Lisää istuinpaikkoja
-
Anssi Koljonen
Lisää istuinpaikkoja
Elikkä meidän vani on 2+3 ja tarvitaan keväällä yksi jakkara lisää.
Onko tietoa voiko tuon muuttaa 2+4 kuitenkin niin, että pysyy pikkuverolla ja pakettiautona?
Onko tietoa voiko tuon muuttaa 2+4 kuitenkin niin, että pysyy pikkuverolla ja pakettiautona?
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
Tissit nähty
-
Micke
Re: Lisää istuinpaikkoja
Voi muuttaa mutta se penkki on laitettava siihen kapujen väliin ja joka konttorilta saa tarkat mitat sen asentamiseen,mulle on ja tulossa siihen yks lisää niin saan autosta 3+4 paikkasen.taakse ei uusien istuinten teko lailisesti onnistu!!ja pakko tehä noita paikkoja lisää,koska tosiaan niitä ei enään saa tehä ainakaan paku versioihin!!ja voi olla että kohta ei saa totakaan,niin siksi äkkiä paikalleen ja leimalle!Anssi Koljonen kirjoitti:Elikkä meidän vani on 2+3 ja tarvitaan keväällä yksi jakkara lisää.
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
Anssi Koljonen
Meinaan koittaa,toi blazztoffer on tällä viikolla hakemassa mulle jakkaraa jostain päin snadia,ja tuo sen tänne tai jonnekin käyn sen hakemassa ja laitan kiinni ja leimaanAnssi Koljonen kirjoitti:Onko jakkarasta määräyksiä(keittiötuoli ei piisanne, muhaha).
Meinasitko Bumba ennen vuodenvaihdetta toteuttaa, jos niin laita heti kuvia kun on valmis.
Huono vaan kun on tuo konekoppa.
Mä ostin tän netti varaosasta nro:586724
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
mulla vani rek. kolmelle keskipenkki noin 30-40 cm taaempana kysyin katsastuksessa ett voinko laittaa kapteenin penkin että pääsis helpommin istumaan keskelle tuli jyrkkä kielto penkki ei saa olla edes kiskoilla eli kiinteä versio.meinaan kyllä uhmata ja laittaa kapunpenkin ja naamioida ettei mitään säätöjä näy.katotaan seuraavassa katastuksessa huomaavatko.
mulla on tossa se kuuluisa keskipenkki ollu jo 4v paikoillaan, se on kiskoilla(säätö eteen-taakse) eikä leimalla ole sanottu mitään(käänny se tietenkään ei)
lakihan sanoo että kuskin penkin ollessa takimmaisessa mahdollisessa asennossa niin silloin pitää tuon 40cm säännön toteutua, mulla se on silleen että kun penkit on taka-asennossa niin silloin istuin ja selkänojan kulmasta on n.30cm keskipenkin vastaavaan(kun keskipenkki on siirretty ihan etuasentoon
)
kun taas penkit normi asennossa niin keski penkille pystyy juuri istuun silleen että tulee sivuovesta sisään
myös keskipenkkiä on hieman kallistettu taaksepäin jotta siinä olis mukavempi istua..
lakihan sanoo että kuskin penkin ollessa takimmaisessa mahdollisessa asennossa niin silloin pitää tuon 40cm säännön toteutua, mulla se on silleen että kun penkit on taka-asennossa niin silloin istuin ja selkänojan kulmasta on n.30cm keskipenkin vastaavaan(kun keskipenkki on siirretty ihan etuasentoon
kun taas penkit normi asennossa niin keski penkille pystyy juuri istuun silleen että tulee sivuovesta sisään
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
-
Anssi Koljonen
Saatkos kuvaa näkyviin?GMC-van kirjoitti:mulla on tossa se kuuluisa keskipenkki ollu jo 4v paikoillaan, se on kiskoilla(säätö eteen-taakse) eikä leimalla ole sanottu mitään(käänny se tietenkään ei)
lakihan sanoo että kuskin penkin ollessa takimmaisessa mahdollisessa asennossa niin silloin pitää tuon 40cm säännön toteutua, mulla se on silleen että kun penkit on taka-asennossa niin silloin istuin ja selkänojan kulmasta on n.30cm keskipenkin vastaavaan(kun keskipenkki on siirretty ihan etuasentoon)
kun taas penkit normi asennossa niin keski penkille pystyy juuri istuun silleen että tulee sivuovesta sisäänmyös keskipenkkiä on hieman kallistettu taaksepäin jotta siinä olis mukavempi istua..
Chevy van g20 -90 punainen
Tissit nähty
Tissit nähty
Mulla on tuossa vara-osa Vanissa (G20 paku 3+3 -85) keskimmäisenä pyörivä jakkara, ja on sillä aiemmin leimattu...vani-91 kirjoitti:En kyllä suosittelisi. JOS penkki on kääntyvä ja tulkitaankin siten tavaratilan penkiksi niin saattaa odottaa ikävä 15000€:n autoverolappo. (jos siis kysessä on veroton paku). Tämän takia se keskipenkki pitää olla jalaltaan kiinteää mallia. En muistanu sitä tuossa aiemmin kertoa.keikka kirjoitti:mulla vani rek. kolmelle keskipenkki noin 30-40 cm taaempana kysyin katsastuksessa ett voinko laittaa kapteenin penkin että pääsis helpommin istumaan keskelle tuli jyrkkä kielto penkki ei saa olla edes kiskoilla eli kiinteä versio.meinaan kyllä uhmata ja laittaa kapunpenkin ja naamioida ettei mitään säätöjä näy.katotaan seuraavassa katastuksessa huomaavatko.
Henkilöauto, asuntoauto ja erikoisauto mallissa tuo "pyörivä ja liikkuva keskipenkki" kyllä onnistuu ilman vero sotkuja, kuormureista en tiedä.
Itsehän en sitä leimaan saanut saastepäästöjen takia, mutta ei katsastuksessa istuimista mitään sanottu...
-
Anssi Koljonen
-
Anssi Koljonen
joo nettipimento hyvinki, mut näin kylässä käydessä tai kännyllä pystyy seuraan
ettei ihan putoo kärryiltä
mut tuolla pirkanmaan kahvittelussa penkkiviritykseen pääsee tutustuun livenä..
ettei ihan putoo kärryiltä
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans