ruatsin pyhtään ruukki 08
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
ruatsin pyhtään ruukki 08
ei kai vaan oo piknikki samaa aikaa ku tämä vani meettik ja missä siellä tarkemmin o tämä miitti tallin mäellä vai jossai muualla.samas paikkaa o myös 27-28.6 hot cars jarokken rol tapahtuma.ruukkki piknik.jonne mekin suuntaamma.laitoin sähkö kyselyä järkkärille.ja muuta tietoa esim pändit löytyy vvv.roketsufoorum.com.perjantaina cruisinki letka.viimme vuan juttelin jrkkärin kans joka toivoi kaiken laisia autoja tapahtumaan jopa tuuninki härveleitä.joten vanit vaan sankoin joukoin mukaa oliha niit viiimme vuanki
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re: ruatsin pyhtään ruukki 08
kyllä ikävä todeta et on forssan piknikki samana sunnuntaina ku olis tua.real vannerssin miittinki.toden näköisesti menee vanhan kavan mukaa.perjantain jo somerolle hovi mäkeen.leri varmaa pystytetää vuokra mökin piha maalle tai teltta alueelle.
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re: ruatsin pyhtään ruukki 08
eipä ole vani miitti enää kuulemma ruatsin pöyhtääl joten tän keskustelun vois sit pyhittää sille ruukkin harraste ajo neuvo tapahtumalle.sinne o kaikki terve tulleita joko moottori pyöril tai autoil valmistusmaata ei rajoitella.meijänki leirist saattaa lähtee rälläkkä avo saappi ja pritti pöyörää harrikkaa.jenkki autoo.ja toki meirän vani jos o laulu kunnos