jos joku ei tunne tuota tapahtumaa, kannattaa vilkaista http://pick-nick.com/content/view/15/42/
myös overdrivella kirjoittelua, tosin enemmän säästä... http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... 298a73fd34
Pakko pakata retkieväät vaniin ja lähtee tonne. Vaikka eihän siinä mitään järkee oo... mutta kesä on niin lyhyt ja eihän näitä picknikkejä talvella järjestetä.
Jos olet ekaa kertaa menossa tuonne, pikku-vihje