akut

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
hevy

akut

Viesti Kirjoittaja hevy »

mitä akkuja ootte käyttäneet 6.2 :ssa ? mulla on ollu boschin 74 amppeeriset,tuppaa vuodessa meneen pas...s.rupee pikkuhiljaa kyrsiin tapella myyjän kanssa. :evil: :evil: .vaan hyväähän ei tunnetusti saa halvalla
Terve vaan terve ja keep on vannin!
Jani80

Re: akut

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

mulla on vaan yksi 170 mutta enpäs tässä merkkiä muista yhtään...
Chevy van 6.2 diesel
rasse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rasse »

hevy kirjoitti:mitä akkuja ootte käyttäneet 6.2 :ssa ? mulla on ollu boschin 74 amppeeriset,tuppaa vuodessa meneen pas...s.rupee pikkuhiljaa kyrsiin tapella myyjän kanssa. :evil: :evil: .vaan hyväähän ei tunnetusti saa halvalla
Kannattais mitata ettei säädin pukkaa liikaa tavaraa (akut kiehuu/kuivuu)
Kyllä kahdella tuonkokoisella pitäis tulla toimeen jos molemmat kunnossa... jos toinen resu niin tappaa kyllä toisenki aikas pian...
Omat toilailut ... http://kurunrinne.suntuubi.com
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
voittol

Viesti Kirjoittaja voittol »

Minä kuulutan optiman ilosanomaa aina ja joka paikassa, tällä hetkellä 6kpl käytössä ,joista vanhin pari v 95.! aikaisemmin hyviä kokemuksia bilteman halpa akuista, mutta siellä ei enää näytä sellaisia myynnissä olevan, enkä itte vaniin viittisi vesiakkuja laittaakkan, ettei tarvi ala-akkua jatkuvasti olla koppuloimassa.
minivani

Viesti Kirjoittaja minivani »

Ja mulla yks punanen optima ja pieni tehoinen laturi onhan tuo toiminu, tosin viikon kun auto parkissa nii ei lähe enää. :? Eikä mulla oo subbareitakaan kun en niistä välitä :) vahvistin on 200w pioneer muistaakseni sitäkään ei tule koskaan piettyä päällä :roll:
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
Vastaa Viestiin