vaasa ensikesänä?????
vaasa ensikesänä?????
mitäpäs olette mieltä pidetäänkös vaasassa top camp meet 6????
ajattelimpa laittaa tänne kyselyn kun asiasta ollaan niin montaa mieltä.
elikkäs nyt voitte itse vaikuttaa ja äänestää.aikaa on ensikuun loppuun.
ajattelimpa laittaa tänne kyselyn kun asiasta ollaan niin montaa mieltä.
elikkäs nyt voitte itse vaikuttaa ja äänestää.aikaa on ensikuun loppuun.
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
kyl maar meetinkejä tarvitaha.notta niis voe reisssahA ihmiset ja vanit ympär leviää suamen muata.en tiiä tulaako me mut vahvan kannatuksen kaikki miitit saa.ja jos ei ihte oo paikal nii o kiva ainaskii kuvii katella.hä hää.ja ainha siäl miitis joku kuvii räpsii ja hyvä nii.antaa palaa vuan ku nuis tiki tiki kampreerois ei ees vilmi kulu.mut noi kivat heitä reissu alpumi kaverille kätee. nua riki riki kamperat ne pilaa.tahi sit pitäs olla se moni toimi kone mist saa niit kuva tulostuksii.mut määhän oon vuan köyhä raggari vain.millos muute ootte kuullunna rikaasta rokkarista,raggarista tai baikkerista,eelviksiä ja muita staroja tao oc jätkiä ei sihte lasketaha.sitä paatti köyhillä o parhaat ireat.vähä kali kali pullos massa mussaa.ja päräytämmä siihe vähä kontakti muoni sapluuna liekkivä.avot joha tul taas personnallist päräytimme haalvatun haalvemmalha.
no niin se olisi sitten taas varattu toi vaasa ensi kesälle
ainoa ongelma oli saada wasa landian porukka ymmärtämään että miksi miesten saunaan pitää vaihtaa vastukset ennen kun tullaan paikalle
ja pikku vinkkinä että yks mies menee saunaan kun muut on saunonu,ei noin pienellä firmalla kun top camping ole varaa joka meettiin vaihtaa kiuasta miesten saunaan

ainoa ongelma oli saada wasa landian porukka ymmärtämään että miksi miesten saunaan pitää vaihtaa vastukset ennen kun tullaan paikalle
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
ainoa ongelma oli saada wasa landian porukka ymmärtämään että miksi miesten saunaan pitää vaihtaa vastukset ennen kun tullaan paikalle
ja pikku vinkkinä että yks mies menee saunaan kun muut on saunonu,ei noin pienellä firmalla kun top camping ole varaa joka meettiin vaihtaa kiuasta miesten saunaan
[/quote]
Vi..u se kiuas oli paskana jo ennen kun minä ehdein edes kokeilemaan.. Varmaan nuukat ostaneet senkin liidlistä.. On meillä kans huoltomiehet.. Jääkaapit lämpee ja kiukaat viilenee..
Vi..u se kiuas oli paskana jo ennen kun minä ehdein edes kokeilemaan.. Varmaan nuukat ostaneet senkin liidlistä.. On meillä kans huoltomiehet.. Jääkaapit lämpee ja kiukaat viilenee..
Florida
Näyttää kalenterissa olevan Vaasan miiting merkitty syksyksi.
Aika mielenkiintoista, että jenkeistä asti tulee porukka tänne järjestämään miitingin... Meinaan kun Independent Vanners näyttää olevan järjestäjä ja se kun on vanikerho Floridassa...
Jos nyt kumminkin on suomea, saamea tai ruåttia puhuvista kyse, niin kannattaa ehkä miettiä nimeä uusiks...
Aika mielenkiintoista, että jenkeistä asti tulee porukka tänne järjestämään miitingin... Meinaan kun Independent Vanners näyttää olevan järjestäjä ja se kun on vanikerho Floridassa...
Jos nyt kumminkin on suomea, saamea tai ruåttia puhuvista kyse, niin kannattaa ehkä miettiä nimeä uusiks...
VTCF ry jäsen 532
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997
West Vanners
EZ-Vanners of Mass
Chevrolet Express "Lunavan" 1997