Mansevans Weekend 4-6.7

Meetingien jälkipuinti
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Wille »

300m päässä Seitsemisten kansallispuistosta, Xtreme&RallyCenterissä syvällä kurun sademetsässä mutta vain 80km tampereelta

kurkkaa tänne
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
Ulla
Viestit: 70
Liittynyt: 21 Kesä 2005, 08:41
Paikkakunta: Mustasaari

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Ulla »

Tulossa ollaan...! Toivottavasti viikon päästä alkaa kesä jo kunnolla ettei tarvi toppatakkia ottaa mukaan. Eikös ManseVanin miitingeissä oo aina ollu parhaat kelit? 8)

Tuo RallyCenter taitaa olla hyvä toimintapaikka, erityisesti isommille pojille, joidenka leikit vaatii niitä isompia leluja.

ja kaikki jotka tykkää hyvästä musiikista, muistakaa tulla kuuntelemaan bändiä :lol:
Micke

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Micke »

Tietenkin pitää mansen miittiin lähtee :D Mulle tuli viimevuonna niin komee pytty sieltä,katotaan jos tänävuonna tulis samanlainen palkinto :mrgreen: :mrgreen:
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Meki ehkä isolla E:llä käyään poikkeemassa ohi kulku matkalla :wink:
Ilmeisesti mukavata ollu nuissa mansen tapahtumissa (mielipide perustuu kuulo puheisiin)

Tarkotus ois olla isollakylällä lauantai iltana :shock: jos sitä pääsis lähteen tarpeeks ajoissa niin sitte käymmä :roll:
Teikköite?
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

Micke kirjoitti:Tietenkin pitää mansen miittiin lähtee :D Mulle tuli viimevuonna niin komee pytty sieltä,katotaan jos tänävuonna tulis samanlainen palkinto :mrgreen: :mrgreen:
meinaatko harrastaa taas mutauintii
Micke

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Micke »

baby kirjoitti:
Micke kirjoitti:Tietenkin pitää mansen miittiin lähtee :D Mulle tuli viimevuonna niin komee pytty sieltä,katotaan jos tänävuonna tulis samanlainen palkinto :mrgreen: :mrgreen:
meinaatko harrastaa taas mutauintii
Katotaan nyt se selvii vasta myöhemmin :D En tiennyt viime vuonnakaa mitä oli tapahtunut ennenkun Ese antoi mulle palkinnon :D :D ja myöhemmin selvis että koko mansen johtokunta tiesi paljon enämmän kun minä :D :D :D
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

nii ethän sä tienny edes olevas toyota mies......
T-roy
Viestit: 759
Liittynyt: 03 Elo 2005, 15:30
Paikkakunta: Suomen perse ( Espoo )

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja T-roy »

Meilläki saattas olla mahis päästä mansen miittariin
ku on poitsulla sillo hoitojakso.
Viime vuonna saatiin hieno osallistumislätkä joka oli
isompi ku pää miittarista: :?:
Kivaa oli oiskohan taas ????
Ja sitä konetta ei vaihdeta... :twisted:
"Kun Herra ei huoli ja Piru ei pidä kiirettä,
niin mikäs tässä on ollessa."

cHEAVY VAN
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Wille »

ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,



ruokailumahdollisuus 300m päässä seitsemisten kansallispuistossa.
aikuiset 10€ lapset 5€ lounaspöydästä
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

kaunis ilma tilattu ...valitukset voi jättää rippituoliin paikkakuntanne kirkossa
kunnon meetingmeininki vakiovaruste ja kuuluu pääsymaksuun :wink:

:mrgreen: :mrgreen:

ADDICTION oli bändin nimi joka soittaa pe ja la
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja jari »

tohtiskoha sielä tul käymää :?: vai heittääkö putkipäällensä
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
cheyenne
Viestit: 1644
Liittynyt: 10 Elo 2007, 20:49
Paikkakunta: Kylmäkoski

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Päiväkäynnille pitänee yrittää päästä...
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

ja mä yritän ottaa päiväkännin..(heti rallin jälkee)
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

Kait tonne pitäs vissiin koittaa... Kuulemma kannattais... 8)
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
yks vekkulipoju
Viestit: 262
Liittynyt: 11 Syys 2006, 16:02
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja yks vekkulipoju »

meirän leiris ei oo auto viäl laulu kunnos. mut jos viikko ton jälkee olis ja lähtis itä turneelle.eestmiitinkist kesä lahelle ja siältä el sompreerolle.pitäkää muut hauskoo ja viskokaa kuvii. niin voin kahtella mist jäin paitti
Pia
Viestit: 216
Liittynyt: 09 Kesä 2004, 12:23
Paikkakunta: Kotka

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Pia »

Tietysti Mansevans miittiin tullaan, yritetään vielä saada koiruli hoitoon ni pääsis vähä helpommalla...
Nähdään siellä, jeeeeeeeeeeee 8)
Chevrolet Astro NSZ-74
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

hyvä juttu kiva nähä teitäki
(ei keritty viel kylääkään).....
Timppa80
Viestit: 246
Liittynyt: 10 Elo 2005, 10:54
Paikkakunta: Tampere

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

Pia kirjoitti:Tietysti Mansevans miittiin tullaan, yritetään vielä saada koiruli hoitoon ni pääsis vähä helpommalla...
Nähdään siellä, jeeeeeeeeeeee 8)
Tarviihan koira ottaa mukaan, meillä tulee kans näillä näkymin koko lauma :D ollaan siis myös tulossa..
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95


ManseVans
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Wille »

ottakaa etelän ihmiset ohvia mukaan siellä oli ainakin tänään muutama lentävä ystävä piikittelemässä ;D


mökki tilanteesta sen verran että yksi mökki on vapaana 6hengelle, suihku, wc, yms varustetta 100e/vrk


kurusta 25km kohti parkanoa ja kääntyy vasemmalle kohti seitsemisten kansallispuistoa niin ollaan jo lähellä
sama homma parkanosta mutta vain 20km ja oikealle samasta risteyksestä ja muutama sata metriä pikkutietä eteenpäin niin saa jo vilkuilla vasemmalle missä näkyy toimintaa... ei haittaa vaikka ajat ohi niin seuraavasta risteyksestä pääsee vielä kääntymään pihaan... ja sitä seuraavasta. jos et vielä kolmannestakaan ehtinyt kääntyä niin olet jo kansallispuiston parkkialueella, siellä on hyvin tilaa kääntyä takaisinpäin :wink:
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
Neenu
Viestit: 34
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 19:01
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Neenu »

Tulossa ollaan! Huomenna nähtäillään :)
Night Driver~*
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

[quote="Wille"]ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,



Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Wille »

juha kirjoitti:
Wille kirjoitti:ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,



Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
noita eskortteja ja taunuksia on mäki täynnä eli eiköhän ne riitä viikonlopun.

huomenna ollaan viisaampia tuosta rallihommelista kun päästään paikalle

olen siellä perjantaina klo 12 mennessä ja saa soittaa ja kysellä mitä mieleen tulee 041-4800983

perjantaina tuli paikalle joku porukka joka käy ajamassa siihen on mahdollisuus päästä yleisöksi meille oli ajot varattu lauantaille
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
JPN73
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 10:50
Paikkakunta: Pori

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja JPN73 »

juha kirjoitti:
Wille kirjoitti:ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,



Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
Hei kyl ne ekkerit kestää, kyllähän sää ny vanhana "voortifanina" sen tiärät, ja on se hyvä ettei siellä taida olla onneks volvoja, ne kun tuntuu karkaavan vatukon puolelle sun käsittelyssäs (ainakin varmarimallit :wink: )
Susiako niillä tuolla Vanin takaluukussa on ?
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja jari »

juu tarkoitus olis tulla lauantaina aamu-päivällä ja vaan päivä käynnille :mrgreen:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
karaVANNARI
Viestit: 505
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 21:18
Paikkakunta: Piehinki

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja karaVANNARI »

Jappa & dappa & duuki huomena vapaa päivä :!:

Myö päästään koko miitti kattoon huomen tullaan sitte iltasella :D :D :D
Teikköite?
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

HYVÄ s***ana,mäkin pääsen sinne teidän riesaksi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
otampahan matkaan "PULLON" ja olutta,jotta jaksaa senkin meetingin
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

KOMEETA s***ana
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

On muuten sen verta iso leka litsardi,jotta sunkin "pilis" jää siinä nuolemaan näppejään,eli TUOKAA LIMUA JA MUKEJA kaikille köyhille :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
on se vaan vitun hienoo olla rikas voittopullon jälkeen :lol: :lol: :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

no perskules mitä se limu on..jotain makeeta vai......
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja jari »

baby kirjoitti:no perskules mitä se limu on..jotain makeeta vai......
WISKIÄ TIÄTTY :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

baby kirjoitti:no perskules mitä se limu on..jotain makeeta vai......
juu BABY se yleensä on makeeta,mut ku noin vittuilette,ni en tarjoo ollenkkaan teille,HYVÄ s***ana :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: et imekää mitä mukist sattuu löytyy.......
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

varmaan jotain hapokasta
monen aikaa tikru pääsee pelipaikalle
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Ei voi tietää,ku on niin nopee,jossain asioissa.SULLE EN TARJOO KUMMINKAAN :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja baby »

olutta pitääki vaan juoda et selvii lauantaina ralliin......
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

baby kirjoitti:olutta pitääki vaan juoda et selvii lauantaina ralliin......
turpakii,tukka pois,älä ajattele(tms) tule mun talliin ja tottele
ralliin......KOITA PÄÄSTÄ MINUN TALLIIN,ni ei tarvii selvitä/tää :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Wille »

millä tikru on liikenteessä tällä kertaa?
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

Wille kirjoitti:millä tikru on liikenteessä tällä kertaa?
Ei voi tietää :mrgreen: ,tulossa kumminkin :lol: :lol: :lol:
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
mckataja
Viestit: 111
Liittynyt: 03 Heinä 2007, 13:56
Paikkakunta: Somero

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja mckataja »

olisko ideaa laittaa pystyyn "kyytilotto" :lol: , elikäs se näpsäkkä joka keksii millä ja kenen kyydillä Tihru tulee miittiin, saa tietty jonkun kivan palkinnon :roll: Mikä se palkinto sitten olis :wink: :?: :?:
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

mckataja kirjoitti:olisko ideaa laittaa pystyyn "kyytilotto" :lol: , elikäs se näpsäkkä joka keksii millä ja kenen kyydillä Tihru tulee miittiin, saa tietty jonkun kivan palkinnon :roll: Mikä se palkinto sitten olis :wink: :?: :?:
Ja se ketä pahiten veikkaa vituiks, saa viedä sen takas vai..?
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Wille
Viestit: 895
Liittynyt: 29 Huhti 2004, 10:56
Paikkakunta: Parkano
Viesti:

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Wille »

Joo paree viedäkkin pois, ei siitä tuu mitään jos luonnonsuojelualueella asuu tiikereitä koko kesän :lol:
Elämää ruosteisten pakettiautojen parissa vasta vuodesta 1994.
vtcf 448
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

Wille kirjoitti:Joo paree viedäkkin pois, ei siitä tuu mitään jos luonnonsuojelualueella asuu tiikereitä koko kesän :lol:
Pitää soittaa Risto Reipas apuun...
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

JPN73 kirjoitti:
juha kirjoitti:
Wille kirjoitti:ralliajot itse ajaen alkaen 15e/hlö valinnainen auto, etu tai takavetoinen, yks lämmittely kierros ja kolmen kierroksen kisa.
rallikyyditykset 40e/hlö,.. 4 km ek pätkä täysillä
offroad ajelut alk.20e/hlö,



Nii, tua noi kato... Montakos ekkeriä tohon 15euroon sisältyy..? Jos tua noi kato, se yks ei kestä edes kierrosta loppuun... Sisältääkö toi 15euroo kaikki omavastuutkin..?
Hei kyl ne ekkerit kestää, kyllähän sää ny vanhana "voortifanina" sen tiärät, ja on se hyvä ettei siellä taida olla onneks volvoja, ne kun tuntuu karkaavan vatukon puolelle sun käsittelyssäs (ainakin varmarimallit :wink: )
Sähän Jp voisit tulla radan varrelle passiin... Valjastetaan se tein sylihaukku hinauskoiraksi...
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

Ei tuu mitään... Hyvä jos lauantaiksi perillä... Team kokemäki eksyy ensin porin ja kokemäen välillä, ja toisen kerran porin prismassa... Soitteli just et mites mahtais päästä kassoille makkaratiskiltä... On kuulemma liian iso valintamyymälä...
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Anut
Viestit: 117
Liittynyt: 28 Huhti 2004, 08:27
Paikkakunta: Lahti

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Anut »

Yes, auto pakattu ja nyt vaan ootellaan töistä tulijoita ja sit vasta matkaan...
Ja veikkaan et tigru tulis omalla???Vanilla paikan päälle?? :?:
Terkkuja...
jari
Viestit: 854
Liittynyt: 05 Helmi 2005, 22:48
Paikkakunta: pori,noormarkku

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja jari »

Anut kirjoitti:Yes, auto pakattu ja nyt vaan ootellaan töistä tulijoita ja sit vasta matkaan...
Ja veikkaan et tigru tulis omalla???Vanilla paikan päälle?? :?:
ei hemmetti tikru voi omalla tulla :mrgreen: sehän joutus itte AJAA :roll: JA SIITÄ MITÄÄN AINASKAA SUNNUNTAINA TUU :?:
west vanners
vtcf1004


KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Taija »

Hyvää matkaa ja hauskaa meettiä teille jotka sinne pääsette :( Meillä rustataan autoa seuraavan viikonlopun koitoksiin :evil:
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
juha
Viestit: 264
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:36
Paikkakunta: PORI

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja juha »

Kiitoksia.... Mukavaa oli.... Ralli jäi ajamatta, mutta polvet on naarmuilla.... Että jotain kuitenkin on kolhittu...
ROST WANNERS

RUMAT NE AUTOILLA KOREILEE...
On ne katsastettuja molemmat, auto sekä patti...
Micke

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Micke »

Kiitoksia Manselle myös mun puolesta oli mukava miiti :D :D
Timppa80
Viestit: 246
Liittynyt: 10 Elo 2005, 10:54
Paikkakunta: Tampere

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

Mukavaa oli ja tulipahan siellä taas muutamalle "nicille" kasvot :D
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95


ManseVans
mckataja
Viestit: 111
Liittynyt: 03 Heinä 2007, 13:56
Paikkakunta: Somero

Re: Mansevans Weekend 4-6.7

Viesti Kirjoittaja mckataja »

Olipa mukavaa,aina vaan käy ohrasesti että viikovloppu loppuu. :? Heitin läpän tuosta Tikrun kyyti hommelista,enpä olis arvannut kuinka hauskat naurut siitä saatiin :lol: No tulihan se vaunun wc:tä ulos :lol: :lol: :lol: Ihran alta tuli vatsalihakset kipeiksi nauramisesta :lol: :lol: Äijä on tosi tikru joka raidalla 8)
Vastaa Viestiin