Tukehtuu täydellä kaasulla

Ruiskukoneiden keskustelut
van-88

Tukehtuu täydellä kaasulla

Viesti Kirjoittaja van-88 »

eli kyseessä 5l bensa vani jossa rochesterin sähköryyppy kaasari.täydellä kaasulla polkiessa vani tukehtuu mutta härnäämällä ottaa kierroksia.uutta osaa mm.bensapumppu + jakajakansi+tulpat johtoineen.oisko sytkän ajoituksen kanssa jotakin tekemistä tukehtumisen kanssa?vai kiusaako tuo ryyppy koska sitten taas välillä kylmänä/kuumana kiihtyy ihan normisti ?ilman/bensan suodattimen kuntoa en ole vielä ehtinyt tsekkaa........
Micke

Re: Tukehtuu täydellä kaasulla

Viesti Kirjoittaja Micke »

Voit vaihtaa bensasuodatin varmuuden vuoksi, mutta mua kiinostaa vähän minkälaiset tulppat siinä on ? Jos on jotain muuta merkki kun AC, kannattaa vaihtaa. Mulla oli vähän vastaavat ongelmat kerran ja se johtui tulpista.
van-88

Re: Tukehtuu täydellä kaasulla

Viesti Kirjoittaja van-88 »

Micke kirjoitti:Voit vaihtaa bensasuodatin varmuuden vuoksi, mutta mua kiinostaa vähän minkälaiset tulppat siinä on ? Jos on jotain muuta merkki kun AC, kannattaa vaihtaa. Mulla oli vähän vastaavat ongelmat kerran ja se johtui tulpista.
ok,kokeillaas noilla....muistaako joku mikä sen ac delcon orkkis tulpan numero on 305cid koneeseen?ja paljonko pitää olla kärkiväli ?
Vastaa Viestiin