onks tie too 6,2 d

Nokivasaroiden oma palsta
virho

onks tie too 6,2 d

Viesti Kirjoittaja virho »

onks kellää tietoo missä 6,2 d ss ,mahtaa sijaita hehkun lämpö anturi,,
BUMBA

Re: onks tie too 6,2 d

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka) :roll:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
iikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iikka »

Ai sekö se on.. :D Mä oonkin ihmetelly sitä anturia.. Tarvis laittaa johdot paremmin liittimeen, kun on vähän "paljasta" näkyvillä.. en oikein usko että toimii niinkun pitäs.. :roll:
VTCF 1325
dodge00

Viesti Kirjoittaja dodge00 »

[quote="BUMBA"]apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka) :roll:[/quote]

Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??
BUMBA

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

dodge00 kirjoitti:
BUMBA kirjoitti:apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka) :roll:
Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??
Tuosta mulla käskettiin mittailla kun kysyin neuvoja sen anturin arvojen tarkistamiseksi :shock: :? :? ei ollu puhetta mistään joutokäynnistä :shock: :oops:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Juge

Viesti Kirjoittaja Juge »

dodge00 kirjoitti:
se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issa
Chevy Van 350TBI -91 HA
Notta tuata taitaa krannis olla parempaa ropsua
5.7targa

Viesti Kirjoittaja 5.7targa »

Juge kirjoitti:
dodge00 kirjoitti:
se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issa
Kyllä minulla ainakin kun mittailin juuri tuo anturi ohjaa kylmäkäyntisolenoidia, kylmä kone=>solenoidi saa virtaa ja tyhjäkäynti hieman korkeampi (6,2d -89) ja kylmäkäyntisolenoidi on pumpun kyljessä :shock: :shock:

edit: ja eikös jossain ollut juuri ohjeet siitä kuinka tuo hehkun "lämpö"tunnistin ohitetaan, hehkureleellä piti jotkut nastat yhdistää=>hehkuttaa aina???? empä tiiä kuhan arvailen :wink:
Aina perse edellä puuhun
magenta

Viesti Kirjoittaja magenta »

5.7targa kirjoitti:edit: ja eikös jossain ollut juuri ohjeet siitä kuinka tuo hehkun "lämpö"tunnistin ohitetaan, hehkureleellä piti jotkut nastat yhdistää=>hehkuttaa aina???? empä tiiä kuhan arvailen :wink:
Moi
Oliskos tämä:
tai sitten lämpökytkin rikki, mikä sulkee pois koko hehkutuksen lämpimällä kelillä! pistä releen C-pinniin johto hehkuille LÄHTEVÄSTÄ navasta.

En kyllä ymmärrä mistä mihin pitää laittaa...
Mika
Van 4x4
Independent Vaners
dodge00

Viesti Kirjoittaja dodge00 »

[quote="Juge"][quote="dodge00"][quote="BUMBA"]apumiehenpuoleisen kannen takakulma(yleisin paikka) :roll:[/quote]

Siinä kohtaa on nopean joutokäynnin anturi! Mutta luulisin hehkun lämpöanturin olevan sisäänrakennettuna itse hehkureleeseen??[/quote]

se joutokäyntijuttu on pumpussa ja tuo lämpöanturi on juuri tuolla missä bumba sano ainalin näissä vanhemmissa 6,2:issa[/quote]

Joo pumpussahan se joka siirtää kylmänä ennakkoa ja toinen painaa kaasuvivustoa. En mää noista diiseleistä mitään tiedä enkä haluakaan tietää, mutta siitä oon varma että tuo oik. kannen takapäässä oleva anturi on täysin varmasti nopean joutokäynnin ohjaus anturi. väittäkää mitä haluatte!
5.7targa

Viesti Kirjoittaja 5.7targa »

ääni edelliselle :wink:
Aina perse edellä puuhun
vilpertti

Viesti Kirjoittaja vilpertti »

p***ele,mitähän keksis lämpöanturiin, kun ostin uuden niin oli lohjennu sellai 1 cm pitkä ja varmaa 2 milliä leviä hahlo siihen ylähuuleen,siis missä ne jengat on mihin anutri tulee... ? putkimiehenteippiä kokeilin, ei onnistunu? laitoinko kenties liian vähän vai menikö muuten vee.tuiks.? oisko mitää hyvää massaa siihen`!
Vastaa Viestiin