ruatsin pyhtään ruukki 08

Meetingien jälkipuinti
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

ruatsin pyhtään ruukki 08

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

ei kai vaan oo piknikki samaa aikaa ku tämä vani meettik ja missä siellä tarkemmin o tämä miitti tallin mäellä vai jossai muualla.samas paikkaa o myös 27-28.6 hot cars jarokken rol tapahtuma.ruukkki piknik.jonne mekin suuntaamma.laitoin sähkö kyselyä järkkärille.ja muuta tietoa esim pändit löytyy vvv.roketsufoorum.com.perjantaina cruisinki letka.viimme vuan juttelin jrkkärin kans joka toivoi kaiken laisia autoja tapahtumaan jopa tuuninki härveleitä.joten vanit vaan sankoin joukoin mukaa oliha niit viiimme vuanki
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

ai niii tonne roketsu foorumille pitäää ensi kirjautuu sisää ennen ku sen löytää ja keskustelu o keskustelua bileistä
iikka
Viestit: 277
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:06
Paikkakunta: kanGASala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iikka »

http://www.roketsuvoorum.com

Tuo on siis se oikea osoite.. 8)
VTCF 1325
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: ruatsin pyhtään ruukki 08

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

kyllä ikävä todeta et on forssan piknikki samana sunnuntaina ku olis tua.real vannerssin miittinki.toden näköisesti menee vanhan kavan mukaa.perjantain jo somerolle hovi mäkeen.leri varmaa pystytetää vuokra mökin piha maalle tai teltta alueelle.
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: ruatsin pyhtään ruukki 08

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

eipä ole vani miitti enää kuulemma ruatsin pöyhtääl joten tän keskustelun vois sit pyhittää sille ruukkin harraste ajo neuvo tapahtumalle.sinne o kaikki terve tulleita joko moottori pyöril tai autoil valmistusmaata ei rajoitella.meijänki leirist saattaa lähtee rälläkkä avo saappi ja pritti pöyörää harrikkaa.jenkki autoo.ja toki meirän vani jos o laulu kunnos
Vastaa Viestiin