Piäsiäinen

Meetingien jälkipuinti
jambalaya65
Viestit: 175
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
Paikkakunta: Haukivuori

Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja jambalaya65 »

Vuan tuota meilläpä sitä on piäsiäisenä pilleet Savitaipaleella. Männään perjantaena 21.3 ja 4 mökkiä on varattu sunnuntaihi 23.3 asti. Perjantaina juuvvaan jahvoo ja rillattaan. Lauvantaena pelataan Curlinkia ja illalla männään paariin kun siellä on piikkilankakitara mussiikkia. Vielä olis tilloo yhelle jos toesellekkii. Soittakkee jos innostutta?
Savitaipalehan on Mikkelin ja Lappeenrannan välimaastossa.
Jone
050-3387855
Jone Haakivuoresta
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Ottakeehan TIKRU mukaan mäntyharjun asemalta tai mikkelistä,kuhan kyytiin päässöö......
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

asiaa tekstii oon ko muka löytäny jonkun sialun kumpanin.sehän oli kun mun suusta viännettynä.mukaan tekis mieli mut kyl meijän leiri ny joutuuu jättää väliin tän ja mennöö pällistelemää piäsenä ameriikan peltilehmii niitä vanhoi helmii. statihi ameriikan kaara sowii.messu keskityksee.ja voen sanooet ekast viestist ymmärsin joka sanan.ne jotka ei ymmärrä hommatkaa leviä suomi leviä savvo ja kovvo sana kirja.anteeks mut oliha pakko kommentoira.hiljaa kun en osaa olla
keikka
Viestit: 462
Liittynyt: 28 Syys 2005, 22:57
Paikkakunta: haukivuori

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja keikka »

kuinkas moni ompi tulossa pääsiäisenä savitaipaleelle pileisiin??
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

TERVEISET mökiltä
AMIn kanssa saunottiin ja huomenna meitsi sai kyydin MIKKELIIN(kiitos AMILLE),nyt otetaan suuntaa antavaa ja nautitaan illasta.
lauantaina mennään pelaa curlingii (kattoo jaksaako meitsi nostaa kivee)ja kuuntelemaan rautalanka musiikkia ILLALLA
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Stoge
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Marras 2005, 21:32
Paikkakunta: Haukivuori

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja Stoge »

Aletaan olla lähtökuopissa... siis Savitaipaletta kohti. Kaikille muillekkin hyvää pääsiäistä.
Fuck the fuel economy! Savolaenen Tohelo, VTCF 1281
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

JA PASKAT,hommattiin kyyti molemmille jotta reissuun päästään (KIITOS JONELLE?)
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
jambalaya65
Viestit: 175
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:43
Paikkakunta: Haukivuori

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja jambalaya65 »

No niin. Nyt on ryvetty ja rällätty. Kiitos osallistuneille, Ami, Arja, Jorte, Tikru, Toukka, Virpi ja mukulat. Edelleenkään Jani, Ravintola Sahramissa ei ole makuu/nukkumapaikkoja.
Jone
Jone Haakivuoresta
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

KIITOKSIA vain kaikille mukana olleille ja olihan siellä vartin(15min) nukkuma paikka hetken toisilla :lol: :lol: :lol:
ja ONLY PEOPLE :shock: :shock: :shock: jortelle
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Stoge
Viestit: 210
Liittynyt: 29 Marras 2005, 21:32
Paikkakunta: Haukivuori

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja Stoge »

Kiitos vaan seurasta... Mutta kun väittäävät että kun nuori mies nukkuu se on vähän niikuin laittais rahaa pankkiin ja miettikääpä sit baarissa ollessa, lisäksi ei mene edes rahaa juomisiin. :idea:
Fuck the fuel economy! Savolaenen Tohelo, VTCF 1281
Chevy van 1983, 5.0 B "pätkä", Chevy Scottsdale 5,7 B 1981
keikka
Viestit: 462
Liittynyt: 28 Syys 2005, 22:57
Paikkakunta: haukivuori

Re: Piäsiäinen

Viesti Kirjoittaja keikka »

Jonelle anteeksi pyyntö etten tullut mukaan pileisiin, mut kun tuo aika meni kirurgisella haavaa hoidettaessa.
Vastaa Viestiin