Pikkujoulut Ellivuori
Pikkujoulut Ellivuori
Eli, ylihuomenna sitä pitäisi startata taasen kohti Ellivuorea, Toivottavasti paikalle eksyy paljon muitakin kerholaisia??

Terkkuja...
Ellivuori,pikkujoulut
Näin se aika hujahtaa vauhdilla,vielä on hyvin muistissa Hämeenkosken meetti ja nyt jo pikkujoulut. Lähdetään krusailemaan täältä Pihlajamäki-Malmi sektorilta lauantaina klo 11-12. Odotan kovasti tuttujen näkemistä
.Vaikka syksy on ollut pitkä
,on se kuitenkin mennyt aika kovalla vauhdilla, ihana kun on jotain odotettavissa
(ennen kun tulee kesä ja meettingit ):P
Me startataan täältä suomen per.... sinne Malmin suuntaan
lauantaiaamuna.Tarkemmin sanottuna sinne luupuistoon.
Ois yhdet monttubileet et ei taideta kauheesti pikkujouluilla.
Pitäkää kivaa siellä Ellivuoressa.
lauantaiaamuna.Tarkemmin sanottuna sinne luupuistoon.
Ois yhdet monttubileet et ei taideta kauheesti pikkujouluilla.
Pitäkää kivaa siellä Ellivuoressa.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
-
Jakke 1114
- Viestit: 105
- Liittynyt: 25 Huhti 2004, 00:41
- Paikkakunta: Vantaa
Pikkujoulut
Joo sinne vaan kaikki ketkä pääsee kokoukseen ja haaskan pittoon

-
Micke
-
Micke