Tukehtuu täydellä kaasulla
Tukehtuu täydellä kaasulla
eli kyseessä 5l bensa vani jossa rochesterin sähköryyppy kaasari.täydellä kaasulla polkiessa vani tukehtuu mutta härnäämällä ottaa kierroksia.uutta osaa mm.bensapumppu + jakajakansi+tulpat johtoineen.oisko sytkän ajoituksen kanssa jotakin tekemistä tukehtumisen kanssa?vai kiusaako tuo ryyppy koska sitten taas välillä kylmänä/kuumana kiihtyy ihan normisti ?ilman/bensan suodattimen kuntoa en ole vielä ehtinyt tsekkaa........
-
Micke
Re: Tukehtuu täydellä kaasulla
Voit vaihtaa bensasuodatin varmuuden vuoksi, mutta mua kiinostaa vähän minkälaiset tulppat siinä on ? Jos on jotain muuta merkki kun AC, kannattaa vaihtaa. Mulla oli vähän vastaavat ongelmat kerran ja se johtui tulpista.
Re: Tukehtuu täydellä kaasulla
ok,kokeillaas noilla....muistaako joku mikä sen ac delcon orkkis tulpan numero on 305cid koneeseen?ja paljonko pitää olla kärkiväli ?Micke kirjoitti:Voit vaihtaa bensasuodatin varmuuden vuoksi, mutta mua kiinostaa vähän minkälaiset tulppat siinä on ? Jos on jotain muuta merkki kun AC, kannattaa vaihtaa. Mulla oli vähän vastaavat ongelmat kerran ja se johtui tulpista.