Nor*way Van*club 30 vuotis meet

Meetingien jälkipuinti
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Nor*way Van*club 30 vuotis meet

Viesti Kirjoittaja Anut »

Terveiset vaan norjan maalta, muut vielä tien päällä itse tulin kotiin lentäen. Vaneja oli paikalla huikeat 190 autokuntaa! Tulipahan nähtyä sitten isompi meetinki :D Kiitokset kaikille mukana olleille ja erityis kiitos Brauneille kyydistä ja majapaikasta!
Terkkuja...
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

tulihan siellä myös pyörähdettyä..kilsoja kerty mittariin 2758,3 :shock: hauskaa oli :lol:
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Anut »

Onneva vaan 2 pystin saaneeelle!!!! :D :D :D Tuliko Tanskassa lego vaneja rakenneltua???
Terkkuja...
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

joo tuli leekomaassa vietettyä n. 9 tuntia...käy kyllä työstä :shock: :lol:
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Nyt olemme tullut kotia norjan/ruotsin reissusta ja matkaa tuli noin 2500km.Terveisiä kaikille joka oli Norjassa mukana,oli mukavaa meetinki ja hyvää porukkaa nähdään taas joku toinen kertaa
Vastaa Viestiin