onks tie too 6,2 d
onks tie too 6,2 d
onks kellää tietoo missä 6,2 d ss ,mahtaa sijaita hehkun lämpö anturi,,
Re: onks tie too 6,2 d
apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka) 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Ai sekö se on..
Mä oonkin ihmetelly sitä anturia.. Tarvis laittaa johdot paremmin liittimeen, kun on vähän "paljasta" näkyvillä.. en oikein usko että toimii niinkun pitäs.. 
VTCF 1325
[quote="BUMBA"]apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka)
[/quote]
Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??
Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??
Tuosta mulla käskettiin mittailla kun kysyin neuvoja sen anturin arvojen tarkistamiseksidodge00 kirjoitti:Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??BUMBA kirjoitti:apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka)
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issadodge00 kirjoitti:Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??BUMBA kirjoitti:apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka)
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
Kyllä minulla ainakin kun mittailin juuri tuo anturi ohjaa kylmäkäyntisolenoidia, kylmä kone=>solenoidi saa virtaa ja tyhjäkäynti hieman korkeampi (6,2d -89) ja kylmäkäyntisolenoidi on pumpun kyljessäJuge kirjoitti:se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issadodge00 kirjoitti:Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??BUMBA kirjoitti:apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka)
edit: ja eikös jossain ollut juuri ohjeet siitä kuinka tuo hehkun "lämpö"tunnistin ohitetaan, hehkureleellä piti jotkut nastat yhdistää=>hehkuttaa aina???? empä tiiä kuhan arvailen
Aina perse edellä puuhun
Moi5.7targa kirjoitti:edit: ja eikös jossain ollut juuri ohjeet siitä kuinka tuo hehkun "lämpö"tunnistin ohitetaan, hehkureleellä piti jotkut nastat yhdistää=>hehkuttaa aina???? empä tiiä kuhan arvailen
Oliskos tämä:
tai sitten lämpökytkin rikki, mikä sulkee pois koko hehkutuksen lämpimällä kelillä! pistä releen C-pinniin johto hehkuille LÄHTEVÄSTÄ navasta.
En kyllä ymmärrä mistä mihin pitää laittaa...
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
Independent Vaners
[quote="Juge"][quote="dodge00"][quote="BUMBA"]apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka)
[/quote]
Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??[/quote]
se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issa[/quote]
Joo pumpussahan se joka siirtää kylmänä ennakkoa ja toinen painaa kaasuvivustoa. En mää noista diiseleistä mitään tiedä enkä haluakaan tietää, mutta siitä oon varma että tuo oik. kannen takapäässä oleva anturi on täysin varmasti nopean joutokäynnin ohjaus anturi. väittäkää mitä haluatte!
Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??[/quote]
se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issa[/quote]
Joo pumpussahan se joka siirtää kylmänä ennakkoa ja toinen painaa kaasuvivustoa. En mää noista diiseleistä mitään tiedä enkä haluakaan tietää, mutta siitä oon varma että tuo oik. kannen takapäässä oleva anturi on täysin varmasti nopean joutokäynnin ohjaus anturi. väittäkää mitä haluatte!
p***ele,mitähän keksis lämpöanturiin, kun ostin uuden niin oli lohjennu sellai 1 cm pitkä ja varmaa 2 milliä leviä hahlo siihen ylähuuleen,siis missä ne jengat on mihin anutri tulee... ? putkimiehenteippiä kokeilin, ei onnistunu? laitoinko kenties liian vähän vai menikö muuten vee.tuiks.? oisko mitää hyvää massaa siihen`!