Terveiset vaan norjan maalta, muut vielä tien päällä itse tulin kotiin lentäen. Vaneja oli paikalla huikeat 190 autokuntaa! Tulipahan nähtyä sitten isompi meetinki Kiitokset kaikille mukana olleille ja erityis kiitos Brauneille kyydistä ja majapaikasta!
Nyt olemme tullut kotia norjan/ruotsin reissusta ja matkaa tuli noin 2500km.Terveisiä kaikille joka oli Norjassa mukana,oli mukavaa meetinki ja hyvää porukkaa nähdään taas joku toinen kertaa