Riverside vans & Trucks

Meetingien jälkipuinti
Micke

Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

Tämmönen meeting on tulossa 10-12.7 Trollhättanissa tuolla Ruotsin länsirannikolla. Ajankohta on viikonloppu ennen Loviisan päämeeting ja sieltä on tulossa jonkun verran vaneja letkassa tänne Suomeen. Minä ja ainakin kolme kolme muuta autokunta on menossa sinne, ja tulemme Ruotsalaisten ja Norjalaisten kanssa letkassa Loviisaan.
Liitteet
riverside.jpg
riverside.jpg (118.74 KiB) Katsottu 3341 kertaa
ßlizzard
Viestit: 431
Liittynyt: 19 Kesä 2004, 14:35
Paikkakunta: Orivesi

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

kuulin epävirallisesti et päämiittinkiin tulee 11 vania norjasta ja 2 ruåttista vähintään
"Holy shit! Fucking indians all over!"

+A tout le monde,A tous mes amis,Je vous aime,Je dois partir+
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja dieseli »

matka varattu.jos vaikka hakis taas yhden vanin :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
BUMBA
Viestit: 2461
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 21:52

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

dieseli kirjoitti:matka varattu.jos vaikka hakis taas yhden vanin :D :D :D :D
Joskos mä saisin ja yhden(DIESELIN-G30 vanin).....olen tässä jo tovin ootellu että hra.diesel lähtee liikkeelle :lol: :lol: :lol: tulisko samalla :?: :?:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja dieseli »

BUMBA kirjoitti:
dieseli kirjoitti:matka varattu.jos vaikka hakis taas yhden vanin :D :D :D :D
Joskos mä saisin ja yhden(DIESELIN-G30 vanin).....olen tässä jo tovin ootellu että hra.diesel lähtee liikkeelle :lol: :lol: :lol: tulisko samalla :?: :?:
aina noita ruottalaisia haukutaan tyhmiksi.mutta on ne vaan niin viisaita että ei sieltä juuri löydy g30 dieseli vania.tuppaavatten ajelee noilla benziinimoottoreilla.ne kun on kuulemma paljon vahvempia kun ne moottorit jolla ajetan maatalouspolttoaineella.mutta ei kun hyppäät jouselle kun lähdetään reissuun ja tuot itse. :D :D :D :D :D :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
BUMBA
Viestit: 2461
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 21:52

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja BUMBA »

Jo tokkiinsa,olisinkin hakenu jo...mutta selkä p***ele ei kestä reissaamisa :twisted: :twisted: siksi kysyin jo aikaa sitten sulta apuja ton auton kanssa :wink:
Chevy antaa kaiken elämänsisällön armottomasta v*tutuksesta orgasmeihin.
Micke

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

ßlizzard kirjoitti:kuulin epävirallisesti et päämiittinkiin tulee 11 vania norjasta ja 2 ruåttista vähintään
Epäviralliset tiedot vahvistettu :D :D Riversiden pj:n Jimmyn mukaan 13 autoa varmaa ja lisää tulee jos ne saa laivapaikka :D
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja dieseli »

kuinkas monta immeistä tonne ruottiin on lähdössä ja millä laivalla meinaatte mennä?
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Micke

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

dieseli kirjoitti:kuinkas monta immeistä tonne ruottiin on lähdössä ja millä laivalla meinaatte mennä?
Neljä vania lähtee Siljalla Turusta 9.7 iltalähdöllä,ihmisiä reilu puolet enämpää :D :D
mrboofygoofy
Viestit: 136
Liittynyt: 18 Marras 2007, 23:20
Paikkakunta: Mäntsälä/numminen

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja mrboofygoofy »

Jimmyn kanssa tuli puheltua paljon juhannuksena ja sanoi, että näillä näkymin olisi noin 20 vania tulossa Loviisaan... :wink:
Ite ku tekee, tulee just sellanen ku sattuu tulemaan.
Chevy Van G20 6.2D -89 puolikorkea.
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja baby »

tulis jo torstai ni pääsis reissuun... 8)
Micke

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

baby kirjoitti:tulis jo torstai ni pääsis reissuun... 8)
Pitäskö sanoa niin kun muille ''babylle'', että sun pitää nukkua vielä 3 yötä ennen kun lähdemme :D :D Jos olet oiken kiltti baby voin jopa ostaa sulle tikkari laivasta kotimatkalla :D :D
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja baby »

no pari yötä viel ja ainahan mä oon kiltisti :lol:
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja baby »

Tänää..TÄNÄÄ pääsee reissuu....reilu 3 tunnin päästä.....vois lähtee ajelee.... jippiiii!!!!!!!!!
TIIKERI
Viestit: 1537
Liittynyt: 13 Marras 2005, 09:31
Paikkakunta: HELSINKI/milloin missäkin

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja TIIKERI »

baby kirjoitti:Tänää..TÄNÄÄ pääsee reissuu....reilu 3 tunnin päästä.....vois lähtee ajelee.... jippiiii!!!!!!!!!
hyvää reissua teille kaikille menijöille,hitto kun ei ite päässy lähtee :( :( :(
Viekää tutuille terveisiä.....
TIIKERI
VTCF 1286
Ei se mitä nostaa penkistä, vaan pankista
http://cid-06bc636b5cdbd160.spaces.live.com/photos/
VUODEN TIHRU 2008 ja PARAS UUSI IDEA 2008
Micke

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

Terveisiä ruotsista eilän suomalaiset tyhjensi palkinto pöytä. Jori,van 1 ,Blizzard van 3, VTCF pisinmatkan kerho ja Micke pisinmatka. Nähdään Loviisassa
dieseli
Viestit: 1123
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 01:11
Paikkakunta: vihti

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja dieseli »

koskas te ootte suomessa satamassa?
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja baby »

muutama kuva...(sofien kamerasta)
Liitteet
5640_229386290480_839650480_7800519_2770905_n[1].jpg
5640_229386290480_839650480_7800519_2770905_n[1].jpg (39.61 KiB) Katsottu 2702 kertaa
5640_229392030480_839650480_7800697_1756175_n[1].jpg
5640_229392030480_839650480_7800697_1756175_n[1].jpg (77.19 KiB) Katsottu 2702 kertaa
5640_229391960480_839650480_7800688_4447980_n[1].jpg
5640_229391960480_839650480_7800688_4447980_n[1].jpg (94.17 KiB) Katsottu 2702 kertaa
Micke

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

Mukava reissu oli vaikka sää oli vähän huono,kuvia tulee kun mä saan ne kamerasta ja ''sensuroitu'' :D :D :D
baby
Viestit: 1477
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:41
Paikkakunta: hollola

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja baby »

mulle voit lähettää kaikki.....
Micke

Re: Riverside vans & Trucks

Viesti Kirjoittaja Micke »

Vastaa Viestiin