Hyvvää päivvää VTCF:n väki

autoharrastukseen liittyvää
Vihis
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Maalis 2008, 06:53

Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Viesti Kirjoittaja Vihis »

Suomen voorumikantaa tutkaillessani törmäsin teirän voorumiinne, ja pakkohan se oli lähtä morjestamaan. Joskus historiassa olen ollut teirän häpöninkeissä matkassa, soli yheksänkytluvun alakupuolta. Yhhessä miitissäkin kävin toliailemassa.

Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja pakettiautokantakin on saksalaista, mites tulleekos sitä tämmösesta hetj automaattibannit? :lol:

Ei vaan, vähän on niinku vanahaan tuttuun oisi törmänny.

t.
Vihis
Harri
Viestit: 517
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 16:12
Paikkakunta: Kotka

Re: Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Viesti Kirjoittaja Harri »

Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"
vtcf 1202
Vihis
Viestit: 5
Liittynyt: 19 Maalis 2008, 06:53

Re: Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Viesti Kirjoittaja Vihis »

Harri kirjoitti:Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"
Nonnii ja ohan teilä kaseissanne komiampi äänikin :wink:
Vastaa Viestiin