99 vanin nopeusmittari

Täällä keskustellaan sähköistä, valoista jne.
hoge
Viestit: 15
Liittynyt: 28 Marras 2008, 10:54
Paikkakunta: Vantaa

99 vanin nopeusmittari

Viesti Kirjoittaja hoge »

Huomasin tuossa kun pidempään ajoi että nopeusmittari rupesi takertelemaan ärsyttävästi. Kait näissä sähköinen nopeusanturi on, josko siellä jotain skeidaa on? Tutkiskelin guuglella että jotain vastaavia "ongelmia" on ollut esim. muissa letukoissa ja vaihdettu takuuseen koko mittaristo. Jos pahin käy ja mittari kyrvähtää täysin niin jääkö kilometrit ecun muistiin vai nollaantuuko? Vanhaks tulossa kun tällasista saakura välittää.... :P
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: 99 vanin nopeusmittari

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

hoge kirjoitti:Huomasin tuossa kun pidempään ajoi että nopeusmittari rupesi takertelemaan ärsyttävästi. Kait näissä sähköinen nopeusanturi on, josko siellä jotain skeidaa on? Tutkiskelin guuglella että jotain vastaavia "ongelmia" on ollut esim. muissa letukoissa ja vaihdettu takuuseen koko mittaristo. Jos pahin käy ja mittari kyrvähtää täysin niin jääkö kilometrit ecun muistiin vai nollaantuuko? Vanhaks tulossa kun tällasista saakura välittää.... :P
Jää muistiin,MUTTA nyt en ole satavarma siitä pitääkö ne lukea viellä mittariston ollessa kiinni/siitä pitääkö se uusi mittaristo ohjelmoida vaniin(esim. kilometrit,maakoodit,rengaskoot+ehkä jotain muuta???).Tarkasta ekaksi vaikka maahantuojalta ko.asiat,ei tule sitten yllätyksiä.............
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Vastaa Viestiin