka saattavat kipata juhlahumussa tuon pienen kaukoidänihmeen vaikka katolleen :wink:

Prätkän alla on taas hankala nukkua, eikä telttakaan paljon houkuta.
1108
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja juha »

Ei kait me sun riisinpaahdinta kumota...
Joskus saatetaan joku todke kaataa saunaan mennessä...
blazoffer
Viestit: 547
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 20:18

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Niin sitä vaan kun se saattaa kaatua ihan vahingossakin jos pahki kävelee :lol:

Mutta, jos sitä sitten lähtis kaatelemaan rotkeja :wink:
1108
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

kyllä kaikilla saa tulla 8) me jo täälä pari päivää ollaan oltu ja uitu kroolia altaassa ja mukavaa on ollu 8) vaik vähä sataa :twisted: kaikki mukaan vaan :D :D
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Viesti Kirjoittaja jari »

pari tuntia vielä ja sitten matka kohti vammalaa alkaa :lol:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
blazoffer
Viestit: 547
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 20:18

Viesti Kirjoittaja blazoffer »

Iso kiitos ja kumarrus, olipa taas hauskaa niin että maksa vaikeroi 8)
1108
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

taas yks viettetty

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Suur kiitos järjestäjille, kovan työn olitte taas tehneet.

Säänkin olitte onnistuneet saamaan kohdalleen, mitä nyt pari kuuroa saatiin alussa niskaan :)

Kiitos ja ensi vuonna taas! :D
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

hauskuutta ja parhaimmuutta aika kului rattoisasti hyvässä porukassa...siinähän se jäitä poltellessa :lol:
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
klmara

Viesti Kirjoittaja klmara »

:lol: 8) :) :P :roll: :lol: :lol: :lol:
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Viesti Kirjoittaja jari »

ISO KIITOS KAIKILLE :lol:


t:jari&päivi+lapset
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
pulikka
Viestit: 112
Liittynyt: 10 Huhti 2006, 16:41
Paikkakunta: Ulvila
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pulikka »

Kiitoksia mukavasta seurasta ja hauskoista jutuista :D Ilmassa oli välillä jäätävääkin joka tosin aiheutti makeat naurut :mrgreen:

Merja & Eemu
Mumin motto. Rokki soi vaikka korvat menis.
Merja tö Mumi.
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Kiitoksia omasta puolesta kanssa.Hauskaa oli koko aika.
Sunnuntai olikin sitten vähän heikompi päivä,MUTTA kaveria ei jätetty
vaan sain HOVI kuskin järvenpäähän asti JA SIITÄ SUURI KIITOS NINNILLE.
KIITOS myös jartsulle joka löysi mystiset sähköt takas autoon :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Obelix
Viestit: 689
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 18:39
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Obelix »

Moi

Kiitoksia järjestäjille loistavasta tapahtumasta.

Kuvia voi käydä ihmettelemässä http://www.aivansama.com
Paparazzi albumissa......
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Jartzu
Viestit: 240
Liittynyt: 11 Touko 2004, 20:03
Paikkakunta: Järvenpää

kiiitos

Viesti Kirjoittaja Jartzu »

jepulis, kiitos vaan taas hyvästä meetingistä ja kavereille seurasta :P SIRULLE ja RALELLE kiitos kun saavuitte taas joukkoon. Oli tosi hauskaa. :twisted: Tiikerille tais tulla joo vähän askareita kotipuoleen palattua, olikos se niin että, AINA JOTAIN PIENTÄ, kun on vani. terv. Ninni, jartzu, mukulat ja koirat
Vastaa Viestiin