Lisää istuinpaikkoja

Tänne voitte jättää keskusteluja koriasioista
Anssi Koljonen

Lisää istuinpaikkoja

Viesti Kirjoittaja Anssi Koljonen »

Elikkä meidän vani on 2+3 ja tarvitaan keväällä yksi jakkara lisää.
Onko tietoa voiko tuon muuttaa 2+4 kuitenkin niin, että pysyy pikkuverolla ja pakettiautona?
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Epäilen että se ei enää onnistuu se takapenkin muutoskatsastus,mutta sulla on varmaan mahdollisuus laittaa yks penkki lisää eteen että se tulis 3+3
BUMBA

Re: Lisää istuinpaikkoja

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Anssi Koljonen kirjoitti:Elikkä meidän vani on 2+3 ja tarvitaan keväällä yksi jakkara lisää.
Onko tietoa voiko tuon muuttaa 2+4 kuitenkin niin, että pysyy pikkuverolla ja pakettiautona?
Voi muuttaa mutta se penkki on laitettava siihen kapujen väliin ja joka konttorilta saa tarkat mitat sen asentamiseen,mulle on ja tulossa siihen yks lisää niin saan autosta 3+4 paikkasen.taakse ei uusien istuinten teko lailisesti onnistu!!ja pakko tehä noita paikkoja lisää,koska tosiaan niitä ei enään saa tehä ainakaan paku versioihin!!ja voi olla että kohta ei saa totakaan,niin siksi äkkiä paikalleen ja leimalle!
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Anssi Koljonen

Onko jakkarasta määräyksiä(keittiötuoli ei piisanne, muhaha).
Meinasitko Bumba ennen vuodenvaihdetta toteuttaa, jos niin laita heti kuvia kun on valmis.
Huono vaan kun on tuo konekoppa.
Tissit nähty
BUMBA

Anssi Koljonen kirjoitti:Onko jakkarasta määräyksiä(keittiötuoli ei piisanne, muhaha).
Meinasitko Bumba ennen vuodenvaihdetta toteuttaa, jos niin laita heti kuvia kun on valmis.
Huono vaan kun on tuo konekoppa.
Meinaan koittaa,toi blazztoffer on tällä viikolla hakemassa mulle jakkaraa jostain päin snadia,ja tuo sen tänne tai jonnekin käyn sen hakemassa ja laitan kiinni ja leimaan :lol: kyllä siinä mahtuu istumaan..vaikkakin se koppa siinä onkin,ja toiseksi en mä siinä istu....mä joko ajan tai luen karttaa :lol: :lol: :lol:

Mä ostin tän netti varaosasta nro:586724
keikka

Viesti Kirjoittaja keikka »

mulla vani rek. kolmelle keskipenkki noin 30-40 cm taaempana kysyin katsastuksessa ett voinko laittaa kapteenin penkin että pääsis helpommin istumaan keskelle tuli jyrkkä kielto penkki ei saa olla edes kiskoilla eli kiinteä versio.meinaan kyllä uhmata ja laittaa kapunpenkin ja naamioida ettei mitään säätöjä näy.katotaan seuraavassa katastuksessa huomaavatko.
Timppa80

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

mulla on tossa se kuuluisa keskipenkki ollu jo 4v paikoillaan, se on kiskoilla(säätö eteen-taakse) eikä leimalla ole sanottu mitään(käänny se tietenkään ei)

lakihan sanoo että kuskin penkin ollessa takimmaisessa mahdollisessa asennossa niin silloin pitää tuon 40cm säännön toteutua, mulla se on silleen että kun penkit on taka-asennossa niin silloin istuin ja selkänojan kulmasta on n.30cm keskipenkin vastaavaan(kun keskipenkki on siirretty ihan etuasentoon :roll: )

kun taas penkit normi asennossa niin keski penkille pystyy juuri istuun silleen että tulee sivuovesta sisään :) myös keskipenkkiä on hieman kallistettu taaksepäin jotta siinä olis mukavempi istua..
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95

ManseVans
Anssi Koljonen

GMC-van kirjoitti:mulla on tossa se kuuluisa keskipenkki ollu jo 4v paikoillaan, se on kiskoilla(säätö eteen-taakse) eikä leimalla ole sanottu mitään(käänny se tietenkään ei)

lakihan sanoo että kuskin penkin ollessa takimmaisessa mahdollisessa asennossa niin silloin pitää tuon 40cm säännön toteutua, mulla se on silleen että kun penkit on taka-asennossa niin silloin istuin ja selkänojan kulmasta on n.30cm keskipenkin vastaavaan(kun keskipenkki on siirretty ihan etuasentoon :roll: )

kun taas penkit normi asennossa niin keski penkille pystyy juuri istuun silleen että tulee sivuovesta sisään :) myös keskipenkkiä on hieman kallistettu taaksepäin jotta siinä olis mukavempi istua..
Saatkos kuvaa näkyviin?
Tissit nähty
Timppa80

mä voin huomena päivällä koittaa ottaa kuvia..
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95

ManseVans
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

vani-91 kirjoitti:
keikka kirjoitti:mulla vani rek. kolmelle keskipenkki noin 30-40 cm taaempana kysyin katsastuksessa ett voinko laittaa kapteenin penkin että pääsis helpommin istumaan keskelle tuli jyrkkä kielto penkki ei saa olla edes kiskoilla eli kiinteä versio.meinaan kyllä uhmata ja laittaa kapunpenkin ja naamioida ettei mitään säätöjä näy.katotaan seuraavassa katastuksessa huomaavatko.
En kyllä suosittelisi. JOS penkki on kääntyvä ja tulkitaankin siten tavaratilan penkiksi niin saattaa odottaa ikävä 15000€:n autoverolappo. (jos siis kysessä on veroton paku). Tämän takia se keskipenkki pitää olla jalaltaan kiinteää mallia. En muistanu sitä tuossa aiemmin kertoa.

Henkilöauto, asuntoauto ja erikoisauto mallissa tuo "pyörivä ja liikkuva keskipenkki" kyllä onnistuu ilman vero sotkuja, kuormureista en tiedä.
Mulla on tuossa vara-osa Vanissa (G20 paku 3+3 -85) keskimmäisenä pyörivä jakkara, ja on sillä aiemmin leimattu...
Itsehän en sitä leimaan saanut saastepäästöjen takia, mutta ei katsastuksessa istuimista mitään sanottu...
Anssi Koljonen

Missäs ne kuvat viipyy :twisted:
Tissit nähty
Regency

Viesti Kirjoittaja Regency »

Missäs ne kuvat viipyy
GMC-van on muuttanut ja niillä on kolmen viikon katkos netissä ennen kun se on siirretty uuteen osoitteeseen.
Anssi Koljonen

Siis nettipimennossa :shock:
Tissit nähty
BUMBA

mulla olis yks ylimääräinen penkki :wink: tehty siihen keskelle :wink:
Timppa80

joo nettipimento hyvinki, mut näin kylässä käydessä tai kännyllä pystyy seuraan :D

ettei ihan putoo kärryiltä :shock: mut tuolla pirkanmaan kahvittelussa penkkiviritykseen pääsee tutustuun livenä..
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95

ManseVans
Vastaa Viestiin