akut
akut
mitä akkuja ootte käyttäneet 6.2 :ssa ? mulla on ollu boschin 74 amppeeriset,tuppaa vuodessa meneen pas...s.rupee pikkuhiljaa kyrsiin tapella myyjän kanssa.
.vaan hyväähän ei tunnetusti saa halvalla
Terve vaan terve ja keep on vannin!
Re: akut
Kannattais mitata ettei säädin pukkaa liikaa tavaraa (akut kiehuu/kuivuu)hevy kirjoitti:mitä akkuja ootte käyttäneet 6.2 :ssa ? mulla on ollu boschin 74 amppeeriset,tuppaa vuodessa meneen pas...s.rupee pikkuhiljaa kyrsiin tapella myyjän kanssa.![]()
.vaan hyväähän ei tunnetusti saa halvalla
Kyllä kahdella tuonkokoisella pitäis tulla toimeen jos molemmat kunnossa... jos toinen resu niin tappaa kyllä toisenki aikas pian...
Omat toilailut ... http://kurunrinne.suntuubi.com
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Nykyiset kulkineet: V70-01, Civic -88 ,Knaus Azur590-94,ChevyVan 6.2D -89 "veturi/projekti"
Minä kuulutan optiman ilosanomaa aina ja joka paikassa, tällä hetkellä 6kpl käytössä ,joista vanhin pari v 95.! aikaisemmin hyviä kokemuksia bilteman halpa akuista, mutta siellä ei enää näytä sellaisia myynnissä olevan, enkä itte vaniin viittisi vesiakkuja laittaakkan, ettei tarvi ala-akkua jatkuvasti olla koppuloimassa.
Ja mulla yks punanen optima ja pieni tehoinen laturi onhan tuo toiminu, tosin viikon kun auto parkissa nii ei lähe enää.
Eikä mulla oo subbareitakaan kun en niistä välitä
vahvistin on 200w pioneer muistaakseni sitäkään ei tule koskaan piettyä päällä 
Päästövero IHANAN KALLIS
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin
Kyntömies ei vakoa valitse
PONTIACILLA piireihin