Kyllä minusta ysikymppinen on jo uusi
Itellä tuli jo 25vuotta täyteen,siis vanilla
Monesti oon aatellu, että pitäskö tuota ruveta jo vaihtaan nuorempi yksilö, eipä silti tässä vanhassakaan mitään vikaa ole.
Meillä ´85. Se siitä seuraava malli on vielä ihan hyvän näköinen, mutta sitten ne uudemmat missä ne takavalot on siinä ylhäällä ja muovipuskurit, niistä mää en niin kauheesti tykkääLötköttelijä kirjoitti:Lullalla on ikää päälle 20vuotta,eikä ole tulossa uudempaa.Jotenkin vaan iskee silmään paremmin vanhan muodot
Joo mä olen samoil linjoil. Nää uudet on mun mielest jo vähä hiacen ameriikan kopioita.Tuukka kirjoitti: Meillä ´85. Se siitä seuraava malli on vielä ihan hyvän näköinen, mutta sitten ne uudemmat missä ne takavalot on siinä ylhäällä ja muovipuskurit, niistä mää en niin kauheesti tykkää
Juu paljon on kyllä hiacen näköä.Ja kyllähän puskurit nyt rautaa tarvii olla autossa,mitä enemmän rautaa sen parempiMiksu kirjoitti:Joo mä olen samoil linjoil. Nää uudet on mun mielest jo vähä hiacen ameriikan kopioita.Tuukka kirjoitti: Meillä ´85. Se siitä seuraava malli on vielä ihan hyvän näköinen, mutta sitten ne uudemmat missä ne takavalot on siinä ylhäällä ja muovipuskurit, niistä mää en niin kauheesti tykkää
Ja jos ei puskurit rautaa ni mitä ne kestää...![]()
![]()
Ai ei vai... Minä kun muistelin että mullakin on ollu kädet rasvassa tuon kyseisen vanin takiakeikka kirjoitti:onhan tuolla vanilla jo ikää vm.1986 mut hyvin kulkee nyt kyllä hallilla kun täytyis vähän fiksata uuteen uskoon ja bensalla kun kulkee ei ole kädet aina rasvassa![]()
![]()
Toi kuvassa oleva -78...Lötköttelijä kirjoitti:Juu paljon on kyllä hiacen näköä.Ja kyllähän puskurit nyt rautaa tarvii olla autossa,mitä enemmän rautaa sen parempiMiksu kirjoitti:Joo mä olen samoil linjoil. Nää uudet on mun mielest jo vähä hiacen ameriikan kopioita.Tuukka kirjoitti: Meillä ´85. Se siitä seuraava malli on vielä ihan hyvän näköinen, mutta sitten ne uudemmat missä ne takavalot on siinä ylhäällä ja muovipuskurit, niistä mää en niin kauheesti tykkää
Ja jos ei puskurit rautaa ni mitä ne kestää...![]()
![]()
Minuakin huvitti eräässä paikallis-lehdessä ollut juttu kaverista joka "harrastaa vanhoja amerikanrautoja"...Wille kirjoitti:mikä on vanha?
tuossa pihassa makaa kaunis -76 mopar kori joka terästetty luotettevalla GM tekniikalla. en pidä sitä vanhana koska olen itsekkin sitä iäkkäämpi mutta silti nuori.
Paljonkos se eläkeikä nykyään on? Meillä Cadillac täyttää 50 tänä vuonna eikä sitä vielä päästetä eläkkeelle.......cheyenne kirjoitti:Minuakin huvitti eräässä paikallis-lehdessä ollut juttu kaverista joka "harrastaa vanhoja amerikanrautoja"...Wille kirjoitti:mikä on vanha?
tuossa pihassa makaa kaunis -76 mopar kori joka terästetty luotettevalla GM tekniikalla. en pidä sitä vanhana koska olen itsekkin sitä iäkkäämpi mutta silti nuori.
Jutussa mainittiin mm. -68, -70 ja -71...
Itse nuo luokittelen järkevän ikäisiksi ja vielä hyvän näköisiksikin(tosin liian kallita ostaa kun varat riittää vain noihin 80-luvun tonnin-kahden vehkeisiin jotka täysin paskaa tekniikaltaan).
Tuon ikäiset kun on riittävän yksinkertaisia toimiakseen, ja tarvittavia osia vielä löytyy.
50-lukuiset alkaa olla siinä vanhan rajoilla, mutta ei silti vielä vanhoja...
No tuo sama määritelmäni taitaa ihmisiinkin toimia...