mikä nappula?
mikä nappula?
eli mikä painokatkaisin se mahtaa olla joka on valokytkimen alapuolella musta pyöreä? monessa vanissa samanlainen mutta kukaan ei ole tiennyt mikä se on.
Re: mikä nappula?
Pissapoika lampuille,pakkohehku....noita on löytyny mun autoista joskus,nyt oli jostai kumman syystä "nappi-hehku"laitettu,toimii kyllä muutenkin
mutta veikkaan tuota lampun pesurin nappulaa 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Meinaatko semmost pientä numiskaa mist ei tapahu mitää mut lähtee piuhat johokii
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
peukalonpään kokonen musta pyöree namiskuukkeli. voihan se muuten olla lampunpesimen mut ei se kyllä mulla toimi. piuhat kyllä lähtee johonkin.Miksu kirjoitti:Meinaatko semmost pientä numiskaa mist ei tapahu mitää mut lähtee piuhat johokii
Miun jokaisella kolmessa Astrossa moinen mysteerinappula on kans löytyny. Ekasta siitei tapahtunu mitään, tokassa; ei mitään ja kolmannessa TADAA pissapoika pissii!!
Elikkäs tällaisen selityksen olen itse saanut että se on lampunpesureiden nappi. Useimmasta (astrosta ainakin) ko ominaisuus on poistettu kokonaan joten nappi jääny vaa hämynapiks. Itelläni sitte tässä nykyses joku viisas kun rikkonu aikonaan vasemman puolen viiksen nii nohevana poikana pistäny pissat tuleen napista lasiin. TOOOSI pätevä viritys.. Ajaessa painaa yhtä aikaa nappia ja kääntää vivusta jotta jottai joskus näkis...
Harmi sinällään että se toimintaan minulla jätetty, siihen ois ollu helppo virittää paineilmatorvien töötti...
Elikkäs tällaisen selityksen olen itse saanut että se on lampunpesureiden nappi. Useimmasta (astrosta ainakin) ko ominaisuus on poistettu kokonaan joten nappi jääny vaa hämynapiks. Itelläni sitte tässä nykyses joku viisas kun rikkonu aikonaan vasemman puolen viiksen nii nohevana poikana pistäny pissat tuleen napista lasiin. TOOOSI pätevä viritys.. Ajaessa painaa yhtä aikaa nappia ja kääntää vivusta jotta jottai joskus näkis...
Harmi sinällään että se toimintaan minulla jätetty, siihen ois ollu helppo virittää paineilmatorvien töötti...
PiNk or nothing
Mullakin oli semmonen nappula ja ollu aikanaan ilmeisesti lampun pesurin nappi, mutta nyt toimittaa töötön virkaa... 
VTCF 1325
Mulla noita nappeja on ollut ja on nykyäänkin mm. hehkuna, starttina, tööttinä, pesurinkatkaisijana....
Sama juttu ilman hehkua.....cheyenne kirjoitti:Mulla noita nappeja on ollut ja on nykyäänkin mm. hehkuna, starttina, tööttinä, pesurinkatkaisijana....
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008