Forssa PickNick sunn 3.8.2008

Meetingien jälkipuinti
Ulla
Viestit: 70
Liittynyt: 21 Kesä 2005, 08:41
Paikkakunta: Mustasaari

Forssa PickNick sunn 3.8.2008

Viesti Kirjoittaja Ulla »

Heips,
jos joku ei tunne tuota tapahtumaa, kannattaa vilkaista http://pick-nick.com/content/view/15/42/

myös overdrivella kirjoittelua, tosin enemmän säästä... http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 298a73fd34

Pakko pakata retkieväät vaniin ja lähtee tonne. Vaikka eihän siinä mitään järkee oo... mutta kesä on niin lyhyt ja eihän näitä picknikkejä talvella järjestetä. :) Ja tuo on kyllä isoin autonäyttely Suomessa, sekä alueen sisäpuolella että parkkipaikoilla harrasteautoja yhteensä muutama tuhat. :shock: :shock:

Jos olet ekaa kertaa menossa tuonne, pikku-vihje :wink: kannattaa mennä heti aamulla niin välttää pahimmat ruuhkat. Ja käteistä mukaan rompetorille! :wink:
crashline
Viestit: 201
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 00:15
Paikkakunta: Askola autona GMC SAVANA 5.7L BENSA VORTEC.

Re: Forssa PickNick sunn 3.8.2008

Viesti Kirjoittaja crashline »

Tonne o pakko lähtee, tietysti sää varauksella mutta jos o hyvät kelit niin jää Loviisan reissu välliin kyllä valitettavasti. 8) 8) 8) 8) 8)
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Forssa PickNick sunn 3.8.2008

Viesti Kirjoittaja dieseli »

kyllähän se taas on paikalle mentävä :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Timppa80
Viestit: 246
Liittynyt: 10 Elo 2005, 10:54
Paikkakunta: Tampere

Re: Forssa PickNick sunn 3.8.2008

Viesti Kirjoittaja Timppa80 »

jos tuonne suuntais sunnuntai aamusta, niin onko kerholla oma parkki siellä mihin kootaan koko porukka?
Chevy Suburban 6,5TD -97

ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95


ManseVans
Vastaa Viestiin