Moroooo!!!

Huhut, autouutiset, vauvauutiset jne.
Jani80

Moroooo!!!

Viesti Kirjoittaja Jani80 »

Vanin osto meikällä lähenee!! :D Tiistaina käyn hakemassa 5.7 bensa vanin!! :D :D :D paljonko semmosessa on muuten hevosvoimia? ihan mielenkiinnosta vaan :lol:
Micke

Viesti Kirjoittaja Micke »

Tervtuloa joukkoon mulla on samanlainen,hyvä että tulee vähän pensa vaneja kanss että ei oo vaan niitä jäteöljynsekoittajat(diesselit).Hevosvoimia 5,7 ruiskussa on muistakseni 205
Jani80

ootko ollu tyytyväinen bensa vaniin? millanen kulutus? entäs talvikäyttö?
Micke

Kyllä olen ollut tyytyväinen.En tiedä jos uskallan kertoo kulutus nyt kun et oo vielä ostanut vani,mun auton kulutus ei tahtoo millään jäädä alle 14 mutta mulla on ehkä liian painava kaasujalka ja tiheä perä.Ajan vanilla ympäri vuosi ja mun mielästä se on erittäin hyvä talviauto kun vaan pitää kunnon talvirenkaat alle
Jani80

joo täytyy se käyä hakemassa kulutuksesta riippumatta :lol: itekki suunnittelin että jos pitäis ihan ympärivuotisena ajokkina... turvavyöt vaan pitäs hommata taakse että saa muksujen turva-istuimet laitettua jotenki kiinni... eli kohta ajellaan vanilla :D
baby

Viesti Kirjoittaja baby »

ei siin talvella muuta ku huomioi risteykseen tullessa ajoissa rupee hiljentelee. paino vie sutena eteenpäin jos ei ennakoi ajoissa.
on ihan turhaa ostella mitään talvi kirppuja erikseen ja kiroilla ku on vit.... ajaa. tosin jos auto on vain harraste käytössä ni sittehän pitää olla käyttöäuto erikseen.
keikka

Viesti Kirjoittaja keikka »

mun vani 5.7 tosin ei ruisku kulutus maantiellä tasanen 90km noin 13-14 satasella talvella litra enemmän kaupunki ajossa noin 16-17 litraa.
dieseli

Viesti Kirjoittaja dieseli »

voi pojat kyllä riisseli vaan on kiva kun kattelee noita penssiinin hintoja :D itekki tekis mieli bensa vania mut ei taitas lompakko riittää ajella sillä :D
riisseli vani ja aina kädet mustana
nyt vielä bensaki ja aina vaan mustemmat kädet
Javelin

Viesti Kirjoittaja Javelin »

Micke kirjoitti:Tervtuloa joukkoon mulla on samanlainen,hyvä että tulee vähän pensa vaneja kanss että ei oo vaan niitä jäteöljynsekoittajat(diesselit).Hevosvoimia 5,7 ruiskussa on muistakseni 205
Vai jäteöljynsekoottajat :shock: :shock: :shock:
Micke prrrkle... huomenna keskustellaan heti Halpa-Hallin pihas vähä "lähemmin"... :lol: :twisted: :lol:
Maria

Viesti Kirjoittaja Maria »

dieseli kirjoitti: itekki tekis mieli bensa vania mut ei taitas lompakko riittää ajella sillä :D

juu, älä muuta sano :wink:
Mutta harrastuksiin meneviä rahojahan ei ikinä lasketa.. :shock:

Ajettiin muuten tänne tullessa sellaset 330 mailii ja bensaa paloi n. 3/4 tankillista..

Konehan on siis cid 350 efi
ßlizzard

Viesti Kirjoittaja ßlizzard »

mun vanihan on harrastekäytössä ympärivuoden 8)
t:DIESEL POWER
Micke

No tuliko kauppa tehty tänään?laita kuvia jos on mahdollista että muut saa nähdä auto missä ei oo jäykät sytyskaapelit
Jani80

viiden aikoihin pääsen vasta hakemaan :? mut rahat on lompakossa ja nyt ootellaan vaan soittoa että se omistaja pääse töistä :D koitan laittaa heti kuvia näkyviin... ja ei muuta ku liittymään kerhoon :D
Maria

Viesti Kirjoittaja Maria »

Jokos on kärry haettu?
Miltäs nyt tuntuu? :D
Jani80

Joo nyt on vani pihalla :D :D en oo kerenny räpsiin kuvia... käväsin pikku lenkin heittämässä... aika outoo oli ajaa ku semmonen jenkki alusta verrattuna normaali autoon! mut ei voi moittia :D kuin kotisohvalta ajais :D :D nyt pitäs varmuuden vuoksi öljyt vaihella ja muuta sellasta :) ja sisustan laittoa yms... paljoko muuten sellanen tumman punainen plyyssi maksaa metriltä? noin arviolta? oisko kellään muuten edullista cd-soitinta myynnissä? kattokaas! tästä se laittelu ja kysely lähtee :D :D
dieseli

onnea uudelle vanille.miitingeissä tavataan :D :D :D mickelle tiedoks et voima sauhuu :D :D :D :D :D
Micke

:evil: :evil: :evil: meinas happi loppua siellä prisman parkkipaikalla kun siinä oli niin monta diesseli(en uskaltaa enää sanoo jäteöljynsekoittaja)vanieja että aurinko meni savupilveen :D :D :D
granville1

morooo

Viesti Kirjoittaja granville1 »

nafta haisee hyvälle!!!!!!! 8)
SomeVan

Re: morooo

Viesti Kirjoittaja SomeVan »

granville1 kirjoitti:nafta haisee hyvälle!!!!!!! 8)
Eikä makukaan ole hassumpi :lol:
Mik@_75

Viesti Kirjoittaja Mik@_75 »

Jani80 kirjoitti:sisustan laittoa yms... paljoko muuten sellanen tumman punainen plyyssi maksaa metriltä? noin arviolta? :D :D

8€ metri, ja siitä ylöspäin, valmistaja Tricol Oy Karjaalta. 019279624 on tehtaanmyymälän numero.
Alkava vaanari
Miksu

Re: morooo

Viesti Kirjoittaja Miksu »

SomeVan kirjoitti:
granville1 kirjoitti:nafta haisee hyvälle!!!!!!! 8)
Eikä makukaan ole hassumpi :lol:
Aivan samaa mieltä :D
Kuva
VTCF 1251
G20 5.7l bensa Starkki.(natsku)
dieseli

tossahan on dieselimiesten juoma :D :D :D
Vastaa Viestiin