Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Huhut, autouutiset, vauvauutiset jne.
Ramsis
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 16:34
Paikkakunta: Lappeenranta

Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja Ramsis »

Huh, pienen metsästyksen jälkeen löysin vihdoin nettisivun, josta saa tilattua ihan aitoja peltikilpiä eikä mitään lastenvaunurekkareita. Ja hintakin on ihan kohdallaan. Käykääpäs muutkin kurkkaamassa http://www.kilpipaja.com ja saatte jo tän kesän meetteihin "aidot" kilvet. Ei mulla mitään lastenvaunurekkareita vastaan ole mutta on käyny jo jonkin aikaa kateeksi rekkakuskit, joilla on ihka oikeannäköiset kilvet :lol:
Fage79
Viestit: 288
Liittynyt: 22 Elo 2009, 08:54
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja Fage79 »

Vois olla aika kova juttu, jos sais klubiin myyntiin VTCF kilpiä ja/tai kilven pohjia....
G20 -90
Astro -92
VTCF 1531
Cowboy Vanners Finland
jartos
Viestit: 421
Liittynyt: 21 Joulu 2008, 19:32
Paikkakunta: espoo

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja jartos »

mäki ostasin heti semmoisen
Pörinä
Viestit: 316
Liittynyt: 10 Elo 2008, 20:51
Paikkakunta: vantaa

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja Pörinä »

Moi !!!!

pannaan mietintään ja katellaan mistä sais siistejä sopuhintaan :D
MOPAR OR NO CAR
Ramsis
Viestit: 6
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 16:34
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja Ramsis »

Tuolta saitilta löytyy sekä kilpiä että taustalevyjä. Ja kilvet on tehty ihan samalla tekniikalla kuin oikeatkin kilvet. Vinkkasin Pörinälle, että kerhot voi saada alennuksia jos tilaus on reilunkokoinen...
Pörinä
Viestit: 316
Liittynyt: 10 Elo 2008, 20:51
Paikkakunta: vantaa

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja Pörinä »

Heee !!!!

Täytyy katella ens viikolla nyt kiire auto vittuilee ja ylihuomenna äreisiin :twisted: :twisted: :twisted:
MOPAR OR NO CAR
Taija
Viestit: 153
Liittynyt: 24 Syys 2004, 08:46
Paikkakunta: Hki

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja Taija »

Joissain autoissa saattaa vielä nähdä sinisellä pohjalla Vans & Truck Club of Finland -tekstin rekkarin alakilvessä. Niitä joskus nimittäin kerholla oli :)
"Pätkä mikä pätkä"
Jäsen nro 99
VA-100
saimaanharju
Viestit: 76
Liittynyt: 17 Helmi 2010, 23:16
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Peltisiä rekisterikilpiä, ei muovia!

Viesti Kirjoittaja saimaanharju »

no höh....tuohan on ihan tuossa naapurissa =)
Paskan möivät mut mitäs ostit....
*jäsen nro 1566*
Vastaa Viestiin