Piäsiäinen
-
jambalaya65
- Viestit: 175
- Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
- Paikkakunta: Haukivuori
Piäsiäinen
Vuan tuota meilläpä sitä on piäsiäisenä pilleet Savitaipaleella. Männään perjantaena 21.3 ja 4 mökkiä on varattu sunnuntaihi 23.3 asti. Perjantaina juuvvaan jahvoo ja rillattaan. Lauvantaena pelataan Curlinkia ja illalla männään paariin kun siellä on piikkilankakitara mussiikkia. Vielä olis tilloo yhelle jos toesellekkii. Soittakkee jos innostutta?
Savitaipalehan on Mikkelin ja Lappeenrannan välimaastossa.
Jone
050-3387855
Savitaipalehan on Mikkelin ja Lappeenrannan välimaastossa.
Jone
050-3387855
Jone Haakivuoresta
Re: Piäsiäinen
Ottakeehan TIKRU mukaan mäntyharjun asemalta tai mikkelistä,kuhan kyytiin päässöö......
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re: Piäsiäinen
asiaa tekstii oon ko muka löytäny jonkun sialun kumpanin.sehän oli kun mun suusta viännettynä.mukaan tekis mieli mut kyl meijän leiri ny joutuuu jättää väliin tän ja mennöö pällistelemää piäsenä ameriikan peltilehmii niitä vanhoi helmii. statihi ameriikan kaara sowii.messu keskityksee.ja voen sanooet ekast viestist ymmärsin joka sanan.ne jotka ei ymmärrä hommatkaa leviä suomi leviä savvo ja kovvo sana kirja.anteeks mut oliha pakko kommentoira.hiljaa kun en osaa olla
Re: Piäsiäinen
kuinkas moni ompi tulossa pääsiäisenä savitaipaleelle pileisiin??
Re: Piäsiäinen
TERVEISET mökiltä
AMIn kanssa saunottiin ja huomenna meitsi sai kyydin MIKKELIIN(kiitos AMILLE),nyt otetaan suuntaa antavaa ja nautitaan illasta.
lauantaina mennään pelaa curlingii (kattoo jaksaako meitsi nostaa kivee)ja kuuntelemaan rautalanka musiikkia ILLALLA
AMIn kanssa saunottiin ja huomenna meitsi sai kyydin MIKKELIIN(kiitos AMILLE),nyt otetaan suuntaa antavaa ja nautitaan illasta.
lauantaina mennään pelaa curlingii (kattoo jaksaako meitsi nostaa kivee)ja kuuntelemaan rautalanka musiikkia ILLALLA
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Piäsiäinen
Aletaan olla lähtökuopissa... siis Savitaipaletta kohti. Kaikille muillekkin hyvää pääsiäistä.
Fuck the fuel economy! Savolaenen Tohelo, VTCF 1281
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
Re: Piäsiäinen
JA PASKAT,hommattiin kyyti molemmille jotta reissuun päästään (KIITOS JONELLE?)
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
jambalaya65
- Viestit: 175
- Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
- Paikkakunta: Haukivuori
Re: Piäsiäinen
No niin. Nyt on ryvetty ja rällätty. Kiitos osallistuneille, Ami, Arja, Jorte, Tikru, Toukka, Virpi ja mukulat. Edelleenkään Jani, Ravintola Sahramissa ei ole makuu/nukkumapaikkoja.
Jone
Jone
Jone Haakivuoresta
Re: Piäsiäinen
KIITOKSIA vain kaikille mukana olleille ja olihan siellä vartin(15min) nukkuma paikka hetken toisilla

ja ONLY PEOPLE
jortelle
ja ONLY PEOPLE
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Piäsiäinen
Kiitos vaan seurasta... Mutta kun väittäävät että kun nuori mies nukkuu se on vähän niikuin laittais rahaa pankkiin ja miettikääpä sit baarissa ollessa, lisäksi ei mene edes rahaa juomisiin. 
Fuck the fuel economy! Savolaenen Tohelo, VTCF 1281
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
Re: Piäsiäinen
Jonelle anteeksi pyyntö etten tullut mukaan pileisiin, mut kun tuo aika meni kirurgisella haavaa hoidettaessa.