Tervtuloa joukkoon mulla on samanlainen,hyvä että tulee vähän pensa vaneja kanss että ei oo vaan niitä jäteöljynsekoittajat(diesselit).Hevosvoimia 5,7 ruiskussa on muistakseni 205
Kyllä olen ollut tyytyväinen.En tiedä jos uskallan kertoo kulutus nyt kun et oo vielä ostanut vani,mun auton kulutus ei tahtoo millään jäädä alle 14 mutta mulla on ehkä liian painava kaasujalka ja tiheä perä.Ajan vanilla ympäri vuosi ja mun mielästä se on erittäin hyvä talviauto kun vaan pitää kunnon talvirenkaat alle
joo täytyy se käyä hakemassa kulutuksesta riippumatta itekki suunnittelin että jos pitäis ihan ympärivuotisena ajokkina... turvavyöt vaan pitäs hommata taakse että saa muksujen turva-istuimet laitettua jotenki kiinni... eli kohta ajellaan vanilla
ei siin talvella muuta ku huomioi risteykseen tullessa ajoissa rupee hiljentelee. paino vie sutena eteenpäin jos ei ennakoi ajoissa.
on ihan turhaa ostella mitään talvi kirppuja erikseen ja kiroilla ku on vit.... ajaa. tosin jos auto on vain harraste käytössä ni sittehän pitää olla käyttöäuto erikseen.
Micke kirjoitti:Tervtuloa joukkoon mulla on samanlainen,hyvä että tulee vähän pensa vaneja kanss että ei oo vaan niitä jäteöljynsekoittajat(diesselit).Hevosvoimia 5,7 ruiskussa on muistakseni 205
Vai jäteöljynsekoottajat
Micke prrrkle... huomenna keskustellaan heti Halpa-Hallin pihas vähä "lähemmin"...
viiden aikoihin pääsen vasta hakemaan mut rahat on lompakossa ja nyt ootellaan vaan soittoa että se omistaja pääse töistä koitan laittaa heti kuvia näkyviin... ja ei muuta ku liittymään kerhoon
Joo nyt on vani pihalla en oo kerenny räpsiin kuvia... käväsin pikku lenkin heittämässä... aika outoo oli ajaa ku semmonen jenkki alusta verrattuna normaali autoon! mut ei voi moittia kuin kotisohvalta ajais nyt pitäs varmuuden vuoksi öljyt vaihella ja muuta sellasta ja sisustan laittoa yms... paljoko muuten sellanen tumman punainen plyyssi maksaa metriltä? noin arviolta? oisko kellään muuten edullista cd-soitinta myynnissä? kattokaas! tästä se laittelu ja kysely lähtee
meinas happi loppua siellä prisman parkkipaikalla kun siinä oli niin monta diesseli(en uskaltaa enää sanoo jäteöljynsekoittaja)vanieja että aurinko meni savupilveen