menee nyt helmikuun alussa tammer dieseliin tutkittavaks että onko heidän suutinremontissa jotain häikkää vai mikä mättää
6,5D G30 -95(kunnossa)
6,5D G30 -95(kunnossa)
Hei ihan tälleen utelen, mikä vois olla vikana kun päästömittauksessa vani anto savuiks 3,45-6,6 väliin arvot ja puskee melko kitkerän hajuista savua sekä röpeltää kovimmilla kierroksilla, mutta normi ajossa toimii ihan tavallisesti. vuosi sitten tehty suutinremppa(kärjet vaidettu) suodattimet(löpö ja ilma) vaihdettu lokakuus, muutenkin huollettu
menee nyt helmikuun alussa tammer dieseliin tutkittavaks että onko heidän suutinremontissa jotain häikkää vai mikä mättää
kun tänää soittelin niin se kaveri siellä mietti että mahtaisko olla ennakonsäädin tai ajotus tms.
Viimeksi muokannut Timppa80, 10 Helmi 2009, 16:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
GMC baron cruiser 6,2D -91
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
Re: 6,5D G30 -95
en tunne tota uudemman mallin syöttöpumppua, mutta oireet samat kuin oli omassa (ennakonsäädin rikki)
Aina perse edellä puuhun
Re: 6,5D G30 -95
No niin juuri tulin kotiin Tammer Dieselistä, onneks autossa ei ollu muuta vikaa kuin että pumpunajoitus oli pielessä.. tai ainakin sen ne sääti kohdalleen ni oli päästöt 1,5
riittää mulle 
ja mikä parasta auton myynyt liike(Veho) makso säädön, pystyy käyttää toisenkin kerran heidän palvelujaan
ja mikä parasta auton myynyt liike(Veho) makso säädön, pystyy käyttää toisenkin kerran heidän palvelujaan
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
Re: 6,5D G30 -95(kunnossa)
Onko autolla paljon ajettu? Pumpun ajoitus yleensä menee pieleen kun jakopää alkaa kulumaan. Ellei joku oo menny sitä pumppua piruuttaan kääntelemään.
GM Tech 2
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
Snap-On MT-2500
AE+GMTD Scan tech
OBD2 Lastutukset kaikkiin merkkeihin.
https://www.facebook.com/Dtech.fi
mulla vaihdettiin jakopää(rattaat+ketju) vanhaketju oli venahtanut noin 1,5cm että jos joku väittää vastaan että vanin jakopääketjut ei venu niin mulla on vielä vanhaketju tallissa niin voi verrata uuteenPanze kirjoitti:Onko autolla paljon ajettu? Pumpun ajoitus yleensä menee pieleen kun jakopää alkaa kulumaan. Ellei joku oo menny sitä pumppua piruuttaan kääntelemään.
west vanners
vtcf1004
KIITOS JA ANTEEKS!!!!!!!!!
putkitukka
vtcf1004
putkitukka
autolla on ajettu 404tkm 
eli varmaan on kettinki venyny
eli varmaan on kettinki venyny
Chevy Suburban 6,5TD -97
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
ex kulkineet:
Chevy Van G30, 305V8 -90
Chevy van G30 6,5D -95
ManseVans
onkos toi mimmoinen projekti toi ketjun vaihto?jari kirjoitti:mulla vaihdettiin jakopää(rattaat+ketju) vanhaketju oli venahtanut noin 1,5cm että jos joku väittää vastaan että vanin jakopääketjut ei venu niin mulla on vielä vanhaketju tallissa niin voi verrata uuteenPanze kirjoitti:Onko autolla paljon ajettu? Pumpun ajoitus yleensä menee pieleen kun jakopää alkaa kulumaan. Ellei joku oo menny sitä pumppua piruuttaan kääntelemään.ja kyllähän se nyt jotain vaikuttaa
Ammattitaitoa ei ole mutta ammattiylpeyttä senkin edestä
Saab 9-5 -04 Biopower
C4 Corvette Convertible -87
VW kupla -72
Saab 9-5 -04 Biopower
C4 Corvette Convertible -87
VW kupla -72
kun koko keulan purkaa pos edestä niin on tilaa enemmän touhutasoppa79 kirjoitti:onkos toi mimmoinen projekti toi ketjun vaihto?jari kirjoitti:mulla vaihdettiin jakopää(rattaat+ketju) vanhaketju oli venahtanut noin 1,5cm että jos joku väittää vastaan että vanin jakopääketjut ei venu niin mulla on vielä vanhaketju tallissa niin voi verrata uuteenPanze kirjoitti:Onko autolla paljon ajettu? Pumpun ajoitus yleensä menee pieleen kun jakopää alkaa kulumaan. Ellei joku oo menny sitä pumppua piruuttaan kääntelemään.ja kyllähän se nyt jotain vaikuttaa
west vanners
vtcf1004
putkitukka
vtcf1004
putkitukka