haapsalu
haapsalu
näin vuoden vaihteessa ajattelin kysellä american beatystä,että onko kellään tietoo millon se on ja pitääkö sinne ilmottautua ennakkoon. Ja onko sinne päin lähtijöitä montakin autokuntaa vai me vaan?
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
kyllä mekin ollaan vähä sinne menossa ilmeisesti pelkällä autolla
tuonne sivulle pitääs tulla tietoa jossain vaihees http://www.american.ee
tuonne sivulle pitääs tulla tietoa jossain vaihees http://www.american.ee
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
Oishan tuonne kiva lähteä,kattomaan muolimmaa
Aikahan sen sitte näyttää.....ainakin minun kohdalla
Aikahan sen sitte näyttää.....ainakin minun kohdalla
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: haapsalu
eiköhän tihru varata jo kesälomat tuolle ajalle ja lähetä katsastelemaan virolaisia nais..autoilijoita 
Että semmosta...
Re: haapsalu
Suosittelen, oltiin viime vuonna ja oli tosi mahtava tapahtuma, tosin nyt ajateltiin olla 3 yötä ja jäädä katsomaan sunnuntaina vielä kiihytyskisat vanhalla lentokentällä 
Terkkuja...
Re: haapsalu
On se kiva,kun sain taas kyydintumppi kirjoitti:eiköhän tihru varata jo kesälomat tuolle ajalle ja lähetä katsastelemaan virolaisia nais..autoilijoita
Hämmästyimpäs itsekin vikaa lausetta
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: haapsalu
tikru lähtee vaan omalla et saadaan lautta täyteen vaneja

ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
Re: haapsalu
Tere. Mekin ollaan lähdössä sinne.. yritetään varata majapaikka jugen ja tuikun kanssa voipi olla et käydään jurmalassa vesipuistossa samalla matkalla.
T:Maskeli
T:Maskeli
Re: haapsalu
Kyllähän se passaa jotta lautalle ajan,MUTTA KUKA sen ajaa siitä eteenpäinmjkat kirjoitti:tikru lähtee vaan omalla et saadaan lautta täyteen vaneja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: haapsalu
ookko kattonu mikkä on samaan aikaan jos mennään jatkaan sitä baarikierrostaMakseli kirjoitti:Tere. Mekin ollaan lähdössä sinne.. yritetään varata majapaikka jugen ja tuikun kanssa voipi olla et käydään jurmalassa vesipuistossa samalla matkalla.
T:Maskeli
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
missäs meinaatte majailla ton reissun aikana.vois vaikka itekkin koittaa päästä matkaan

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: haapsalu
Niin tangomarkkinatko oli samana viikonloppua vai oiko jotainmuta jota meinasit..
Re: haapsalu
sepäseMakseli kirjoitti:Niin tangomarkkinatko oli samana viikonloppua vai oiko jotainmuta jota meinasit..
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
Muistatko ottaa lamppu raudan mukaan viikonloppuna ja valot. Ja mieti hintaa niille..
Re: haapsalu
Jos jotain kiinnostaa majoitus haapsalusta, olen perumassa kolmea huonetta tänään : kongohotel@hot.ee
Saatiin sellainen vierastalo majoitus
-Anu-
Saatiin sellainen vierastalo majoitus
-Anu-
Terkkuja...
Re: haapsalu
Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
Re: haapsalu
Minäkin pelkään jotain,TAKAISIN TULEMISTAkaimasa kirjoitti:mäki haluisin lähtee mut en uskalla ajaa vanilla...
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: haapsalu
sekaan vain!! ei ole Tallinnasta kuin reilu 100km (tosin en suostu itsekkään ajamaan) 
Terkkuja...
Re: haapsalu
T-roy kirjoitti:Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
Juge kirjoitti:itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08
Re: haapsalu
Moi
Kiinnostusta saattaisi olla.
Mitenkäs nuo laivaliput on maksanut ?
Mitekäs tuo majoitus on hoitunut aikaisempina vuosina ?
Onko joku leirintä-alue ?
Visiitti Riikaan voisi myös tulla kysymykseen tapahtuman jälkeen.
Mika
Kiinnostusta saattaisi olla.
Mitenkäs nuo laivaliput on maksanut ?
Mitekäs tuo majoitus on hoitunut aikaisempina vuosina ?
Onko joku leirintä-alue ?
Visiitti Riikaan voisi myös tulla kysymykseen tapahtuman jälkeen.
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Re: haapsalu
meillä maksoi matka n.250€+ majoitus 200€ ajalle 10-13pv
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
Re: haapsalu
taidatte olla oikeen hotellissa ku nuon paljon maksomjkat kirjoitti:meillä maksoi matka n.250€+ majoitus 200€ ajalle 10-13pv
nimim. 40€/yö/perhe
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
näytti olevan pääesiintyjät Peer Gunt ja Hanoi Rocks ja muita suomalaisia bändejä
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
tossa muuten se linkki http://www.american.ee/index.php?aid=171
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Re: haapsalu
Misä kukaneki meinaa majottua
Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa
Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa
Teikköite?
Re: haapsalu
Moi
Kattelin tuossa Tallinkin hintoja:
Meno:
Jos lähtee perjantaina 22.30 Auto hinta 40,- hlö. 23,-
Muuten auto 65,- hlö 38
Myös torstaina auto 40,- hlö 23,- reittejä.
Paluu:
Sunnuntaina kaikki autot 65,- hlö vaihdellen lähinnä 38,-
Maanantaina 7.30 ja 13.30 auto 40,- hlö 23,-
Muuten lähinnä 65/38,-
Jos autossa on 2-5 hlö -15%
Eli jos lähtis perjantain yövuorolla ja tulis maanantai aamuna vani + 2 hlö:
2x40+4x23=172-15%=146,20
Mielenkiintoista olisi tietysti miten toimii esim. 10 matkan sarjalippu,
jos saisi lähtemään 5 autoa...
Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?
Mika
Kattelin tuossa Tallinkin hintoja:
Meno:
Jos lähtee perjantaina 22.30 Auto hinta 40,- hlö. 23,-
Muuten auto 65,- hlö 38
Myös torstaina auto 40,- hlö 23,- reittejä.
Paluu:
Sunnuntaina kaikki autot 65,- hlö vaihdellen lähinnä 38,-
Maanantaina 7.30 ja 13.30 auto 40,- hlö 23,-
Muuten lähinnä 65/38,-
Jos autossa on 2-5 hlö -15%
Eli jos lähtis perjantain yövuorolla ja tulis maanantai aamuna vani + 2 hlö:
2x40+4x23=172-15%=146,20
Mielenkiintoista olisi tietysti miten toimii esim. 10 matkan sarjalippu,
jos saisi lähtemään 5 autoa...
Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
Re: haapsalu
mä varasin endla hostels:sta neljä kämppää muistaakseni ja en oo varma olisko yksi kahen hengen huone vapaa,ja sinne piti ainakin vielä muutama huone jäädä vapaaksi.karaVANNARI kirjoitti:Misä kukaneki meinaa majottua![]()
Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa
eikä hinnat päätä huimannu,ja vielä jos tuttuja on koko hostelli täynnä niin on paljo mukavampaaki
tuolta kannattaa kysästä puhuu suomea jotenkin http://www.info@endlahostel.ee
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?
Mika[/quote]
siinä linnan vieressä on metsä missä paikalliset ja jokku suomalaiset nukkuu autossa,
tiivis ja mahtava tunnelma. ei sähköä ja vessoja rajoitetusti
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?
Mika[/quote]
siinä linnan vieressä on metsä missä paikalliset ja jokku suomalaiset nukkuu autossa,
tiivis ja mahtava tunnelma. ei sähköä ja vessoja rajoitetusti
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Re: haapsalu
Ja löytyy Haapsalusta myös leirintä-alue, tosin taisi olla muutaman km päässä keskustasta.
Terkkuja...
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Re: haapsalu
Elikkäs Hki-Tallinna 7-8.7 pitäs yli päästä mistä kannattas kyytiä kysellä
Vani+4henkee
Ois myös tuo Haapsalu - Saarenmaa - Hiidenmaa lautat (Mite Millo Palioko)
Oisha se helepompi jos vähä ois tietooki mukana ku tarkotus ois tuo saaristo käyä kattoo
turisti
turisti
turisti
Vani+4henkee
Ois myös tuo Haapsalu - Saarenmaa - Hiidenmaa lautat (Mite Millo Palioko)
Oisha se helepompi jos vähä ois tietooki mukana ku tarkotus ois tuo saaristo käyä kattoo
Teikköite?
Re: haapsalu
Löytyy ihan kiva leirintäalue kaupungin ulkopuolelta, kuitenkin läheltä. Suomalaispapparaisen pitämä, ja ihan siisti. Kandee kattoo Haapsalun kaupungin nettisivuja, en muista nyt sen campingin nimeä. Ollaan oltu siellä pari kertaa ja hyvin on kaikki toiminu. Ukko on ohjannu meidät alueen peränurkkaan ni on saatu olla rauhassa karavaanareilta ( tai sitten ne meiltä:) )
Chevrolet Astro NSZ-74
-
crashline
- Viestit: 201
- Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
- Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.
Re: haapsalu
Mäkin haluun lähtee!!!! Tahtoo mukaan
Omalla autolla tietenkin, pitääkö muuten tehdä jotain paperi hommia etukäteen kun on autolla menossa ulkomaille?
Omalla autolla tietenkin, pitääkö muuten tehdä jotain paperi hommia etukäteen kun on autolla menossa ulkomaille?
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Re: haapsalu
Nyt ois vesikyyti selevä eckerö Hki-Tallinna meno 7.7 paluu 13.7 250€ (vani+4henkee) ja sai niitä POONUKSIAKI 
Yks kaveri meinas että ns maatilamatkailuisa yöpyy edukkaasti ja syö hyvi
Sillä taktiikalla mennää että yöpyy autos jos ei leiripaikkaa löyrä
Kaippa tuolta Saarenmaa/Hiidenmaa osastolta jotn leiri tapasia löytyy toivottavasti
Avoimi mielin niin ei tuu pettymyksiä
Ja tuo american beauty pitäs olla selevä yöpymise osalta
Yks kaveri meinas että ns maatilamatkailuisa yöpyy edukkaasti ja syö hyvi
Sillä taktiikalla mennää että yöpyy autos jos ei leiripaikkaa löyrä
Kaippa tuolta Saarenmaa/Hiidenmaa osastolta jotn leiri tapasia löytyy toivottavasti
Avoimi mielin niin ei tuu pettymyksiä
Ja tuo american beauty pitäs olla selevä yöpymise osalta
Teikköite?
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Re: haapsalu
Tämmönen löyty netist
http://www.youtube.com/watch?v=TdieP2jcWS0
Onko kellään viteoo tuosta ruisinkista het linkkejä mistä löytyy
Ite sain pörrätä lava dotken peräs jolla oli koko ajan pito onkelmia
http://www.youtube.com/watch?v=TdieP2jcWS0
Onko kellään viteoo tuosta ruisinkista het linkkejä mistä löytyy
Ite sain pörrätä lava dotken peräs jolla oli koko ajan pito onkelmia
- Liitteet
-
- DSC01387.JPG (149.58 KiB) Katsottu 6693 kertaa
Teikköite?
-
crashline
- Viestit: 201
- Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
- Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.
Re: haapsalu
Ehkä sit ens vuonna saa lomat kohilleen. 