haapsalu

autoharrastukseen liittyvää
mjkat
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:41
Paikkakunta: sombreros

haapsalu

Viesti Kirjoittaja mjkat »

näin vuoden vaihteessa ajattelin kysellä american beatystä,että onko kellään tietoo millon se on ja pitääkö sinne ilmottautua ennakkoon. Ja onko sinne päin lähtijöitä montakin autokuntaa vai me vaan?
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Mulla kans kiinnostus kova ois mennä sinne 8)

Miettiny vaan että jos tuon kopin viittis ottaa matkaan ku ei kerkee tälle talvea rakenteleen vanihi kunnollisia makuu/wc/keittiö/olohuone/suihku jne tiloja :lol:

Kai sitä saa täältä lukea kuka ja mite väki meinaa mennä jos sitä uskaltautuis matkaan :roll:
Teikköite?
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Juge »

kyllä mekin ollaan vähä sinne menossa ilmeisesti pelkällä autolla
tuonne sivulle pitääs tulla tietoa jossain vaihees http://www.american.ee
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja Taija »

Sinne ei tarvitse mitenkään ilmoittautua vaan kannattaa varata majoituspaikka ajoissa, koska koko kaupunki on silloin täynnä. Itse tapahtumahan on "Linnanpihalla". Yleensä se on ollut heinäkuun puolessavälissä. Me ollaan oltu siellä jo kelmena kesänä :)
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Oishan tuonne kiva lähteä,kattomaan muolimmaa
Aikahan sen sitte näyttää.....ainakin minun kohdalla
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
tumppi
Viestit: 96
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:18
Paikkakunta: RYTTYLÄ (eipäs ryttyilä siellä)

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja tumppi »

eiköhän tihru varata jo kesälomat tuolle ajalle ja lähetä katsastelemaan virolaisia nais..autoilijoita :lol:
Että semmosta...
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Anut »

Suosittelen, oltiin viime vuonna ja oli tosi mahtava tapahtuma, tosin nyt ajateltiin olla 3 yötä ja jäädä katsomaan sunnuntaina vielä kiihytyskisat vanhalla lentokentällä :?
Terkkuja...
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

tumppi kirjoitti:eiköhän tihru varata jo kesälomat tuolle ajalle ja lähetä katsastelemaan virolaisia nais..autoilijoita :lol:
On se kiva,kun sain taas kyydin :lol: :lol: :lol: ennakkoon,eikä alkoholilla ollut ees osuutta
Hämmästyimpäs itsekin vikaa lausetta :shock:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
mjkat
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:41
Paikkakunta: sombreros

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja mjkat »

tikru lähtee vaan omalla et saadaan lautta täyteen vaneja :D :D :lol: :lol: :D :D :wink:
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
Makseli
Viestit: 64
Liittynyt: 27 Huhti 2004, 21:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Makseli »

Tere. Mekin ollaan lähdössä sinne.. yritetään varata majapaikka jugen ja tuikun kanssa voipi olla et käydään jurmalassa vesipuistossa samalla matkalla.

T:Maskeli
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

mjkat kirjoitti:tikru lähtee vaan omalla et saadaan lautta täyteen vaneja :D :D :lol: :lol: :D :D :wink:
Kyllähän se passaa jotta lautalle ajan,MUTTA KUKA sen ajaa siitä eteenpäin :lol: :lol: :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

Makseli kirjoitti:Tere. Mekin ollaan lähdössä sinne.. yritetään varata majapaikka jugen ja tuikun kanssa voipi olla et käydään jurmalassa vesipuistossa samalla matkalla.

T:Maskeli
ookko kattonu mikkä on samaan aikaan jos mennään jatkaan sitä baarikierrosta
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja dieseli »

missäs meinaatte majailla ton reissun aikana.vois vaikka itekkin koittaa päästä matkaan :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Makseli
Viestit: 64
Liittynyt: 27 Huhti 2004, 21:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Makseli »

Niin tangomarkkinatko oli samana viikonloppua vai oiko jotainmuta jota meinasit..
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

Makseli kirjoitti:Niin tangomarkkinatko oli samana viikonloppua vai oiko jotainmuta jota meinasit..
sepäse :mrgreen:
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Makseli
Viestit: 64
Liittynyt: 27 Huhti 2004, 21:43
Paikkakunta: Helsinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Makseli »

Muistatko ottaa lamppu raudan mukaan viikonloppuna ja valot. Ja mieti hintaa niille..
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Anut »

Jos jotain kiinnostaa majoitus haapsalusta, olen perumassa kolmea huonetta tänään : kongohotel@hot.ee
Saatiin sellainen vierastalo majoitus

-Anu-
Terkkuja...
T-roy
Viestit: 759
Liittynyt: 03 Elo 2005, 15:30
Paikkakunta: Suomen perse ( Espoo )

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja T-roy »

Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."

cHEAVY VAN
kaimasa
Viestit: 91
Liittynyt: 19 Tammi 2005, 17:49
Paikkakunta: Leivonmäki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja kaimasa »

mäki haluisin lähtee mut en uskalla ajaa vanilla...
nfg-85
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

kaimasa kirjoitti:mäki haluisin lähtee mut en uskalla ajaa vanilla...
Minäkin pelkään jotain,TAKAISIN TULEMISTA :lol: :lol: :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Anut »

sekaan vain!! ei ole Tallinnasta kuin reilu 100km (tosin en suostu itsekkään ajamaan) :oops:
Terkkuja...
tuikku
Viestit: 5
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 14:23

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja tuikku »

T-roy kirjoitti:Vois vaikka lähteekki jos pikku-ukon hoidot sattuu samaan ajankohtaan.
Kun vaan tietäs millon se meetinki on.
Juge kirjoitti:itseäni lisäten päivä on 12-13.7-08
magenta
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Loka 2005, 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
Kiinnostusta saattaisi olla.

Mitenkäs nuo laivaliput on maksanut ?

Mitekäs tuo majoitus on hoitunut aikaisempina vuosina ?
Onko joku leirintä-alue ?

Visiitti Riikaan voisi myös tulla kysymykseen tapahtuman jälkeen.

Mika
Van 4x4
Independent Vaners
mjkat
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:41
Paikkakunta: sombreros

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja mjkat »

meillä maksoi matka n.250€+ majoitus 200€ ajalle 10-13pv
ei riemulla rajaa kun vanilla ajaa
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

mjkat kirjoitti:meillä maksoi matka n.250€+ majoitus 200€ ajalle 10-13pv
taidatte olla oikeen hotellissa ku nuon paljon makso :mrgreen:
nimim. 40€/yö/perhe
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

näytti olevan pääesiintyjät Peer Gunt ja Hanoi Rocks ja muita suomalaisia bändejä
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Misä kukaneki meinaa majottua :?:

Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa :roll:
Teikköite?
magenta
Viestit: 895
Liittynyt: 05 Loka 2005, 09:45
Paikkakunta: Vantaa

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja magenta »

Moi
Kattelin tuossa Tallinkin hintoja:
Meno:
Jos lähtee perjantaina 22.30 Auto hinta 40,- hlö. 23,-
Muuten auto 65,- hlö 38
Myös torstaina auto 40,- hlö 23,- reittejä.

Paluu:
Sunnuntaina kaikki autot 65,- hlö vaihdellen lähinnä 38,-
Maanantaina 7.30 ja 13.30 auto 40,- hlö 23,-
Muuten lähinnä 65/38,-

Jos autossa on 2-5 hlö -15%

Eli jos lähtis perjantain yövuorolla ja tulis maanantai aamuna vani + 2 hlö:
2x40+4x23=172-15%=146,20

Mielenkiintoista olisi tietysti miten toimii esim. 10 matkan sarjalippu,
jos saisi lähtemään 5 autoa...

Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?

Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

karaVANNARI kirjoitti:Misä kukaneki meinaa majottua :?:

Pitäs majapaikka saaja muuten aikalailla rupeis oleen hommat kinttaissa :roll:
mä varasin endla hostels:sta neljä kämppää muistaakseni ja en oo varma olisko yksi kahen hengen huone vapaa,ja sinne piti ainakin vielä muutama huone jäädä vapaaksi.
eikä hinnat päätä huimannu,ja vielä jos tuttuja on koko hostelli täynnä niin on paljo mukavampaaki
tuolta kannattaa kysästä puhuu suomea jotenkin http://www.info@endlahostel.ee
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Juge
Viestit: 841
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 13:08
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Juge »

Ja edelleen mitenkäs se majoitus ?
Ite on tarkoitus kyllä nukkua autossa.
Eli joku leirintäalue ?
Vai majotutaanko siellä yleensä jonkun pihassa ?

Mika[/quote]

siinä linnan vieressä on metsä missä paikalliset ja jokku suomalaiset nukkuu autossa,
tiivis ja mahtava tunnelma. ei sähköä ja vessoja rajoitetusti
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Anut »

Ja löytyy Haapsalusta myös leirintä-alue, tosin taisi olla muutaman km päässä keskustasta.
Terkkuja...
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Elikkäs Hki-Tallinna 7-8.7 pitäs yli päästä mistä kannattas kyytiä kysellä :?:

Vani+4henkee :!:

Ois myös tuo Haapsalu - Saarenmaa - Hiidenmaa lautat (Mite Millo Palioko) :shock: :shock: :shock:

Oisha se helepompi jos vähä ois tietooki mukana ku tarkotus ois tuo saaristo käyä kattoo :shock: turisti :shock: turisti :shock: turisti
Teikköite?
Pia
Viestit: 216
Liittynyt: 09 Kesä 2004, 12:23
Paikkakunta: Kotka

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja Pia »

Löytyy ihan kiva leirintäalue kaupungin ulkopuolelta, kuitenkin läheltä. Suomalaispapparaisen pitämä, ja ihan siisti. Kandee kattoo Haapsalun kaupungin nettisivuja, en muista nyt sen campingin nimeä. Ollaan oltu siellä pari kertaa ja hyvin on kaikki toiminu. Ukko on ohjannu meidät alueen peränurkkaan ni on saatu olla rauhassa karavaanareilta ( tai sitten ne meiltä:) )
Chevrolet Astro NSZ-74
crashline
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja crashline »

Mäkin haluun lähtee!!!! Tahtoo mukaan :D
Omalla autolla tietenkin, pitääkö muuten tehdä jotain paperi hommia etukäteen kun on autolla menossa ulkomaille?
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Nyt ois vesikyyti selevä eckerö Hki-Tallinna meno 7.7 paluu 13.7 250€ (vani+4henkee) ja sai niitä POONUKSIAKI :wink:

Yks kaveri meinas että ns maatilamatkailuisa yöpyy edukkaasti ja syö hyvi :!:

Sillä taktiikalla mennää että yöpyy autos jos ei leiripaikkaa löyrä :roll:

Kaippa tuolta Saarenmaa/Hiidenmaa osastolta jotn leiri tapasia löytyy toivottavasti :D
Avoimi mielin niin ei tuu pettymyksiä :wink: :wink: :wink:

Ja tuo american beauty pitäs olla selevä yöpymise osalta :wink:
Teikköite?
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Tämmönen löyty netist

http://www.youtube.com/watch?v=TdieP2jcWS0

Onko kellään viteoo tuosta ruisinkista het linkkejä mistä löytyy :?:

Ite sain pörrätä lava dotken peräs jolla oli koko ajan pito onkelmia :wink:
Liitteet
DSC01387.JPG
DSC01387.JPG (149.58 KiB) Katsottu 6660 kertaa
Teikköite?
crashline
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.

Re: haapsalu

Viesti Kirjoittaja crashline »

Ehkä sit ens vuonna saa lomat kohilleen. :shock:
Vastaa Viestiin