mikä nappula?

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
mosanbik

mikä nappula?

Viesti Kirjoittaja mosanbik »

eli mikä painokatkaisin se mahtaa olla joka on valokytkimen alapuolella musta pyöreä? monessa vanissa samanlainen mutta kukaan ei ole tiennyt mikä se on.
BUMBA

Re: mikä nappula?

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Pissapoika lampuille,pakkohehku....noita on löytyny mun autoista joskus,nyt oli jostai kumman syystä "nappi-hehku"laitettu,toimii kyllä muutenkin :roll: :?: mutta veikkaan tuota lampun pesurin nappulaa :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Miksu

Viesti Kirjoittaja Miksu »

Meinaatko semmost pientä numiskaa mist ei tapahu mitää mut lähtee piuhat johokii
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
mosanbik

Viesti Kirjoittaja mosanbik »

Miksu kirjoitti:Meinaatko semmost pientä numiskaa mist ei tapahu mitää mut lähtee piuhat johokii
peukalonpään kokonen musta pyöree namiskuukkeli. voihan se muuten olla lampunpesimen mut ei se kyllä mulla toimi. piuhat kyllä lähtee johonkin.
Plonti

Viesti Kirjoittaja Plonti »

Miun jokaisella kolmessa Astrossa moinen mysteerinappula on kans löytyny. Ekasta siitei tapahtunu mitään, tokassa; ei mitään ja kolmannessa TADAA pissapoika pissii!!

Elikkäs tällaisen selityksen olen itse saanut että se on lampunpesureiden nappi. Useimmasta (astrosta ainakin) ko ominaisuus on poistettu kokonaan joten nappi jääny vaa hämynapiks. Itelläni sitte tässä nykyses joku viisas kun rikkonu aikonaan vasemman puolen viiksen nii nohevana poikana pistäny pissat tuleen napista lasiin. TOOOSI pätevä viritys.. Ajaessa painaa yhtä aikaa nappia ja kääntää vivusta jotta jottai joskus näkis... :evil:

Harmi sinällään että se toimintaan minulla jätetty, siihen ois ollu helppo virittää paineilmatorvien töötti...
PiNk or nothing
iikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja iikka »

Mullakin oli semmonen nappula ja ollu aikanaan ilmeisesti lampun pesurin nappi, mutta nyt toimittaa töötön virkaa... 8)
VTCF 1325
cheyenne

Viesti Kirjoittaja cheyenne »

Mulla noita nappeja on ollut ja on nykyäänkin mm. hehkuna, starttina, tööttinä, pesurinkatkaisijana....
TIIKERI

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

cheyenne kirjoitti:Mulla noita nappeja on ollut ja on nykyäänkin mm. hehkuna, starttina, tööttinä, pesurinkatkaisijana....
Sama juttu ilman hehkua.....
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Vastaa Viestiin