vaasa ensikesänä?????

Meetingien jälkipuinti
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

vaasa ensikesänä?????

Viesti Kirjoittaja dieseli »

mitäpäs olette mieltä pidetäänkös vaasassa top camp meet 6????
ajattelimpa laittaa tänne kyselyn kun asiasta ollaan niin montaa mieltä.
elikkäs nyt voitte itse vaikuttaa ja äänestää.aikaa on ensikuun loppuun.
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
mjkat
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:41
Paikkakunta: sombreros

Viesti Kirjoittaja mjkat »

No ainakin Katajan poppoo olis mieluusti tulossa Vasaan myös ens kesänä
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
mosanbik
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2006, 18:11
Paikkakunta: askainen

Viesti Kirjoittaja mosanbik »

kyllä mekin oltais tulossa mielellämme vaasaan myös ensi kesänä! on sopivan matkan päässä ei liian lähellä eikä myöskään liian kaukana.
Granville
Viestit: 29
Liittynyt: 06 Huhti 2005, 23:00
Paikkakunta: Mustasaari

Viesti Kirjoittaja Granville »

Me ollaan mukana!
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Hieno homma ois jos ois :lol: :lol: :lol:

Tulemma kyllä jos aikataulut antaa myöte :roll:
Teikköite?
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Viesti Kirjoittaja jari »

moro diisseli kyllähän sä tiedät kysymättäkin ETTÄ TOTTAKAI MUKANA OLLAAN :wink:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

kyl maar meetinkejä tarvitaha.notta niis voe reisssahA ihmiset ja vanit ympär leviää suamen muata.en tiiä tulaako me mut vahvan kannatuksen kaikki miitit saa.ja jos ei ihte oo paikal nii o kiva ainaskii kuvii katella.hä hää.ja ainha siäl miitis joku kuvii räpsii ja hyvä nii.antaa palaa vuan ku nuis tiki tiki kampreerois ei ees vilmi kulu.mut noi kivat heitä reissu alpumi kaverille kätee. nua riki riki kamperat ne pilaa.tahi sit pitäs olla se moni toimi kone mist saa niit kuva tulostuksii.mut määhän oon vuan köyhä raggari vain.millos muute ootte kuullunna rikaasta rokkarista,raggarista tai baikkerista,eelviksiä ja muita staroja tao oc jätkiä ei sihte lasketaha.sitä paatti köyhillä o parhaat ireat.vähä kali kali pullos massa mussaa.ja päräytämmä siihe vähä kontakti muoni sapluuna liekkivä.avot joha tul taas personnallist päräytimme haalvatun haalvemmalha.
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja juha »

TOTTA VIT..SA---
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Viesti Kirjoittaja dieseli »

no niin se olisi sitten taas varattu toi vaasa ensi kesälle :D :D :D
ainoa ongelma oli saada wasa landian porukka ymmärtämään että miksi miesten saunaan pitää vaihtaa vastukset ennen kun tullaan paikalle :D :D :D ja pikku vinkkinä että yks mies menee saunaan kun muut on saunonu,ei noin pienellä firmalla kun top camping ole varaa joka meettiin vaihtaa kiuasta miesten saunaan :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Viesti Kirjoittaja jari »

annetaanko sille saunaKIELTO vai mitäs tehrää :?: :wink:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja juha »

ainoa ongelma oli saada wasa landian porukka ymmärtämään että miksi miesten saunaan pitää vaihtaa vastukset ennen kun tullaan paikalle :D :D :D ja pikku vinkkinä että yks mies menee saunaan kun muut on saunonu,ei noin pienellä firmalla kun top camping ole varaa joka meettiin vaihtaa kiuasta miesten saunaan :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D[/quote]

Vi..u se kiuas oli paskana jo ennen kun minä ehdein edes kokeilemaan.. Varmaan nuukat ostaneet senkin liidlistä.. On meillä kans huoltomiehet.. Jääkaapit lämpee ja kiukaat viilenee.. :shock:
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Viesti Kirjoittaja juha »

jari kirjoitti:annetaanko sille saunaKIELTO vai mitäs tehrää :?: :wink:
Taidetaan ottaa taas NAANTALIN MALLI käyttöön.. Olikos se että kolmannella lentää.. On muuten Jari Vaasan rannassa enempi kiviä.. Voi kylkeen tulla kipiä.. :P
Kapu
Viestit: 1106
Liittynyt: 24 Huhti 2004, 09:38
Paikkakunta: Ulvila, Boston
Viesti:

Florida

Viesti Kirjoittaja Kapu »

Näyttää kalenterissa olevan Vaasan miiting merkitty syksyksi.

Aika mielenkiintoista, että jenkeistä asti tulee porukka tänne järjestämään miitingin... Meinaan kun Independent Vanners näyttää olevan järjestäjä ja se kun on vanikerho Floridassa...

Jos nyt kumminkin on suomea, saamea tai ruåttia puhuvista kyse, niin kannattaa ehkä miettiä nimeä uusiks... :?
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass

Chevrolet Express "Lunavan" 1997
Vastaa Viestiin