Riverside vans & Trucks
-
Micke
Riverside vans & Trucks
Tämmönen meeting on tulossa 10-12.7 Trollhättanissa tuolla Ruotsin länsirannikolla. Ajankohta on viikonloppu ennen Loviisan päämeeting ja sieltä on tulossa jonkun verran vaneja letkassa tänne Suomeen. Minä ja ainakin kolme kolme muuta autokunta on menossa sinne, ja tulemme Ruotsalaisten ja Norjalaisten kanssa letkassa Loviisaan.
- Liitteet
-
- riverside.jpg (118.74 KiB) Katsottu 3348 kertaa
Re: Riverside vans & Trucks
kuulin epävirallisesti et päämiittinkiin tulee 11 vania norjasta ja 2 ruåttista vähintään
"Holy shit! Fucking indians all over!"
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
Re: Riverside vans & Trucks
matka varattu.jos vaikka hakis taas yhden vanin

riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: Riverside vans & Trucks
Joskos mä saisin ja yhden(DIESELIN-G30 vanin).....olen tässä jo tovin ootellu että hra.diesel lähtee liikkeelledieseli kirjoitti:matka varattu.jos vaikka hakis taas yhden vanin![]()
![]()
![]()
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Re: Riverside vans & Trucks
aina noita ruottalaisia haukutaan tyhmiksi.mutta on ne vaan niin viisaita että ei sieltä juuri löydy g30 dieseli vania.tuppaavatten ajelee noilla benziinimoottoreilla.ne kun on kuulemma paljon vahvempia kun ne moottorit jolla ajetan maatalouspolttoaineella.mutta ei kun hyppäät jouselle kun lähdetään reissuun ja tuot itse.BUMBA kirjoitti:Joskos mä saisin ja yhden(DIESELIN-G30 vanin).....olen tässä jo tovin ootellu että hra.diesel lähtee liikkeelledieseli kirjoitti:matka varattu.jos vaikka hakis taas yhden vanin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tulisko samalla
![]()
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: Riverside vans & Trucks
Jo tokkiinsa,olisinkin hakenu jo...mutta selkä p***ele ei kestä reissaamisa
siksi kysyin jo aikaa sitten sulta apuja ton auton kanssa 
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
-
Micke
Re: Riverside vans & Trucks
Epäviralliset tiedot vahvistettußlizzard kirjoitti:kuulin epävirallisesti et päämiittinkiin tulee 11 vania norjasta ja 2 ruåttista vähintään
Re: Riverside vans & Trucks
kuinkas monta immeistä tonne ruottiin on lähdössä ja millä laivalla meinaatte mennä?
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
-
Micke
Re: Riverside vans & Trucks
Neljä vania lähtee Siljalla Turusta 9.7 iltalähdöllä,ihmisiä reilu puolet enämpäädieseli kirjoitti:kuinkas monta immeistä tonne ruottiin on lähdössä ja millä laivalla meinaatte mennä?
-
mrboofygoofy
- Viestit: 136
- Liittynyt: 18 Marras 2007, 23:20
- Paikkakunta: Mäntsälä/numminen
Re: Riverside vans & Trucks
Jimmyn kanssa tuli puheltua paljon juhannuksena ja sanoi, että näillä näkymin olisi noin 20 vania tulossa Loviisaan... 
Ite ku tekee, tulee just sellanen ku sattuu tulemaan.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
Re: Riverside vans & Trucks
tulis jo torstai ni pääsis reissuun... 
-
Micke
Re: Riverside vans & Trucks
Pitäskö sanoa niin kun muille ''babylle'', että sun pitää nukkua vielä 3 yötä ennen kun lähdemmebaby kirjoitti:tulis jo torstai ni pääsis reissuun...
Re: Riverside vans & Trucks
no pari yötä viel ja ainahan mä oon kiltisti 
Re: Riverside vans & Trucks
Tänää..TÄNÄÄ pääsee reissuu....reilu 3 tunnin päästä.....vois lähtee ajelee.... jippiiii!!!!!!!!!
Re: Riverside vans & Trucks
hyvää reissua teille kaikille menijöille,hitto kun ei ite päässy lähteebaby kirjoitti:Tänää..TÄNÄÄ pääsee reissuu....reilu 3 tunnin päästä.....vois lähtee ajelee.... jippiiii!!!!!!!!!
Viekää tutuille terveisiä.....
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
-
Micke
Re: Riverside vans & Trucks
Terveisiä ruotsista eilän suomalaiset tyhjensi palkinto pöytä. Jori,van 1 ,Blizzard van 3, VTCF pisinmatkan kerho ja Micke pisinmatka. Nähdään Loviisassa
Re: Riverside vans & Trucks
koskas te ootte suomessa satamassa?
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Re: Riverside vans & Trucks
muutama kuva...(sofien kamerasta)
- Liitteet
-
- 5640_229386290480_839650480_7800519_2770905_n[1].jpg (39.61 KiB) Katsottu 2709 kertaa
-
- 5640_229392030480_839650480_7800697_1756175_n[1].jpg (77.19 KiB) Katsottu 2709 kertaa
-
- 5640_229391960480_839650480_7800688_4447980_n[1].jpg (94.17 KiB) Katsottu 2709 kertaa
-
Micke
Re: Riverside vans & Trucks
Mukava reissu oli vaikka sää oli vähän huono,kuvia tulee kun mä saan ne kamerasta ja ''sensuroitu''

Re: Riverside vans & Trucks
mulle voit lähettää kaikki.....
-
Micke
Re: Riverside vans & Trucks
Kuvat löytyy nyt täältä Riverside meet http://www.chevy-micke.com/RiversideMeeting09/
Van Cruise http://www.chevy-micke.com/VanCruiseTro ... Stockholm/
Van Cruise http://www.chevy-micke.com/VanCruiseTro ... Stockholm/