Haku löysi 5 tulosta

Kirjoittaja Vihis
19 Maalis 2008, 23:06
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: Jonkulaine näkemine oulus?
Vastaukset: 6
Luettu: 1119

Re: Jonkulaine näkemine oulus?

Hetj hyppäsi silimille tämä, näin Oululaiselle :D

Jahka, jos, niin pittääpä seurailla, tullahan varmaan poikiin kanssa kahtomaan :!:
Kirjoittaja Vihis
19 Maalis 2008, 09:14
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: Hyvvää päivvää VTCF:n väki
Vastaukset: 2
Luettu: 715

Re: Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Harri kirjoitti:Kyllä tänne mahtuu kaikenmallista/ -maalaista kulkinetta sekaan, tuntuu vaan että me detroitilaisten peltikasojen kuskaajat ollaan enempi "äänessä"
Nonnii ja ohan teilä kaseissanne komiampi äänikin :wink:
Kirjoittaja Vihis
19 Maalis 2008, 08:10
Keskustelualue: Sähköt
Aihe: akkujen väliset kaapelit
Vastaukset: 15
Luettu: 2869

Re: akkujen väliset kaapelit

Nimim. "Virallisen Juotospätevyyden Omaava" (työnpuolesta) Sama täällä, hienojuottajan tutkinto on tullut joskus historiassa suoritettua. Joten voimma vaatia hautakiveemme muistokirjoituksen: "Paljon Tinasit, Paljon Pilasit, kunnes kolvisi kylmeni" :P Enhän minä nyt lipsahtanu o...
Kirjoittaja Vihis
19 Maalis 2008, 07:43
Keskustelualue: Moottorit Diesel
Aihe: Ihme ääniä ajossa (siis vanista, ei kuskista)
Vastaukset: 30
Luettu: 6230

Re: Ihme ääniä ajossa (siis vanista, ei kuskista)

Ainahiin japskipakuissa ja Volovossa se viskofani tekkee ihan ominaisuutena ihan sammaa kun mutiä tuolla ylempänä kuvailtiin, iliman notta siinnä on mittään vikkaa.

Kuunnelkaapa joskus vieressä kun joku poksauttaa 740 Vollen tulille kylymänä, johan humisee :P
Kirjoittaja Vihis
19 Maalis 2008, 07:03
Keskustelualue: Yleinen rupattelu
Aihe: Hyvvää päivvää VTCF:n väki
Vastaukset: 2
Luettu: 715

Hyvvää päivvää VTCF:n väki

Suomen voorumikantaa tutkaillessani törmäsin teirän voorumiinne, ja pakkohan se oli lähtä morjestamaan. Joskus historiassa olen ollut teirän häpöninkeissä matkassa, soli yheksänkytluvun alakupuolta. Yhhessä miitissäkin kävin toliailemassa. Ajjat on muuttuneet, ennää ei ole Chevy-avolavaa, ja paketti...