Pikkujoulut Ellivuori

Meetingien jälkipuinti
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Pikkujoulut Ellivuori

Viesti Kirjoittaja Anut »

Eli, ylihuomenna sitä pitäisi startata taasen kohti Ellivuorea, Toivottavasti paikalle eksyy paljon muitakin kerholaisia?? :lol: :shock:
Terkkuja...
mckataja
Viestit: 111
Liittynyt: 03 Heinä 2007, 13:56
Paikkakunta: Somero

Ellivuori,pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja mckataja »

Näin se aika hujahtaa vauhdilla,vielä on hyvin muistissa Hämeenkosken meetti ja nyt jo pikkujoulut. Lähdetään krusailemaan täältä Pihlajamäki-Malmi sektorilta lauantaina klo 11-12. Odotan kovasti tuttujen näkemistä :D .Vaikka syksy on ollut pitkä :? ,on se kuitenkin mennyt aika kovalla vauhdilla, ihana kun on jotain odotettavissa :P (ennen kun tulee kesä ja meettingit ):P
T-roy
Viestit: 759
Liittynyt: 03 Elo 2005, 15:30
Paikkakunta: Suomen perse ( Espoo )

Viesti Kirjoittaja T-roy »

Me startataan täältä suomen per.... sinne Malmin suuntaan
lauantaiaamuna.Tarkemmin sanottuna sinne luupuistoon.

Ois yhdet monttubileet et ei taideta kauheesti pikkujouluilla.
Pitäkää kivaa siellä Ellivuoressa. :?
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."

cHEAVY VAN
Jakke 1114
Viestit: 105
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 00:41
Paikkakunta: Vantaa

Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Jakke 1114 »

Joo sinne vaan kaikki ketkä pääsee kokoukseen ja haaskan pittoon :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

eipä ny pääse kiireitten takia tulemaan , mutta pitäkää pukki kurissa :(
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
cheyenne
Viestit: 1644
Liittynyt: 10 Elo 2007, 20:49
Paikkakunta: Kylmäkoski

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Itse olen silloin saman vesistön rannassa toisissa bileissä (Vaimon Mummon 80-vuotis synttärit)...
Perheen päättävä jäsen sanoi että Mummon bileet tärkeemmät...

Mutta ehkä seuraavana vuonna...
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Lähden aamupäivällä Jepualta kohti Ellivuori että nähdään siellä,ja blizzard yritemme pitää pukki kurissa :D :D
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

tullaan pyärähtämään päiväkäynnillä eli kokoukseen
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Pia
Viestit: 216
Liittynyt: 09 Kesä 2004, 12:23
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Pia »

Kiitokset taas kaikille hulvattoman hauskasta seurasta! Nauraa sai taas niin, että ikää tuli sata vuotta lisää :D
Chevrolet Astro NSZ-74
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Kiitoksia myös mun puolesta,oli mukavaa nähdää porukka taas.Kiitoksia myös syyskokokouksella oleva porukkaa luottamuksesta :D :D
Vastaa Viestiin