Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan
Haku löysi 5 tulosta
- 19 Maalis 2008, 23:06
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Jonkulaine näkemine oulus?
- Vastaukset: 6
- Luettu: 1119
Re: Jonkulaine näkemine oulus?
Hetj hyppäsi silimille tämä, näin Oululaiselle
Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan
Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan
- 19 Maalis 2008, 09:14
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Hyvvää päivvää VTCF:n väki
- Vastaukset: 2
- Luettu: 715
Re: Hyvvää päivvää VTCF:n väki
Nonnii ja ohan teilä kaseissanne komiampi äänikinHarri kirjoitti:Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"
- 19 Maalis 2008, 08:10
- Keskustelualue: Sähköt
- Aihe: akkujen väliset kaapelit
- Vastaukset: 15
- Luettu: 2869
Re: akkujen väliset kaapelit
Nimim. "Virallisen Juotospätevyyden Omaava" (työnpuolesta) Sama täällä, hienojuottajan tutkinto on tullut joskus historiassa suoritettua. Joten voimma vaatia hautakiveemme muistokirjoituksen: "Paljon Tinasit, Paljon Pilasit, kunnes kolvisi kylmeni" :P Enhän minä nyt lipsahtanu o...
- 19 Maalis 2008, 07:43
- Keskustelualue: Moottorit Diesel
- Aihe: Ihme ääniä ajossa (siis vanista, ei kuskista)
- Vastaukset: 30
- Luettu: 6230
Re: Ihme ääniä ajossa (siis vanista, ei kuskista)
Ainahiin japskipakuissa ja Volovossa se viskofani tekkee ihan ominaisuutena ihan sammaa kun mutiä tuolla ylempänä kuvailtiin, iliman notta siinnä on mittään vikkaa.
Kuunnelkaapa joskus vieressä kun joku poksauttaa 740 Vollen tulille kylymänä, johan humisee
Kuunnelkaapa joskus vieressä kun joku poksauttaa 740 Vollen tulille kylymänä, johan humisee
- 19 Maalis 2008, 07:03
- Keskustelualue: Yleinen rupattelu
- Aihe: Hyvvää päivvää VTCF:n väki
- Vastaukset: 2
- Luettu: 715
Hyvvää päivvää VTCF:n väki
Suomen voorumikantaa tutkaillessani törmäsin teirän voorumiinne, ja pakkohan se oli lähtä morjestamaan. Joskus historiassa olen ollut teirän häpöninkeissä matkassa, soli yheksänkytluvun alakupuolta. Yhhessä miitissäkin kävin toliailemassa. Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja paketti...