Mansevans Weekend 4-6.7
Mansevans Weekend 4-6.7
300m päässä Seitsemisten kansallispuistosta, Xtreme&RallyCenterissä syvällä kurun sademetsässä mutta vain 80km tampereelta
kurkkaa tänne
kurkkaa tänne
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Tulossa ollaan...! Toivottavasti viikon päästä alkaa kesä jo kunnolla ettei tarvi toppatakkia ottaa mukaan. Eikös ManseVanin miitingeissä oo aina ollu parhaat kelit?
Tuo RallyCenter taitaa olla hyvä toimintapaikka, erityisesti isommille pojille, joidenka leikit vaatii niitä isompia leluja.
ja kaikki jotka tykkää hyvästä musiikista, muistakaa tulla kuuntelemaan bändiä
Tuo RallyCenter taitaa olla hyvä toimintapaikka, erityisesti isommille pojille, joidenka leikit vaatii niitä isompia leluja.
ja kaikki jotka tykkää hyvästä musiikista, muistakaa tulla kuuntelemaan bändiä
-
Micke
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Tietenkin pitää mansen miittiin lähtee
Mulle tuli viimevuonna niin komee pytty sieltä,katotaan jos tänävuonna tulis samanlainen palkinto

-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Meki ehkä isolla E:llä käyään poikkeemassa ohi kulku matkalla
Ilmeisesti mukavata ollu nuissa mansen tapahtumissa (mielipide perustuu kuulo puheisiin)
Tarkotus ois olla isollakylällä lauantai iltana
jos sitä pääsis lähteen tarpeeks ajoissa niin sitte käymmä 
Ilmeisesti mukavata ollu nuissa mansen tapahtumissa (mielipide perustuu kuulo puheisiin)
Tarkotus ois olla isollakylällä lauantai iltana
Teikköite?
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
meinaatko harrastaa taas mutauintiiMicke kirjoitti:Tietenkin pitää mansen miittiin lähteeMulle tuli viimevuonna niin komee pytty sieltä,katotaan jos tänävuonna tulis samanlainen palkinto
![]()
-
Micke
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Katotaan nyt se selvii vasta myöhemminbaby kirjoitti:meinaatko harrastaa taas mutauintiiMicke kirjoitti:Tietenkin pitää mansen miittiin lähteeMulle tuli viimevuonna niin komee pytty sieltä,katotaan jos tänävuonna tulis samanlainen palkinto
![]()
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
nii ethän sä tienny edes olevas toyota mies......
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Meilläki saattas olla mahis päästä mansen miittariin
ku on poitsulla sillo hoitojakso.
Viime vuonna saatiin hieno osallistumislätkä joka oli
isompi ku pää miittarista:
Kivaa oli oiskohan taas ????
Ja sitä konetta ei vaihdeta...
ku on poitsulla sillo hoitojakso.
Viime vuonna saatiin hieno osallistumislätkä joka oli
isompi ku pää miittarista:
Kivaa oli oiskohan taas ????
Ja sitä konetta ei vaihdeta...
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
niin mikäs tässä on ollessa."
cHEAVY VAN
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
ruokailumahdollisuus 300m päässä seitsemisten kansallispuistossa.
aikuiset 10€ lapset 5€ lounaspöydästä
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
ruokailumahdollisuus 300m päässä seitsemisten kansallispuistossa.
aikuiset 10€ lapset 5€ lounaspöydästä
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
kaunis ilma tilattu ...valitukset voi jättää rippituoliin paikkakuntanne kirkossa
kunnon meetingmeininki vakiovaruste ja kuuluu pääsymaksuun
ADDICTION oli bändin nimi joka soittaa pe ja la
kunnon meetingmeininki vakiovaruste ja kuuluu pääsymaksuun
ADDICTION oli bändin nimi joka soittaa pe ja la
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
tohtiskoha sielä tul käymää
vai heittääkö putkipäällensä
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Päiväkäynnille pitänee yrittää päästä...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
ja mä yritän ottaa päiväkännin..(heti rallin jälkee)
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Kait tonne pitäs vissiin koittaa... Kuulemma kannattais... 
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
-
yks vekkulipoju
- Viestit: 262
- Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
meirän leiris ei oo auto viäl laulu kunnos. mut jos viikko ton jälkee olis ja lähtis itä turneelle.eestmiitinkist kesä lahelle ja siältä el sompreerolle.pitäkää muut hauskoo ja viskokaa kuvii. niin voin kahtella mist jäin paitti
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Tietysti Mansevans miittiin tullaan, yritetään vielä saada koiruli hoitoon ni pääsis vähä helpommalla...
Nähdään siellä, jeeeeeeeeeeee
Nähdään siellä, jeeeeeeeeeeee
Chevrolet Astro NSZ-74
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
hyvä juttu kiva nähä teitäki
(ei keritty viel kylääkään).....
(ei keritty viel kylääkään).....
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Tarviihan koira ottaa mukaan, meillä tulee kans näillä näkymin koko laumaPia kirjoitti:Tietysti Mansevans miittiin tullaan, yritetään vielä saada koiruli hoitoon ni pääsis vähä helpommalla...
Nähdään siellä, jeeeeeeeeeeee
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
ottakaa etelän ihmiset ohvia mukaan siellä oli ainakin tänään muutama lentävä ystävä piikittelemässä ;D
mökki tilanteesta sen verran että yksi mökki on vapaana 6hengelle, suihku, wc, yms varustetta 100e/vrk
kurusta 25km kohti parkanoa ja kääntyy vasemmalle kohti seitsemisten kansallispuistoa niin ollaan jo lähellä
sama homma parkanosta mutta vain 20km ja oikealle samasta risteyksestä ja muutama sata metriä pikkutietä eteenpäin niin saa jo vilkuilla vasemmalle missä näkyy toimintaa... ei haittaa vaikka ajat ohi niin seuraavasta risteyksestä pääsee vielä kääntymään pihaan... ja sitä seuraavasta. jos et vielä kolmannestakaan ehtinyt kääntyä niin olet jo kansallispuiston parkkialueella, siellä on hyvin tilaa kääntyä takaisinpäin
mökki tilanteesta sen verran että yksi mökki on vapaana 6hengelle, suihku, wc, yms varustetta 100e/vrk
kurusta 25km kohti parkanoa ja kääntyy vasemmalle kohti seitsemisten kansallispuistoa niin ollaan jo lähellä
sama homma parkanosta mutta vain 20km ja oikealle samasta risteyksestä ja muutama sata metriä pikkutietä eteenpäin niin saa jo vilkuilla vasemmalle missä näkyy toimintaa... ei haittaa vaikka ajat ohi niin seuraavasta risteyksestä pääsee vielä kääntymään pihaan... ja sitä seuraavasta. jos et vielä kolmannestakaan ehtinyt kääntyä niin olet jo kansallispuiston parkkialueella, siellä on hyvin tilaa kääntyä takaisinpäin
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
[quote="Wille"]ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
noita eskortteja ja taunuksia on mäki täynnä eli eiköhän ne riitä viikonlopun.juha kirjoitti:Wille kirjoitti:ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
huomenna ollaan viisaampia tuosta rallihommelista kun päästään paikalle
olen siellä perjantaina klo 12 mennessä ja saa soittaa ja kysellä mitä mieleen tulee 041-4800983
perjantaina tuli paikalle joku porukka joka käy ajamassa siihen on mahdollisuus päästä yleisöksi meille oli ajot varattu lauantaille
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Hei kyl ne ekkerit kestää, kyllähän sää ny vanhana "voortifanina" sen tiärät, ja on se hyvä ettei siellä taida olla onneks volvoja, ne kun tuntuu karkaavan vatukon puolelle sun käsittelyssäs (ainakin varmarimallitjuha kirjoitti:Wille kirjoitti:ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
Susiako niillä tuolla Vanin takaluukussa on ?
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
juu tarkoitus olis tulla lauantaina aamu-päivällä ja vaan päivä käynnille 
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
-
karaVANNARI
- Viestit: 505
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
- Paikkakunta: Piehinki
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Jappa & dappa & duuki huomena vapaa päivä
Myö päästään koko miitti kattoon huomen tullaan sitte iltasella

Myö päästään koko miitti kattoon huomen tullaan sitte iltasella
Teikköite?
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
HYVÄ s***ana,mäkin pääsen sinne teidän riesaksi

otampahan matkaan "PULLON" ja olutta,jotta jaksaa senkin meetingin
otampahan matkaan "PULLON" ja olutta,jotta jaksaa senkin meetingin
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
KOMEETA s***ana
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
On muuten sen verta iso leka litsardi,jotta sunkin "pilis" jää siinä nuolemaan näppejään,eli TUOKAA LIMUA JA MUKEJA kaikille köyhille
on se vaan vitun hienoo olla rikas voittopullon jälkeen

on se vaan vitun hienoo olla rikas voittopullon jälkeen
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
no perskules mitä se limu on..jotain makeeta vai......
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
WISKIÄ TIÄTTYbaby kirjoitti:no perskules mitä se limu on..jotain makeeta vai......
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
juu BABY se yleensä on makeeta,mut ku noin vittuilette,ni en tarjoo ollenkkaan teille,HYVÄ s***anababy kirjoitti:no perskules mitä se limu on..jotain makeeta vai......
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
varmaan jotain hapokasta
monen aikaa tikru pääsee pelipaikalle
monen aikaa tikru pääsee pelipaikalle
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Ei voi tietää,ku on niin nopee,jossain asioissa.SULLE EN TARJOO KUMMINKAAN

TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
olutta pitääki vaan juoda et selvii lauantaina ralliin......
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
turpakii,tukka pois,älä ajattele(tms) tule mun talliin ja tottelebaby kirjoitti:olutta pitääki vaan juoda et selvii lauantaina ralliin......
ralliin......KOITA PÄÄSTÄ MINUN TALLIIN,ni ei tarvii selvitä/tää
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
millä tikru on liikenteessä tällä kertaa?
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Ei voi tietääWille kirjoitti:millä tikru on liikenteessä tällä kertaa?
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
olisko ideaa laittaa pystyyn "kyytilotto"
, elikäs se näpsäkkä joka keksii millä ja kenen kyydillä Tihru tulee miittiin, saa tietty jonkun kivan palkinnon
Mikä se palkinto sitten olis

Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Ja se ketä pahiten veikkaa vituiks, saa viedä sen takas vai..?mckataja kirjoitti:olisko ideaa laittaa pystyyn "kyytilotto", elikäs se näpsäkkä joka keksii millä ja kenen kyydillä Tihru tulee miittiin, saa tietty jonkun kivan palkinnon
Mikä se palkinto sitten olis
![]()
![]()
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Joo paree viedäkkin pois, ei siitä tuu mitään jos luonnonsuojelualueella asuu tiikereitä koko kesän 
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
vtcf 448
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Pitää soittaa Risto Reipas apuun...Wille kirjoitti:Joo paree viedäkkin pois, ei siitä tuu mitään jos luonnonsuojelualueella asuu tiikereitä koko kesän
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Sähän Jp voisit tulla radan varrelle passiin... Valjastetaan se tein sylihaukku hinauskoiraksi...JPN73 kirjoitti:Hei kyl ne ekkerit kestää, kyllähän sää ny vanhana "voortifanina" sen tiärät, ja on se hyvä ettei siellä taida olla onneks volvoja, ne kun tuntuu karkaavan vatukon puolelle sun käsittelyssäs (ainakin varmarimallitjuha kirjoitti:Wille kirjoitti:ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,
Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?)
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Ei tuu mitään... Hyvä jos lauantaiksi perillä... Team kokemäki eksyy ensin porin ja kokemäen välillä, ja toisen kerran porin prismassa... Soitteli just et mites mahtais päästä kassoille makkaratiskiltä... On kuulemma liian iso valintamyymälä...
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Yes, auto pakattu ja nyt vaan ootellaan töistä tulijoita ja sit vasta matkaan...
Ja veikkaan et tigru tulis omalla???Vanilla paikan päälle??
Ja veikkaan et tigru tulis omalla???Vanilla paikan päälle??
Terkkuja...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
ei hemmetti tikru voi omalla tullaAnut kirjoitti:Yes, auto pakattu ja nyt vaan ootellaan töistä tulijoita ja sit vasta matkaan...
Ja veikkaan et tigru tulis omalla???Vanilla paikan päälle??
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Hyvää matkaa ja hauskaa meettiä teille jotka sinne pääsette
Meillä rustataan autoa seuraavan viikonlopun koitoksiin 
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
Jäsen nro 99
VA-100
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Kiitoksia.... Mukavaa oli.... Ralli jäi ajamatta, mutta polvet on naarmuilla.... Että jotain kuitenkin on kolhittu...
ROST WANNERS
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Mukavaa oli ja tulipahan siellä taas muutamalle "nicille" kasvot 
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
Re: Mansevans Weekend 4-6.7
Olipa mukavaa,aina vaan käy ohrasesti että viikovloppu loppuu.
Heitin läpän tuosta Tikrun kyyti hommelista,enpä olis arvannut kuinka hauskat naurut siitä saatiin
No tulihan se vaunun wc:tä ulos
Ihran alta tuli vatsalihakset kipeiksi nauramisesta
Äijä on tosi tikru joka raidalla 