MIDNIGHT SUN MEET 2007
MIDNIGHT SUN MEET 2007
Moi
Mitenkäs se nyt on kun V8:ssa oli, että olisi Tamminiemi, Loviisa ?
Mika
Mitenkäs se nyt on kun V8:ssa oli, että olisi Tamminiemi, Loviisa ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
-
jambalaya65
- Viestit: 175
- Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
- Paikkakunta: Haukivuori
Midnight Sun Meet
Valitettavasti V-8 lehden tapahtumakalenteriin jäi väärä paikka. OIKEA PAIKKA ON Hotelli Ellivuori. Kuten kerholehden mainoksessa mainitaan! Uskotaan kuitenkin omaa julkaisuamme. Paikalle saa tulla silloin kun siltä tuntuu. Meetinghän alkaa torstaina. Vastaanoton saamme varmaan pystytettyä torstaihin kello 12 mennessä.
Jone/PJ
Jone/PJ
Jone Haakivuoresta
Uskaltaiskohan sitä körötellä Ellivuorelle tolla käyttiksellä kun Blazeri on vielä pahasti kesken, enkä usko että tämänhetkisessä kunnossa irtoaa edes puuhatarroja.
Ei muuten, mutta kun siellä on kuitenkin isoja ja rumia setiä jotka saattavat kipata juhlahumussa tuon pienen kaukoidänihmeen vaikka katolleen
Prätkän alla on taas hankala nukkua, eikä telttakaan paljon houkuta.
Ei muuten, mutta kun siellä on kuitenkin isoja ja rumia setiä jotka saattavat kipata juhlahumussa tuon pienen kaukoidänihmeen vaikka katolleen
Prätkän alla on taas hankala nukkua, eikä telttakaan paljon houkuta.
1108
taas yks viettetty
Suur kiitos järjestäjille, kovan työn olitte taas tehneet.
Säänkin olitte onnistuneet saamaan kohdalleen, mitä nyt pari kuuroa saatiin alussa niskaan
Kiitos ja ensi vuonna taas!
Säänkin olitte onnistuneet saamaan kohdalleen, mitä nyt pari kuuroa saatiin alussa niskaan
Kiitos ja ensi vuonna taas!
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Kiitoksia omasta puolesta kanssa.Hauskaa oli koko aika.
Sunnuntai olikin sitten vähän heikompi päivä,MUTTA kaveria ei jätetty
vaan sain HOVI kuskin järvenpäähän asti JA SIITÄ SUURI KIITOS NINNILLE.
KIITOS myös jartsulle joka löysi mystiset sähköt takas autoon
Sunnuntai olikin sitten vähän heikompi päivä,MUTTA kaveria ei jätetty
vaan sain HOVI kuskin järvenpäähän asti JA SIITÄ SUURI KIITOS NINNILLE.
KIITOS myös jartsulle joka löysi mystiset sähköt takas autoon
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Moi
Kiitoksia järjestäjille loistavasta tapahtumasta.
Kuvia voi käydä ihmettelemässä http://www.aivansama.com
Paparazzi albumissa......
Kiitoksia järjestäjille loistavasta tapahtumasta.
Kuvia voi käydä ihmettelemässä http://www.aivansama.com
Paparazzi albumissa......
VTCF Ry:n Puheenjohtaja
Jäsennro 1133
Jäsennro 1133
kiiitos
jepulis, kiitos vaan taas hyvästä meetingistä ja kavereille seurasta
SIRULLE ja RALELLE kiitos kun saavuitte taas joukkoon. Oli tosi hauskaa.
Tiikerille tais tulla joo vähän askareita kotipuoleen palattua, olikos se niin että, AINA JOTAIN PIENTÄ, kun on vani. terv. Ninni, jartzu, mukulat ja koirat